abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 29 maart 2016 @ 12:23:50 #176
177940 Tunafish
met staart
pi_161020113
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 07:54 schreef Fer het volgende:

[..]

Lees dit een paar keer en denk er eens over na.
Da's mooi quoten, maar quote dan ook even mijn eerste bericht erover; ik reed er al een aardige tijd achter en de lichten leken al die tijd alsof ze kwamen van auto's die veel verderop reden. De lichten leken ook niet bijzonder snel dichterbij te komen, wat voor mij nog een teken was dat ze ver weg waren en niet bij een vrachtwagen hoorden. Overigens was dat het enige voertuig waarvan ik er ineens heel dicht op zat; andere vrachtwagens hadden ook bovenop hun trailer lichten zitten en auto's reden net zo hard als ik, heb er hooguit drie ingehaald.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 13:33:51 #177
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_161021366
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 10:08 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Mensen die op de snelweg bij het invoegen zonder richting aan te geven zich inene vlak voor je (waar dus geen ruimte is want ik reed er) erbij proppen.

Was een vrouw... |:(

Sorry hoor, maar als iemand invoegt is diegene bezig met een bijzondere verrichting en moet diegene kijken waar en of hij/zij wel kan. Ik kon dus niet naar links en moest dus vol in de remmen door haar. Stomme doos...
Komt omdat er teveel mensen onnodige invoeghulp geven, worden mensen lui van en hun inzicht een stuk slechter.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_161040172
Mensen die je inhalen, en dan vervolgens voor je gaan rijden op 5 meter afstand en dan weer langzamer gaan rijden zodat je hen weer moet inhalen. }:|

Mensen die constant links in je dode hoek blijven rijden.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_161051782
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 00:35 schreef Messina het volgende:

[..]

Dan ga je er lekker langs. :W
Dat kan niet altijd, bijvoorbeeld als iemand met 120 de linkerbaan blokkeert, of op een eenbaans 80-weg waar iemand exact 80 rijdt wanneer de weg leeg is.
pi_161051791
Nog een: mensen die naast je gaan rijden
pi_161051956
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 16:47 schreef terrorsjaak het volgende:

[..]

Dat kan niet altijd, bijvoorbeeld als iemand met 120 de linkerbaan blokkeert, of op een eenbaans 80-weg waar iemand exact 80 rijdt wanneer de weg leeg is.
Vervelend voor je. Maar ik ga echt geen boete riskeren.
En oh ja, mocht je gaan drukken, ga ik lekker 70 rijden. Ik kom er wel, dan maar vijf minuutjes later. :)
Je raekt an de dinge geweun.
  woensdag 30 maart 2016 @ 17:22:06 #182
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_161052435
Ik rijd 95 op de rechterbaan hihaho.
Irene is bae <3
pi_161053370
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 16:56 schreef Messina het volgende:

[..]

Vervelend voor je. Maar ik ga echt geen boete riskeren.
En oh ja, mocht je gaan drukken, ga ik lekker 70 rijden. Ik kom er wel, dan maar vijf minuutjes later. :)
Tja, algemeen bekend dat daar nooit een agent staat te flitsen. En drukken doe ik liever niet, dan zou ik eerder inhalen wat ik ook niet doe door slecht zicht op mijn dagelijkse route...
pi_161053839
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 13:33 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Komt omdat er teveel mensen onnodige invoeghulp geven, worden mensen lui van en hun inzicht een stuk slechter.
Dit.

Je hebt erbij die ongezien naar links gaan bij iedere invoegstrook waar verkeer op rijdt. Die mogen ze van mij afschieten.

Ik ga alleen naar links als het druk is en te link wordt voor de invoegers (en nadat ik eerst heb gekeken of ik überhaupt naar links kan), maar dat zijn uitzonderingen. Vaker haal ik mij de woede op de hals door gewoon rechts te blijven rijden als men bij het einde van de invoegstrook pas een keertje gaat kijken of er een plekje is.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_161054058
Er is naar mijn mening maar een plek waar op de linkerbaan gaan rijden en dan ook alleen als het kan terecht is in Nederland en dat is kruising A7/A32 en daar in de buurt. Daar zijn een paar behoorlijk drukke en korte gecombineerde in-/uitvoegstroken, waar mensen ook wel eens onverwacht tot hele lage snelheden afremmen om van baan te kunnen wisselen omdat het eenvoudigweg vol staat.
Ga daar dan ook alvast links rijden om ook op vmax of hoger door te kunnen rijden ipv flink af te moeten remmen :+
Als je kijkt naar de gemiddelde invoegstrook op de autobahn die gewoon veel korter is en alle Duitsers die wel gewoon goed in kunnen voegen, vraag ik me af waarom wij Nederlanders dat niet kunnen bij veel langere invoegstroken :')
  woensdag 30 maart 2016 @ 19:04:50 #186
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_161054802
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 18:36 schreef underground1009 het volgende:
Er is naar mijn mening maar een plek waar op de linkerbaan gaan rijden en dan ook alleen als het kan terecht is in Nederland en dat is kruising A7/A32 en daar in de buurt. Daar zijn een paar behoorlijk drukke en korte gecombineerde in-/uitvoegstroken, waar mensen ook wel eens onverwacht tot hele lage snelheden afremmen om van baan te kunnen wisselen omdat het eenvoudigweg vol staat.
Ga daar dan ook alvast links rijden om ook op vmax of hoger door te kunnen rijden ipv flink af te moeten remmen :+
Als je kijkt naar de gemiddelde invoegstrook op de autobahn die gewoon veel korter is en alle Duitsers die wel gewoon goed in kunnen voegen, vraag ik me af waarom wij Nederlanders dat niet kunnen bij veel langere invoegstroken :')
De oprit bij Oosterhout op de A27 is het ook wel fijn, vrachtwagens halen daar nauwelijks 50. Volledig eens verder trouwens.
  woensdag 30 maart 2016 @ 19:35:39 #187
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_161055711
Van die mensen die op een strook rijden waar al kilometers van tevoren staat dat ze moeten gaan inritsen op de strook ernaast. Maar uiteraard rijd je helemaal door tot het einde en werp je jezelf er dan ineens tussen waardoor de hele baan op de rem moet.

Invoegen kan ook best eerder hoor, je hoeft niet helemaal door te rijden tot het einde.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_161055814
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 23:26 schreef habitue het volgende:
Mensen die constant links in je dode hoek blijven rijden.
En dan als je net bij een vrachtwagen komt gaan versnellen.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  woensdag 30 maart 2016 @ 19:40:56 #189
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_161055872
En ik blijf erbij dat de matrixborden op de A15 te veel en te snel aangaan. Bij elke op en afrit die je voorbij komt remmen we iedereen af tot 50, kruipen we de strook voorbij en dan mag iedereen weer doorgassen. Waarom?

95% van de rijders kan er niet mee omgaan en komt met 120 km aanrijden om op het laatste moment boven op de rem te gaan en daardoor iedereen stil te leggen. Zucht.....
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  woensdag 30 maart 2016 @ 19:47:03 #190
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_161056020
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 19:35 schreef karr-1 het volgende:
Van die mensen die op een strook rijden waar al kilometers van tevoren staat dat ze moeten gaan inritsen op de strook ernaast. Maar uiteraard rijd je helemaal door tot het einde en werp je jezelf er dan ineens tussen waardoor de hele baan op de rem moet.

Invoegen kan ook best eerder hoor, je hoeft niet helemaal door te rijden tot het einde.
Daarentegen mag je ook best wel gewoon doorrijden tot in ieder geval het bord "ritsen vanaf hier", in plaats van bij file de strook al vanaf "ritsen over 300m" te blokkeren, terwijl het op de strook ernaast stil staat. Een beetje geven en nemen, en om en om ertussen ergens op de gemiddeld 200 meter tussen "ritsen vanaf hier" en het verdrijvingsvlak is gewoon echt heel, héél erg moeilijk. Dus. :')
pi_161056357
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 19:04 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

De oprit bij Oosterhout op de A27 is het ook wel fijn, vrachtwagens halen daar nauwelijks 50. Volledig eens verder trouwens.
Ik had er beter bij kunnen zetten alle snelwegen in Nederland die ik regelmatig rij :P Voor m'n leeftijd is dat best een hoop en meer dan de gemiddelde forens die z'n woon-werkverkeer via goeddeels dezelfde route altijd rijdt :) Komt door m'n werk, ik heb een bijbaantje als student-chauffeur, beetje leaseauto's door het hele land rondbrengen :)
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 30 maart 2016 @ 20:50:21 #192
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_161058427
Niet kunnen ritsen. Filegedrag van de gemiddelde Nederlander. Mijn God.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Moderator / Redactie Sport woensdag 30 maart 2016 @ 21:01:25 #193
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_161058909
Rijbanen die plots verdwijnen tussen twee anderen in :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_161061332
Zo. Vanmiddag was ik echt zwaar geïrriteerd :X.

Er reed een (nieuwere type) Honda Civic in de verte, waarvan ik gewoon al kon zien dat de bestuurder een eikel was. Het valt moeilijk met woorden uit te leggen, maar het was gewoon te zien aan zijn rijgedrag. En inderdaad;

Bumperkleven bij werkelijk IEDEREEN, ook al reed je 100 waar je 90 mocht, of 150 waar je 120 mocht. En blijkbaar liet een BMW merken dat ie zijn gedrag zat was (door even opzettelijk wat langzamer te rijden op de linkerstrook). Zijn reactie erop: Zwaar zwierend achter hem rijden.. Tijdens de afrit zat er voor de Civic helaas een auto tussen hem en de BMW. Wat doe je dan? Die auto toch nog even via de rijstrook inhalen, om alsnog achter die BMW te zitten, waardoor iedereen erachter behoorlijk moest remmen.

Dan bij de stoplichten links achter die BMW aan, maar hij bedacht zichzelf en propte hem er op het laatste moment toch weer rechts tussen. Rechts kreeg eerder groen, waardoor hij zich naast de BMW kon plaatsen, en inderdaad; daar bleef ie even staan, met wat gebaren, om een bepaald punt te maken.

Ik was die eikel zat en ging er rechts door de berm langs, maar dat pikte ie uiteraard niet en dus zwiepte hij zichzelf bij een tweebaansweg naast me, om mij daarna af te snijden. Uiteindelijk moesten we ritsen en ook dat deed hij weer als een mongool, om uiteindelijk zijn weg weer bumperklevend bij de auto voor hem te vervolgen.

En tijdens al die vage acties van hem, zat hij maar flink te ouwehoeren met zijn bijrijder. Lekker veilig allemaal. Lul.
  woensdag 30 maart 2016 @ 22:03:48 #195
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_161061695
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 21:56 schreef Anne het volgende:
Zo. Vanmiddag was ik echt zwaar geïrriteerd :X.

Er reed een (nieuwere type) Honda Civic in de verte, waarvan ik gewoon al kon zien dat de bestuurder een eikel was. Het valt moeilijk met woorden uit te leggen, maar het was gewoon te zien aan zijn rijgedrag. En inderdaad;

Bumperkleven bij werkelijk IEDEREEN, ook al reed je 100 waar je 90 mocht, of 150 waar je 120 mocht. En blijkbaar liet een BMW merken dat ie zijn gedrag zat was (door even opzettelijk wat langzamer te rijden op de linkerstrook). Zijn reactie erop: Zwaar zwierend achter hem rijden.. Tijdens de afrit zat er voor de Civic helaas een auto tussen hem en de BMW. Wat doe je dan? Die auto toch nog even via de rijstrook inhalen, om alsnog achter die BMW te zitten, waardoor iedereen erachter behoorlijk moest remmen.

Dan bij de stoplichten links achter die BMW aan, maar hij bedacht zichzelf en propte hem er op het laatste moment toch weer rechts tussen. Rechts kreeg eerder groen, waardoor hij zich naast de BMW kon plaatsen, en inderdaad; daar bleef ie even staan, met wat gebaren, om een bepaald punt te maken.

Ik was die eikel zat en ging er rechts door de berm langs, maar dat pikte ie uiteraard niet en dus zwiepte hij zichzelf bij een tweebaansweg naast me, om mij daarna af te snijden. Uiteindelijk moesten we ritsen en ook dat deed hij weer als een mongool, om uiteindelijk zijn weg weer bumperklevend bij de auto voor hem te vervolgen.

En tijdens al die vage acties van hem, zat hij maar flink te ouwehoeren met zijn bijrijder. Lekker veilig allemaal. Lul.
Zulke types moet je zo snel mogelijk lozen. Ik zorg altijd dat er een hoop auto's tussen mij en zo'n debiel komen. Veiligheid voor alles.
Dit, dus.
pi_161061933
Mensen die perse voor je willen invoegen, terwijl achter je een zee van ruimte is en dan niet door kachelen.

Het niet fatsoenlijk (dus anticiperen) kunnen invoegen.

Mensen die als een debiel gaan bumperkleven en zodra je plaats hebt gemaakt, ze je in een slakkentempo voorbij gaan.

Mensen die bellen achter het stuur en bijna een ongeluk veroorzaken.

Mensen die met van alles bezig zijn, behalve opletten in het verkeer.

:{
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  woensdag 30 maart 2016 @ 22:38:17 #197
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_161062980
Van die blonde huppeltrutjes die make up opdoen terwijl ze rijden....
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_161063039
Onbegrijpelijk :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_161063218
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 22:38 schreef karr-1 het volgende:
Van die blonde huppeltrutjes die make up opdoen terwijl ze rijden....
Ik kan in de badkamer niet eens normaal mascara opdoen zonder dat het afgeeft, laat staan in de auto :D
Tap tap tap
  donderdag 31 maart 2016 @ 06:50:29 #200
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_161066707
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 19:40 schreef karr-1 het volgende:
En ik blijf erbij dat de matrixborden op de A15 te veel en te snel aangaan. Bij elke op en afrit die je voorbij komt remmen we iedereen af tot 50, kruipen we de strook voorbij en dan mag iedereen weer doorgassen. Waarom?
Op- en afritten zijn de knelpunten waar je het meeste last hebt van verstoringen in de verkeersstroom (rijstrook wisselen, in/uitvoegen), dus daar zal ook het eerste file ontstaan. De matrixborden reageren daar alleen maar op (*70* / *50* / 50 is een geautomatiseerd proces, in tegenstelling tot de pijlen, rode kruizen en dergelijke die vanuit een verkeerscentrale worden aangestuurd).
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')