Ik het het over 'uit die hoek', niet alleen Eritreërs dus maar moslimsquote:Op donderdag 17 maart 2016 02:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet echt geloofwaardig meer nadat je ook nog daadwerkelijk op zoek bent gegaan naar een bron om te onderbouwen dat eritreeërs verkrachters zijn
en dan ook echt met xandernieuws komen hehehe
Precies. En dat is het enige dat die mongooltjes snappen.quote:
Wat is het punt dat je wilt maken? We hadden het niet over Somaliërs maar over Eritreeërs, verder gaat dit artikel over criminaliteit in het algemeen, niet per se zedenmisdrijven en gaat het over verdachten.quote:Op donderdag 17 maart 2016 02:13 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)staat-er-een-verband
Kraakverbod en het stopzetten van de kunstenaarsuitkering. Vroegah zat men gewoon een beetje wiet te roken en speed te snuiven in een donker pand.quote:Op donderdag 17 maart 2016 02:17 schreef wenfer2 het volgende:
Krakers die in de buurt rotzooi komen maken en de buurt met hun aanwezigheid direct verpauperen die menen te komen demonstreren. Is er niet een subsidiepotje die een nuttiger tijdsbesteding voor die lieden kan faciliteren?
polsen doorgesneden nadat rubio het opgegeven heeftquote:
Vroeger waren kunstenaars ondernemers die moesten werken voor hun geld en schilderijen moesten verkopen. Toen kwam het idee dat iedereen een wonderkind was met het gevolg dat de kunstacademies vol kwamen te zitten met talentloze dommelingenquote:Op donderdag 17 maart 2016 02:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kraakverbod en het stopzetten van de kunstenaarsuitkering. Vroegah zat men gewoon een beetje wiet te roken en speed te snuiven in een donker pand.
wederom de schuld van de rechtsen
weenie waar je het over hebt, maar vroeger waren kunstenaars vaak armoedzaaiers die amper konden overleven en pas na hun dood gewaardeerd werdenquote:Op donderdag 17 maart 2016 02:21 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Vroeger waren kunstenaars ondernemers die moesten werken voor hun geld en schilderijen moesten verkopen.
hehe precies de reden waarom ik heb wilde spreken. heeft hij er iets over gezegd in de sc toen?quote:Op donderdag 17 maart 2016 02:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
polsen doorgesneden nadat rubio het opgegeven heeft
geen ideequote:Op donderdag 17 maart 2016 02:23 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hehe precies de reden waarom ik heb wilde spreken. heeft hij er iets over gezegd in de sc toen?
Ik had het over moslims, daarom zei ik ook uit die hoek. En je kan niet ontkennen dat moslims nou eenmaal vaker zulke dingen doen. Dat soort mensen halen we zelf binnen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 02:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat is het punt dat je wilt maken? We hadden het niet over Somaliërs maar over Eritreeërs, verder gaat dit artikel over criminaliteit in het algemeen, niet per se zedenmisdrijven en gaat het over verdachten.
Lang niet allemaal hoor. Een onsuccesvol artistiek leven leiden is dan ook een keuze.quote:Op donderdag 17 maart 2016 02:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie waar je het over hebt, maar vroeger waren kunstenaars vaak armoedzaaiers die amper konden overleven en pas na hun dood gewaardeerd werden
quote:Op donderdag 17 maart 2016 02:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
polsen doorgesneden nadat rubio het opgegeven heeft
Hier mag je wederom een bron voor gaan zoeken. En graag een betere dan Xandernieuws.quote:Op donderdag 17 maart 2016 02:25 schreef Aardbei16 het volgende:
En je kan niet ontkennen dat moslims nou eenmaal vaker zulke dingen doen.
succes is sws een keuze tochquote:Op donderdag 17 maart 2016 02:25 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Lang niet allemaal hoor. Een onsuccesvol artistiek leven leiden is dan ook een keuze.
Het is gewoon moeilijk te rijmen met je idealen. Slechte mensen bestaan niet toch.quote:Op donderdag 17 maart 2016 02:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hier mag je wederom een bron voor gaan zoeken. En graag een betere dan Xandernieuws.
Teringmongool.
hillary trapt die deur tegen zijn incestkop dichtquote:Op donderdag 17 maart 2016 02:27 schreef Aardbei16 het volgende:
Nu Kasich en Cruz nog weg en de deur staat wagenwijd open voor Trump
wat?quote:Op donderdag 17 maart 2016 02:27 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Het is gewoon moeilijk te rijmen met je idealen. Slechte mensen bestaan niet toch.
Wiet roken in een kraakpand en dan klagen over dat de kunstenaarssubsidie is afgeschaft is natuurlijk een beetje kras.quote:
Dat wordt genieten geblazen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 02:27 schreef Aardbei16 het volgende:
Nu Kasich en Cruz nog weg en de deur staat wagenwijd open voor Trump
Ik maakte een grap, autistje.quote:Op donderdag 17 maart 2016 02:28 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wiet roken in een kraakpand en dan klagen over dat de kunstenaarssubsidie is afgeschaft is natuurlijk een beetje kras.
We zullen zien. Ik denk dat je daar wat te makkelijk over denkt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 02:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
hillary trapt die deur tegen zijn incestkop dicht
Hillaryous.quote:Op donderdag 17 maart 2016 02:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
hillary trapt die deur tegen zijn incestkop dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |