niet zo janken, heb je het hier zo slecht?quote:
Rechts overal de schuld van gevenquote:Op donderdag 17 maart 2016 01:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
je rechtse vriendjes die al decennialang ellende veroorzaken over de gehele wereld wel
eh okéquote:Op donderdag 17 maart 2016 01:56 schreef wenfer2 het volgende:
Wilders en Trump zijn ook juist tegen militaire interventies wereldwijd.
whehe de ironiequote:Op donderdag 17 maart 2016 01:57 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Rechts overal de schuld van geven
Nog niet, straks word m'n zusje verkracht door Oemfoefoe uit Eritrea. Echt leuk zegquote:Op donderdag 17 maart 2016 01:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet zo janken, heb je het hier zo slecht?
wordtquote:Op donderdag 17 maart 2016 01:57 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Nog niet, straks word m'n zusje verkracht door Oemfoefoe uit Eritrea. Echt leuk zeg
Tja, dat soort dingen komen nu eenmaal vaak uit die hoek. Ik heb het ook niet verzonnen.quote:
Moest lachen om Oemfoefoequote:Op donderdag 17 maart 2016 01:57 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Nog niet, straks word m'n zusje verkracht door Oemfoefoe uit Eritrea. Echt leuk zeg
De suggestie wordt gewekt dat Eritreeėrs per definitie verkrachters zijn.quote:
Bron.quote:Op donderdag 17 maart 2016 01:59 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Tja, dat soort dingen komen nu eenmaal vaak uit die hoek. Ik heb het ook niet verzonnen.
let op, zometeen mag je ze niet allemaal over één kam scheren.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2016 02:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
zometeen mag je ze niet allemaal over één kam scheren.
Dat maak ik er niet uit op. Verre van dat. Misschien is jouw brein al zo verre verzuurd dat jij dit denkt. Je bent gewoon zelf een racist. Net als al de grachtengordel theeleuten die een mening hebben over de multiculturele samenleving. Vul je bakfiets met bakstenen en rij de gracht er maar mee in.quote:Op donderdag 17 maart 2016 02:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
De suggestie wordt gewekt dat Eritreeėrs per definitie verkrachters zijn.
ik ook, 30 jaar terug toen eddie murphy het zeiquote:
doodsverwensingen, daar zijn jullie wel goed in iddquote:Op donderdag 17 maart 2016 02:03 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dat maak ik er niet ui op. Verre van dat. Misschien is jouw brein al zo verre verzuurd dat jij dit denkt. Je bent gewoon zelf een racist. Net als al de grachtengordel theeleuten die een mening hebben over de multiculturele samenleving. Vul je bakfiets met bakstenen en rij de gracht er maar mee in.
http://xandernieuws.punt.(...)nten-en-asielzoekersquote:Op donderdag 17 maart 2016 02:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bron.
Dit is hetzelfde als beweren dat pedofilie iets is dat voornamelijk voorkomt onder Hollanders.
xandernieuws, srs? dat wordt zelfs in bnw niet meer serieus genomen..quote:Op donderdag 17 maart 2016 02:04 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
http://xandernieuws.punt.(...)nten-en-asielzoekers
Links kan nog veel leren van dit soort vreedzame protestacties.quote:Op donderdag 17 maart 2016 02:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
doodsverwensingen, daar zijn jullie wel goed in idd
net als varkenskoppen dumpen en malle mutsjes dragen
ja nou ja, dat is het ook gewoonquote:Op donderdag 17 maart 2016 02:05 schreef Aardbei16 het volgende:
En nou niet komen aanzetten dat het een slechte bron is
links kan prima vreedzaam protesteren hoor, sommige groepen begrijpen echter niets anders dan een gewelddadige tegendemonstratiequote:Op donderdag 17 maart 2016 02:05 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Links kan nog veel leren van dit soort vreedzame protestacties.
ik vrees dat het geen troll isquote:
Nee hoor, ik had het specifiek over Oemfoefoe. Tenzij alle Eritreėrs Oemfoefoe heten natuurlijk.quote:Op donderdag 17 maart 2016 02:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
De suggestie wordt gewekt dat Eritreeėrs per definitie verkrachters zijn.
niet echt geloofwaardig meer nadat je ook nog daadwerkelijk op zoek bent gegaan naar een bron om te onderbouwen dat eritreeėrs verkrachters zijnquote:Op donderdag 17 maart 2016 02:11 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had het specifiek over Oemfoefoe. Tenzij alle Eritreėrs Oemfoefoe heten natuurlijk.
Altijd als NVU of PVV of wie dan ook aandacht wil vragen komt de antifa met een 'tegendemonstratie'. Mijn reactie is dan altijd samen te vatten als:quote:Op donderdag 17 maart 2016 02:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
links kan prima vreedzaam protesteren hoor, sommige groepen begrijpen echter niets anders dan een gewelddadige tegendemonstratie
jammer is wel dat ze dan altijd gaan huilen bij de politie, want op internet en op je eigen besloten bijeenkomsten is het natuurlijk een stuk makkelijker om zieke uitspraken te doen zonder merkbare reactie
quote:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)staat-er-een-verbandquote:Zo waren de Somalische ex-asielzoekers meer dan vijf keer zo vaak verdacht als autochtonen, terwijl dat voor Afghanen minder dan drie keer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |