Gooi weg je televisiequote:
dateq xtcquote:Op donderdag 17 maart 2016 01:16 schreef tailfox het volgende:
iemand die een goede mixer weet? 2 kanalen +mic (of 3 of 4 kanalen) 3 EQ knoppen per kanaal. verder hoeft er niks op. heb toch al een goede sound card omvan analoog naar digitaal te gaan
http://www.thomann.de/nl/(...)8-bCpNAB8aAoUj8P8HAQquote:Op donderdag 17 maart 2016 01:16 schreef tailfox het volgende:
iemand die een goede mixer weet? 2 kanalen +mic (of 3 of 4 kanalen) 3 EQ knoppen per kanaal. verder hoeft er niks op. heb toch al een goede sound card omvan analoog naar digitaal te gaan
quote:Op donderdag 17 maart 2016 01:16 schreef tailfox het volgende:
eigenlijik een cross fader zou wel fijn zijn voor die 4 keer dat ik scratchquote:Op donderdag 17 maart 2016 01:20 schreef MrBradge het volgende:
[..]
http://www.thomann.de/nl/(...)8-bCpNAB8aAoUj8P8HAQ
Niks bijzonders, maar ik heb de iets oudere variant hier van en die heeft altijd prima gewerkt. Totdat ik de voeding kwijt raakte
uhm crosfader is meer dan voor scrathen alleenquote:Op donderdag 17 maart 2016 01:21 schreef tailfox het volgende:
[..]
eigenlijik een cross fader zou wel fijn zijn voor die 4 keer dat ik scratch
^quote:Op donderdag 17 maart 2016 01:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm crosfader is meer dan voor scrathen alleen
NIettusss.quote:Op donderdag 17 maart 2016 01:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm crosfader is meer dan voor scrathen alleen
leer mixenquote:
zit gta tegen? wierrie op ?quote:
je weet dat de volume faders ook werken? Een omhoog andere naar beneden tada crosfader.quote:Op donderdag 17 maart 2016 01:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jawel kerel. Wat denk je wat "Cross" betekend.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 01:31 schreef deadprez het volgende:
ik keek net aflevering van pauw van dinsdag terug
pvv'ers![]()
joram
pechtgod
gta uitgespeeld en mijn proefabo voor psn+ is afgelopen dus online kan ook niet meerquote:
srs die man moet gewoon stoppen met een neoliberale flikker te zijn en bij gl komen chillenquote:
dat laatste is altijd chillquote:Op donderdag 17 maart 2016 01:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
gta uitgespeeld en mijn proefabo voor psn+ is afgelopen dus online kan ook niet meerwierie gelukkig niet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |