Colitis ulcerosaquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:43 schreef KimJong-un het volgende:
Iedere dag een zetpil? Waar heb jij last van?
Overigens zeik ik niet maar vraag ik het mij gewoon af.
klinkt pijnlijk en niet prettigquote:
Maar waarom paracetamol voor de operatie? Naar wat ik begreep zit er door die anesthesie ook pijnstilling.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:05 schreef Anastasis het volgende:
Meestal krijg je voor je operatie 1000mg paracetamol in een pil om door te slikken, ook voor een tonsillectomie. Maar dat lukt niet altijd, als je flink ontstoken amandelen hebt en niet goed kan slikken. Dan kunnen ze er voor kiezen het per zetpil te doen.
Het verkleint het risico op complicaties na de operatie en je bouwt alvast een spiegel op.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:15 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Maar waarom paracetamol voor de operatie? Naar wat ik begreep zit er door die anesthesie ook pijnstilling.
Werkzaam in een ziekenhuis inderdaad.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:22 schreef KimJong-un het volgende:
Bedankt is dat ook duidelijk. Je klinkt als goed op de hoogte, verpleegster, arts in opleiding?
Jammer of niet?quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:05 schreef Etsu het volgende:
Ik heb geen zetpil gekregen toen mijn amandelen eruit gingen. Als het er niet staat bij de volwassenen, dan krijg je het ook niet.
Ik wilde zelfs de verpleegster vragen of ik er een mocht, maar voor ik het wist, lag ik al onder de narcose.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |