en dickquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:35 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
eet nooit worst om eerlijk te zijn, alleen kip, spareribs en soms wat fruit
Je woont samen met mmg?quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:35 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
eet nooit worst om eerlijk te zijn, alleen kip, spareribs en soms wat fruit
quote:
watquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:38 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
lowl koffie over mijn toetsenbord![]()
Moet zeggen dat ik liever heb dat je je NSB'erigheid op deze manier uit dan met die nazistische uitspraken van je.quote:
Kneusjequote:Op woensdag 16 maart 2016 22:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik liever heb dat je je NSB'erigheid op deze manier uit dan met die nazistische uitspraken van je.
Derhalve geen bezwaar jegens deze TR van mijn kant.
Houd je plekje voor me vrij? :$quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Moet slapen maar moet nog twee dingen uitprinten ben echt te lui daarvoor
196 stappen zijn ook veelquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:42 schreef Opsonisatie het volgende:
HEB VANDAAG KILOMETERS GELOPEN MAAR DAT STAPPENTELLERDINGETJE OP IPHONE ZEGT DAT IK MAAR 196 stappen heb gemaakt vandaag doe nrml.
Hou wel plekje voor jou en etsu vrij jaquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Houd je plekje voor me vrij? :$
Waarom zou je je stappen gaan tellen als je weet hoeveel kilometer je gelopen hebt?quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:42 schreef Opsonisatie het volgende:
HEB VANDAAG KILOMETERS GELOPEN MAAR DAT STAPPENTELLERDINGETJE OP IPHONE ZEGT DAT IK MAAR 196 stappen heb gemaakt vandaag doe nrml.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hou wel plekje voor jou en etsu vrij ja![]()
![]()
Ik weet niet hoeveel kilometer ik heb gelopen, het telt gewoon alle stappen wat je op een dag maakt. iig ik ging nog door stad lopen dus het moeten sowieso meer dan 196 stappen zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom zou je je stappen gaan tellen als je weet hoeveel kilometer je gelopen hebt?
Dat zegt ze nietquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom zou je je stappen gaan tellen als je weet hoeveel kilometer je gelopen hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |