Ah lieve jager..quote:Op zaterdag 19 maart 2016 09:23 schreef Jagärtrut het volgende:
godverdorie, ruzie met de duutser. Omdat ik hem vannacht vroeg om T terug te leggen in z'n eigen bedje nadat ik hem gevoed had (en door had dat de duutser wakker was, anders had ik het nooit gevraagd). De Duutser vond dat ik veel beter was in hem in bed leggen, dus hij wou het niet doen.
Nu ik hem er in daglicht op aanspreek snapt hij nog steeds niet dat ik dat niet tof vond. Zijn redenatie is dat ik veel beter ben in T kalmeren. Ja, en ook veel slechter in weer in slaap komen na een voeding. En ik ben ook veel beter in borstvoeding geven, dus dat doe ik ook al. En oefening helpt.
![]()
Verder heeft T diarree, vanaf vannacht 12 uur al 6 waterige poepluiers. Moeten we daar wat mee, denken jullie?
Ja, dat vind ik ook totaal iets andersquote:Op zondag 20 maart 2016 08:09 schreef LadyBlack het volgende:
Twist, ik ben dan wel benieuwd hoe ze dat precies bedoelen. Ik gaf laatst aan dat ik na 11 maanden alleen slaapjes-aan-de-borst mezelf dwong om E 10 minuten te laten huilen en dat ze toen binnen 8 minuten stil was. Maar toen kon ik uiteraard al horen dat het een dalende lijn in het geluid was.
Hier idem, hoorde ik van 2 collega's met kleine kinderen, toen ik net terug was van verlof en zij hoorde dat mijn baby van toen 3,5 maand nog niet doorsliep. Toen had ik ook zoiets van...quote:Op zondag 20 maart 2016 15:01 schreef Missladybug het volgende:
Wij hadden laatst ook vrienden op visite die vertelden dat ze hun baby s nachts laten huilen. Twee deuren dicht, allebei oordoppen in en laat maar krijsen. Ik weet nooit goed hoe ik ermee om moet gaan, zulke verhalen.
Allereerst: het is een faaaaase, vet irritant maar grote kans dat ze hiern ineens iets nieuws kan.quote:Op zondag 20 maart 2016 16:49 schreef SaskiaR het volgende:
Heeft iemand nog tips om mijn baby te vermaken?
De afgelopen dagen in Frankrijk ging het prima, zat leuke dingen te zien, maar nu thuis is echt niks meer leuk.
Ze kan nog niet kruipen/rollen, dus op de rug liggen is evil en op de buik is max 10 minuten leuk (dan moet je wel steeds de speeltjes terugschuiven die ze wegduwt). Zittend spelen vindt ze wel leuk, maar ik denk dat dat niet goed is voor haar rug, dus dat wil ik niet te lang doen (of zou dat wel kunnen?). Dus elke 2 min moet je weer een ander speeltjes pakken. Ik probeer wel liedjes te zingen en klapspelletjes enzo, maar ik ken er niet genoeg (klap es in je handjes en er komt een muisje aangelopen). Zelf klappen kan ze ook nog niet.
Ze steekt alles in haar mond, dus boekjes lezen lukt niet. Sowieso is op schoot zitten stom, dan gaat ze zich strekken en huilen.
Wandelen in de draagzak is wel ok, maar alleen als er hele leuke dingen te zien zijn, anders is het weer strekken en piepen.
Oja, eten is wel leuk, maar dat doe je ook niet de hele dag...
Pff, dit is echt de eerste fase die ik echt niet tof vindt, ze is zo gefrustreerd en dan worden wij ook chagrijning. Help!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |