Hm, oke. Ik vroeg me af of het anatomisch gezien wel klopt dat Alex drie uur na de voeding nog steeds spuugt, maar de maa kan dus ook beslissen om elke twintig minuten maar 10ml door te latenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 08:36 schreef Krisvc het volgende:
Volgens mij opent de toegang naar de darm vanuit de maag eens in de 20 minuten en laat het wat eten door. Dat hoeft niet alles meteen te zijn. Hangt er ook van af hoe licht verteerbaar iets is voordat het erdoor gaat. Eerst moet de maag en de maagsappen werken.
Ik gok dat dat met een baby hetzelfde werkt en dat melk niet al te zwaar verteerbaar is.
Zo'n reactie zou ik echt niet oké vinden. Jij voedt hem dus hij kan hem terugleggen, niemand is graag wakker 's nachts dus eerlijk delen... vind ikquote:Op zaterdag 19 maart 2016 09:23 schreef Jagärtrut het volgende:
godverdorie, ruzie met de duutser. Omdat ik hem vannacht vroeg om T terug te leggen in z'n eigen bedje nadat ik hem gevoed had (en door had dat de duutser wakker was, anders had ik het nooit gevraagd). De Duutser vond dat ik veel beter was in hem in bed leggen, dus hij wou het niet doen.
Nu ik hem er in daglicht op aanspreek snapt hij nog steeds niet dat ik dat niet tof vond. Zijn redenatie is dat ik veel beter ben in T kalmeren. Ja, en ook veel slechter in weer in slaap komen na een voeding. En ik ben ook veel beter in borstvoeding geven, dus dat doe ik ook al. En oefening helpt.
![]()
Verder heeft T diarree, vanaf vannacht 12 uur al 6 waterige poepluiers. Moeten we daar wat mee, denken jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, dat was em dan! Voor sommigen hier tot snel in het dreumestopic!
+1quote:Op zaterdag 19 maart 2016 14:48 schreef Hupje het volgende:
Ik zou dan eerder proberen om vaker aan te leggen. Elke slok is mooi meegenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |