abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 maart 2016 @ 12:36:41 #126
171422 LadyBlack
paint it black
pi_160759005
Thx Soesa, toch fijn om te lezen O+

Nou nog een beetje conditie opbouwen. Gisteren 2x een ommetje gemaakt en nu heb ik spierpijn in 1 bil :? Dat (rechter)been begint ook al heel snel te trekken en die kant van mijn buik is ook steeds het gevoeligst geweest na de operatie. Herkenbaar?
  vrijdag 18 maart 2016 @ 13:56:45 #127
409579 LuDann
All the way
pi_160760867
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:05 schreef Estrys het volgende:
Ja hoor vanaf 6 maanden krijgen ze hier ook weleens water. Om dat gortdroge brood weg te krijgen bijvoorbeeld :P. Geen liters hoor ;)
Ik weet dat ze bij het CB met 8 maanden een bekertje geven om water uit te leren drinken, daar is hier een hele campagne voor. Ook maar eens gaan doen misschien. :Y Beterschap aan je sneutje! Arm ding, gelukkig lijkt hij nog vrolijk.
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:15 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

O komt nog steeds voor minimaal 1 nachtvoeding ondanks de pap, maar het wakker zijn tussendoor is nu weg, en soms pakt hij er meer uur tussen, al is het meestal nog 4. Van de week zelfs voor het eerst 7 uur! Alleen jammer dat 4 daarvan was voor ik zelf naar bed ging, en vervolgens slaap ik heel licht omdat ik verwacht dat hij elk moment voor z'n voeding komt :')

Jagar, fijn dat jouw nacht ook beter is gegaan! Het gaat met kleine stapjes maar uiteindelijk kom je er wel! En hier is 7 uur opstatijd, ongeacht hoe lang daarvoor hij een voeding heeft gehad. Zal er ook mee te maken hebben dat mn man altijd om 7 uur opstaat voor z'n werk.
Wat fijn dat hij beter slaapt! Wolk is sinds ze vaste voeding krijgt ook eigenlijk nooit meer wakker 'snachts. En we hebben meestal 2 of 3 nachtvoedingen, dat vind ik echt prima. Ze gaat al om 18 uur/19 uur slapen, dus dat mag dan ook wel vind ik, 3 voedingen op 12 uur. Hier ook altijd wakker om 7 uur tegenwoordig.

Onze baby valt in mijn armen of die van mijn man in slaap, ze krijgt vlak daarvoor nog een voeding waar ze al flink slaperig van wordt. Op deze manier lukt het binnen 10 minuten meestal, van mij hoeft ze dan ook niet perse alleen in slaap te leren vallen. Dit is prima zo.

Ik werd net gebeld door mijn huisarts: uit mijn urine is een blaasontsteking gebleken. HALLO, IK HEB AL GENOEG GEHAD HOOR, DANKUWEL. Pff. Ik ben 1 grote ontsteking, zo blijkt. :') Moet maar niet op allerlei rare autoimmuunziektes gaan googlen nu. *gaat op handen zitten*
pi_160761681
Oef Lu, beterschap! Tijd voor een grondige controle?
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  vrijdag 18 maart 2016 @ 14:55:00 #129
409579 LuDann
All the way
pi_160761998
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 14:35 schreef SaskiaR het volgende:
Oef Lu, beterschap! Tijd voor een grondige controle?
Nja, de huisarts zei er niks over net, alleen dat ik wel veel pech had. Als zij er niks achter zoekt dan zal het wel gewoon toeval zijn. Daar komt bij dat ik heul geen trek heb in een medische zoektocht, ik heb er daarvan meerdere gehad in het verleden en dat is altijd een stressvol en tijdrovend gebeuren.

Als ik nu maar gewoon opknap dan vind ik het wel even best.
pi_160762170
Even snel tussendoor. Mijn guppie heeft nog steeds koorts. Ze heeft redelijk wat poepluiers, maar geen volle plasluiers. Ze drinkt iets minder dan normaal, maar wel nog meer dan genoeg (2x de borst vandaag en 3 flessen tot nu toe. Ik heb het idee dat we door de vele poepluiers de plasluiers een beetje missen. Zelf heb ik niet het idee dat ik me druk hoef te maken. Zouden jullie dit zorgelijk vinden?
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_160762332
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 15:03 schreef Krisvc het volgende:
Even snel tussendoor. Mijn guppie heeft nog steeds koorts. Ze heeft redelijk wat poepluiers, maar geen volle plasluiers. Ze drinkt iets minder dan normaal, maar wel nog meer dan genoeg (2x de borst vandaag en 3 flessen tot nu toe. Ik heb het idee dat we door de vele poepluiers de plasluiers een beetje missen. Zelf heb ik niet het idee dat ik me druk hoef te maken. Zouden jullie dit zorgelijk vinden?
Nee. Als ze de griep heeft die heerst dan is het redelijk normaal, het is een hardnekkige variant. Je kan altijd overleggen met de huisarts of je zo het weekend in wil gaan of niet. Maar de kans dat de huisarts je naar huis stuurt met 'kijk nog maar even aan' acht ik groot.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 18 maart 2016 @ 15:23:17 #132
327807 Mariposas
יה&#14
pi_160762504
Sterkte LuDann! Denk dat het komt doordat je totaal geen weerstand hebt. En meestal is stress, slechte voeding of slaapgebrek daar de oorzaak van. Of je daar iets aan kan doen is aan jou te bepalen. Nouja deels natuurlijk.

Beterschap voor L!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_160762639
Beterschap voor grote en kleine zieken!

Omnomnomnom
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160762642
He bah LuDann, beterschap weer! Hopelijk is dit snel opgelost met een kuur en gaat het daarna alleen maar beter, dat heb je nu wel eens verdiend. :(

Arme L.! N. had vorige week hetzelfde, wij konden door de vele poep ook de plasluiers niet in de gaten houden en daarbij spuugde ze ook heel veel. Wij zijn wel bij de huisarts geweest, maar zolang ze goed blijft drinken en verder alert is hoefden we ons -ondanks verminderde plasluiers- geen zorgen te maken.
  vrijdag 18 maart 2016 @ 15:43:19 #135
171422 LadyBlack
paint it black
pi_160762842
Met koorts zijn de luiers hier ook minder, maar ze zweten dan misschien ook meer.

Enne, mensen, mijn baby slaapt in zn kinderwagen :o! Want op zn buik geprobeerd en toen de wagen wat blijven wiebelen.
  vrijdag 18 maart 2016 @ 17:32:00 #136
409579 LuDann
All the way
pi_160765207
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 15:23 schreef Mariposas het volgende:
Sterkte LuDann! Denk dat het komt doordat je totaal geen weerstand hebt. En meestal is stress, slechte voeding of slaapgebrek daar de oorzaak van. Of je daar iets aan kan doen is aan jou te bepalen. Nouja deels natuurlijk.

Beterschap voor L!
Nou, dat is het idiote, als dit 2, 3 maanden eerder was gebeurd dan had ik gezegd, ja, stress en slaapgebrek zijn zeker factoren die meespelen. Maar nu... ik kook al maanden elke avond vers en afwisselend eten en sinds Wolk hapjes eet, eet ik ook 3 stuks fruit per dag. Mijn onderzoek gaat zijn gangetje, ik ben er maar 3 dagen per week mee bezig, wat niet meer dan een gewone parttime baan is op het moment. En omdat ik er rond een uur of 21 vaak al induik krijg ik voldoende slaap ondanks dat ze nog 3 nachtvoedingen wil. Ik kom op die drie vlakken niks tekort volgens mij.

Kris, beterschap aan je sneutje. Ik zou het ook even aankijken voorlopig.

Aww IMA, wat een mooie foto van je prachtige meisje. O+
pi_160767446
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 17:32 schreef LuDann het volgende:

[..]

Nou, dat is het idiote, als dit 2, 3 maanden eerder was gebeurd dan had ik gezegd, ja, stress en slaapgebrek zijn zeker factoren die meespelen. Maar nu... ik kook al maanden elke avond vers en afwisselend eten en sinds Wolk hapjes eet, eet ik ook 3 stuks fruit per dag. Mijn onderzoek gaat zijn gangetje, ik ben er maar 3 dagen per week mee bezig, wat niet meer dan een gewone parttime baan is op het moment. En omdat ik er rond een uur of 21 vaak al induik krijg ik voldoende slaap ondanks dat ze nog 3 nachtvoedingen wil. Ik kom op die drie vlakken niks tekort volgens mij.

Kris, beterschap aan je sneutje. Ik zou het ook even aankijken voorlopig.

Aww IMA, wat een mooie foto van je prachtige meisje. O+
Is wel logisch hoor. In periodes van drukte leef je als het ware op je adrenaline. Dan blijf je gaan en gaan en juist als er meer rust is haal je jezelf in.. Dan wordt je vaak juist ineens ziek; je lichaam dwingt zichzelf dan gewoon tot extra rust.
pi_160768500
Ah nee je strippenkaart is nu wel vol hoor Lu!

IMA wat een snoetje!!!
Om te zoenen!!

Wandelen met mijn roze bolletje

vrijdag 18 maart 2016 @ 19:52:16 #139
171422 LadyBlack
paint it black
pi_160768667
Wat een leuke baby's komen er voorbij Miss en IMA! O+
  vrijdag 18 maart 2016 @ 19:53:34 #140
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_160768716
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 15:43 schreef LadyBlack het volgende:
Met koorts zijn de luiers hier ook minder, maar ze zweten dan misschien ook meer.

Enne, mensen, mijn baby slaapt in zn kinderwagen :o! Want op zn buik geprobeerd en toen de wagen wat blijven wiebelen.
Euhm, dat was ik nog vergeten te zeggen :'). Mijn baby sliep ook altijd op haar buik in de kinderwagen :D

Fijn *O*

Sterkte Ludann!
  vrijdag 18 maart 2016 @ 20:15:20 #141
409579 LuDann
All the way
pi_160769415
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 19:08 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Is wel logisch hoor. In periodes van drukte leef je als het ware op je adrenaline. Dan blijf je gaan en gaan en juist als er meer rust is haal je jezelf in.. Dan wordt je vaak juist ineens ziek; je lichaam dwingt zichzelf dan gewoon tot extra rust.
Ah ja, misschien is dat het. Nja als het goed is is het nu weer achter de rug allemaal. Gaat vast goedkomen.

MLB, wat een droppie!
pi_160769522
Ik zag 2 mooie meisjes voorbij komen O+

Fijn LB dat hij nu toch ergens anders dan op jou slaapt! N. ligt overdag ook vaak op zijn buik. Dat durfde ik bij oudste echt niet. Zij heeft echt vaak op mij geslapen en is nu een echte buikslaper. N. viel nu dus op dag 2 al ook zo bij mij in slaap en werd eakker als ik hem op zijn rug in de box of wieg lag, dus meteen geprobeerd of hij niet ook liever op zijn buik wilde liggen en sindsdien kan ik hem eigenlijk bijna altijd zonder problemen wegleggen. Maar goed, hij is krap 4 weken dus wie weet voor hoe lang dit nog mag duren ;).

Jeetje LuDann jij krijgt ook wel alles tegelijk nu zeg, wat ontzettend rot! Ik hoop dat dit het laatste is hoor en dat je snel weer opknapt! Beterschap :*

Wij zijn vandaag bij het CB geweest. 4490 gram en 54,5 cm. Ik heb gewoon een bovengemiddelde baby :D Zo grappig vind ik het. Oudste en middelste volgen beide al tijden de -1 lijn dus ik had dat nu weer verwacht, maar N. tikt net de +1 niet aan. En de arts vond het mooi om te zien dat hij direct rustig werd tijdens een krampje toen hij mijn vinger mocht vasthouden. Dan knijpt ie heel hard in mijn vinger en ontspant de rest van zijn lijfje O+ Dan smelt ik hoor!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_160772152
Mlb wat een schatje! O+

Sicilia, dat klinkt ook smelt-waardig ja! :Y

Verder haat aan Fok-wet }:| zit ik hier vanmiddag nog te vertellen over hoe onze Minion zo makkelijk zelf in slaap valt, zijn we uiteraard uitgerekend vandaag bijna een uur bezig om 'r in slaap te krijgen. Uiteindelijk maar weer ouderwets in slaap gewiegd. Weet niet precies wat er aan de hand is, maar ze is duidelijk nog niet helemaal lekker. Temperatuur was vanmorgen 37.7, gedurende de dag toch weer wat opgelopen (38.5), maar gelukkig niet meer zo heel hoog. Verder wel vrolijk, maar net dus even flinke paniek ;(
Hoop dat we snel onze oude Minion weer terug hebben, want dit is echt niks voor haar...

Beterschap aan alle andere zieken, hopelijk is iedereen er snel weer vanaf! :*

Edit: IMA, had ik jouw spoiler nog bijna gemist! Wat een prachtige foto! O+
pi_160773265
He balen, LuDann...
Bij het kdv geven ze water sinds wij aangeven dat dat mag. J drinkt het graag. Als ik tijd heb uit een kopje, snel even tussendoor drinkt hij uit een rietjesbeker.

Kris, als jij je geen zorgen maakt, zal het wel goed zijn. Anders zegt je intuitie echt wel wat anders.

Mooie koppies, IMA en Missladybug!

Wat fijn, LadyBlack, dat hij in de kinderwagen slaapt. Van genieten!

Die stomme krampjes ook, Sicilia. Wel fijn dat je zo kunt 'helpen'.

Soms durf ik ook niks te typen over het slapen, twist ;). Hopelijk gaat de koorts snel weg.
pi_160779563
Zeg, die krampjes hè. Hebben ze daar nou al eens iets op bedacht?
pi_160779592
Baby is logeren en ik lig hier wakker te zijn. Pfff kan er echt niet tegen als ik out of control ben bij hem.

Wat een mooie baby-meisjes heb ik gezien!
Sterkte LuDann, dat het snel klaar is allemaal.
pi_160779595
Krampjes :(
Zo zielig!
pi_160779721
Wij geven infacol tegen de krampjes en dat helpt wel iets, maar het laat de krampjes niet volledig verdwijnen helaas.

Ik ga flink aan de koffie vandaag denk ik, de dagen beginnen steeds vroeger hier.
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_160779739
Ohja Infacol! Bij A hielp het niks. Kan het bij C nog wel proberen. Manlief maar even op pad sturen vandaag. Voor koffie. En Infacol.

Verder is 't wel een snoepje van een baby trouwens, die C van ons. Spuugt z'n hele voeding over ons dekbed en ligt daarna schaapachtig te lachen. Charmeur O+ .
pi_160779752
Oh buh Sicilia, is 't zo vroeg ja? Ik vind het maar knap hoor, drie kinderen! Wij hadden gisteren onze eerste dag met z'n vieren en hebben 's avonds maar pizza besteld omdat we zo moe waren. Watjes zijn wij :') .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')