Ik weet dat ze bij het CB met 8 maanden een bekertje geven om water uit te leren drinken, daar is hier een hele campagne voor. Ook maar eens gaan doen misschien.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:05 schreef Estrys het volgende:
Ja hoor vanaf 6 maanden krijgen ze hier ook weleens water. Om dat gortdroge brood weg te krijgen bijvoorbeeld. Geen liters hoor
![]()
Wat fijn dat hij beter slaapt! Wolk is sinds ze vaste voeding krijgt ook eigenlijk nooit meer wakker 'snachts. En we hebben meestal 2 of 3 nachtvoedingen, dat vind ik echt prima. Ze gaat al om 18 uur/19 uur slapen, dus dat mag dan ook wel vind ik, 3 voedingen op 12 uur. Hier ook altijd wakker om 7 uur tegenwoordig.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:15 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
O komt nog steeds voor minimaal 1 nachtvoeding ondanks de pap, maar het wakker zijn tussendoor is nu weg, en soms pakt hij er meer uur tussen, al is het meestal nog 4. Van de week zelfs voor het eerst 7 uur! Alleen jammer dat 4 daarvan was voor ik zelf naar bed ging, en vervolgens slaap ik heel licht omdat ik verwacht dat hij elk moment voor z'n voeding komt
Jagar, fijn dat jouw nacht ook beter is gegaan! Het gaat met kleine stapjes maar uiteindelijk kom je er wel! En hier is 7 uur opstatijd, ongeacht hoe lang daarvoor hij een voeding heeft gehad. Zal er ook mee te maken hebben dat mn man altijd om 7 uur opstaat voor z'n werk.
Nja, de huisarts zei er niks over net, alleen dat ik wel veel pech had. Als zij er niks achter zoekt dan zal het wel gewoon toeval zijn. Daar komt bij dat ik heul geen trek heb in een medische zoektocht, ik heb er daarvan meerdere gehad in het verleden en dat is altijd een stressvol en tijdrovend gebeuren.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:35 schreef SaskiaR het volgende:
Oef Lu, beterschap! Tijd voor een grondige controle?
Nee. Als ze de griep heeft die heerst dan is het redelijk normaal, het is een hardnekkige variant. Je kan altijd overleggen met de huisarts of je zo het weekend in wil gaan of niet. Maar de kans dat de huisarts je naar huis stuurt met 'kijk nog maar even aan' acht ik groot.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:03 schreef Krisvc het volgende:
Even snel tussendoor. Mijn guppie heeft nog steeds koorts. Ze heeft redelijk wat poepluiers, maar geen volle plasluiers. Ze drinkt iets minder dan normaal, maar wel nog meer dan genoeg (2x de borst vandaag en 3 flessen tot nu toe. Ik heb het idee dat we door de vele poepluiers de plasluiers een beetje missen. Zelf heb ik niet het idee dat ik me druk hoef te maken. Zouden jullie dit zorgelijk vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, dat is het idiote, als dit 2, 3 maanden eerder was gebeurd dan had ik gezegd, ja, stress en slaapgebrek zijn zeker factoren die meespelen. Maar nu... ik kook al maanden elke avond vers en afwisselend eten en sinds Wolk hapjes eet, eet ik ook 3 stuks fruit per dag. Mijn onderzoek gaat zijn gangetje, ik ben er maar 3 dagen per week mee bezig, wat niet meer dan een gewone parttime baan is op het moment. En omdat ik er rond een uur of 21 vaak al induik krijg ik voldoende slaap ondanks dat ze nog 3 nachtvoedingen wil. Ik kom op die drie vlakken niks tekort volgens mij.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:23 schreef Mariposas het volgende:
Sterkte LuDann! Denk dat het komt doordat je totaal geen weerstand hebt. En meestal is stress, slechte voeding of slaapgebrek daar de oorzaak van. Of je daar iets aan kan doen is aan jou te bepalen. Nouja deels natuurlijk.
Beterschap voor L!
Is wel logisch hoor. In periodes van drukte leef je als het ware op je adrenaline. Dan blijf je gaan en gaan en juist als er meer rust is haal je jezelf in.. Dan wordt je vaak juist ineens ziek; je lichaam dwingt zichzelf dan gewoon tot extra rust.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:32 schreef LuDann het volgende:
[..]
Nou, dat is het idiote, als dit 2, 3 maanden eerder was gebeurd dan had ik gezegd, ja, stress en slaapgebrek zijn zeker factoren die meespelen. Maar nu... ik kook al maanden elke avond vers en afwisselend eten en sinds Wolk hapjes eet, eet ik ook 3 stuks fruit per dag. Mijn onderzoek gaat zijn gangetje, ik ben er maar 3 dagen per week mee bezig, wat niet meer dan een gewone parttime baan is op het moment. En omdat ik er rond een uur of 21 vaak al induik krijg ik voldoende slaap ondanks dat ze nog 3 nachtvoedingen wil. Ik kom op die drie vlakken niks tekort volgens mij.
Kris, beterschap aan je sneutje. Ik zou het ook even aankijken voorlopig.
Aww IMA, wat een mooie foto van je prachtige meisje.
Euhm, dat was ik nog vergeten te zeggenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:43 schreef LadyBlack het volgende:
Met koorts zijn de luiers hier ook minder, maar ze zweten dan misschien ook meer.
Enne, mensen, mijn baby slaapt in zn kinderwagen! Want op zn buik geprobeerd en toen de wagen wat blijven wiebelen.
Ah ja, misschien is dat het. Nja als het goed is is het nu weer achter de rug allemaal. Gaat vast goedkomen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:08 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Is wel logisch hoor. In periodes van drukte leef je als het ware op je adrenaline. Dan blijf je gaan en gaan en juist als er meer rust is haal je jezelf in.. Dan wordt je vaak juist ineens ziek; je lichaam dwingt zichzelf dan gewoon tot extra rust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |