Och Estrys, beterschap!

Hier ging het vannacht prima, en de koorts is voorlopig gezakt/laag gebleven, rond 37.7

ook weer volop praatjes gelukkig

Alleen drinken doet ze (naast de melk) niet echt heel veel, dus dat even goed in de gaten houden maar.
Zelf in slaap vallen lukte hier af en toe vanaf een maand of 4 en vrijwel altijd vanaf ongeveer 6 maanden. Echt veel tips heb ik alleen niet... Sowieso geen bv hier, dus dat is nooit een optie geweest om 'r in slaap te krijgen

verder was het aanvankelijk ook vooral in slaap wiegen en slapend wegleggen. En dat wegleggen zijn we steeds een beetje eerder gaan doen, totdat het uiteindelijk lukte om 'r wakker weg te leggen.
Verder vooral Heel Vaak heen en weer lopen als ze toch weer wakker werd. In d'r eentje laten huilen hebben we haar nooit, maar ik heb overdag ook nooit 'genoegen genomen' * met slaapjes van 3 kwartier, omdat ik wist dat ze nog moe was, maar dat het haar niet lukte om zelf weer terug in slaap te vallen na 1 cyclus. Dus vooral veel tijd/moeite in gestoken, maar we hebben nu wel een ideale slaper. Weet uiteraard niet of dat daaraan ligt en genoeg mensen in onze omgeving verklaarden ons voor gek dat we er 'zo moeilijk' over deden, maar ik sta er nog steeds wel achter
* Bij gebrek aan een betere formulering; iedereen moet dat uiteraard helemaal zelf weten hč?