abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160740239
Gefeliciteerd vier dreumesjes!! *O*
En hun mama's natuurlijk!
Tot over een paar maandjes in het dreumestopic.

Veel beterschap voor pechvogel Ludann. Jij hebt je portie nu wel gehad hoor!

Sterkte Kris!
pi_160740822
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 15:44 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ja dit is inclusief verkleiners :')

[..]

Wat een droppie O+
Hoe reageerde je dochter bij t wegbrengen?
Ze zei tegen het andere kindje: 'O dat is MIJN mama. Ik moet naar huis.' O+
Maar toen ik zei dat ik alleen haar broertje kwam brengen was het na wat geknuffel ook wel goed.
ti amo pių di ieri ma meno di domani
  donderdag 17 maart 2016 @ 17:02:51 #53
409579 LuDann
All the way
pi_160741344
Fijn dat het goed ging Estrys.

Ik ben niet zo blij met mijn man nu, hij heeft met de beste bedoelingen tegen het KDV dat ze hem moesten bellen als er wat was omdat ik moet herstellen. Bleek dat er een voeding lek was, dus Wolk had er eentje te weinig. Hij kan haar nu om 17 uur pas ophalen dus ik vermoed dat ze vandaag gewoon dikke honger heeft gehad. En ik zat gewoon thuis op 5 minuten loop afstand, ben zelfs nog naar de supermarkt ernaast gelopen vanmiddag. -O- Dik schuldgevoel nu. -O-
pi_160741546
Wanneer is koorts bij een 10-maander reden om de ha(p) te bellen?

Ben nog onderweg naar huis, maar man belde net dat onze Minion nu 39.8 heeft ;(
Ze oogt niet echt heel ziek ofzo, maar huilt/zeurt voor haar doen wel veel...

Ik weet dat koorts niet per se slecht en een natuurlijke reactie van het lichaam is enzo, maar dit is wel erg hoog toch? En kan dit nog steeds 'gewoon' door tandjes komen, of zo hoog niet?

Ik weet ook: bellen als je het niet vertrouwt, maar man en ik zijn allebei vrij nuchter en niet zo snel bezorgd, dus weet niet zo goed of wij echt goede graadmeters zijn ;)
  donderdag 17 maart 2016 @ 17:22:06 #55
171422 LadyBlack
paint it black
pi_160741657
De stelregel is; drie dagen koorts = bellen voor overleg :Y

En Estrys, da's een bekende uitspraak ja oO<

LuDann oooooo ja dat voelt niet tof -O-
pi_160741753
Bij die kleintjes is 39.8 wel hoog, maar niet persee reden voor ongerustheid. Wel als het lang aanhoudt inderdaad. Even goed de plasluiers in de gaten houden!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_160742471
Heel fijn, die doorgewinterde moeders hier! ^O^

Ze was net echt hartstikke moe, dus eerst maar ff op bed gelegd, dan kijken we daarna wel met eten.
Zat net ook in d'r ene oortje te peuteren, maar weet niet of fat nu van vermoeidheid was of omdat ze er last van heeft.

We kijken het nog maar even aan, gelukkig ben ik morgen zelf vrij!
pi_160742810
Ach beterschap twist. pcm om het wat comfortabeler te maken kan je geven.

A had het best goed gedaan bij de GO. Alleen vond ik hem wat warm toen ik hem ophaalde. Temp is 39.2 en dat had hij waarschijnlijk ook al toen ik hem bracht :'( Wat slecht van me dat ik hem vanmiddag niet getempt had, toen vond ik hem ook wat warm maar hij was wel vrolijk.
pi_160745384
Juist goed geregeld, Estrys! Zat jij niet met een zieke baby thuis. O-)

Ik doe ook niks bij zulke koorts, hoor. Althans, niet de eerste twee, drie dagen. Beterschap wel!

Och ludann. Beterschap, meis. Het is nu wel mooi geweest.

Ik heb een retrobaby
pi_160745573
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 19:59 schreef -Spring het volgende:
Juist goed geregeld, Estrys! Zat jij niet met een zieke baby thuis. O-)

Ik doe ook niks bij zulke koorts, hoor. Althans, niet de eerste twee, drie dagen. Beterschap wel!

Och ludann. Beterschap, meis. Het is nu wel mooi geweest.

Ik heb een retrobaby
[ link | afbeelding ]
Je kan wel veel met zo'n filter op je telefoon tegenwoordig, zelfs kleding en speelgoed aanpassen :P

Dat activitycenter had ik vroeger ook. Heb er laatst ook nog even naar gezocht voor O, maar die dingen noemen ze tegenwoordig vintage, dus duur voor dingen met schade. We hebben er uiteindelijk maar een van Vtech gehaald.
pi_160745691
Deze was ¤3,- op een kledingbeurs. En toevallig werd me dezelfde week op een rommelmarkt dezelfde gratis aangeboden. :D
pi_160746001
wat een leuk pakje, spring. Dat zou ik ook wel willen hebben..
pi_160746007
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 20:19 schreef Jagärtrut het volgende:
wat een leuk pakje, spring. Dat zou ik ook wel willen hebben..
Voor T dan he, niet voor mezelf... 8)7
  donderdag 17 maart 2016 @ 20:22:30 #64
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_160746120
Oh ja dat Fisher Price ding ligt ook nog op Older bij m'n ouders. En ik zag laatst op een foto van gevalletje ook zo'n vintage ding hangen die ook op zolder ligt.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_160746190
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 20:19 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Voor T dan he, niet voor mezelf... 8)7
:D

Het is een maatje 74. Ik wil m wel voor je bewaren als dat zin heeft. :)
pi_160746206
Wij hebben m ook allebei nog van vroeger, blijft leuk speelgoed! Hij hangt hier ook aan de box.

Hoe vond jij het wennen Estrys? Middagdutje gedaan en je teennagels gelakt?
pi_160746214
Gefeliciteerd voor alle 1-jarigen!

Verder geen idee meer wat er allemaal gezegd is, maar ik zag nog wel een mooie foto van Spring. Mooi meisje!
pi_160746409
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 20:24 schreef -Spring het volgende:

[..]

:D

Het is een maatje 74. Ik wil m wel voor je bewaren als dat zin heeft. :)
wij gaan nu naar 74, dus ik denk het niet. Lief! O+
pi_160746561
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 20:31 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

wij gaan nu naar 74, dus ik denk het niet. Lief! O+
Jammer!
pi_160746601
Twix krijgt naast zijn flessen melk ook wat groente en fruit en als hij zijn fles weigert, maak ik er soms pap van met wat rijstebloem wat we dan met een lepel geven.
Stel dat ik een keer een papfles wil aanbieden, hoe gaat dat in een smalle halsfles van Dr. Browns? Wordt dat dan niet te dik voor het ventiel? Iemand toevallig ervaring mee?
  donderdag 17 maart 2016 @ 20:43:44 #71
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_160746789
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 20:37 schreef Malteser het volgende:
Twix krijgt naast zijn flessen melk ook wat groente en fruit en als hij zijn fles weigert, maak ik er soms pap van met wat rijstebloem wat we dan met een lepel geven.
Stel dat ik een keer een papfles wil aanbieden, hoe gaat dat in een smalle halsfles van Dr. Browns? Wordt dat dan niet te dik voor het ventiel? Iemand toevallig ervaring mee?
Lukt wel, maar niet geweldig. Blijft inderdaad een brij hangen achter ventiel. Ik geef pap nu in een gewone Etos fles met de Dr. Browns speen. Ik vraag me sowieso af waarom we die Dr. Brown fles nog gebruiken, krampjestijd zijn we nu wel voorbij.

Als ik je nog een ongevraagde tip mag geven, als het om calorieën gaat, zit er meer in die 6+ maanden pyjamapapjes/dromerig papjes.

[ Bericht 3% gewijzigd door Mariposas op 17-03-2016 20:56:18 ]
pi_160746794
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 20:37 schreef Malteser het volgende:
Wij hebben nooit rijstebloem gedaan, maar speltgranen (AH biologisch). Dat lukte inderdaad niet in de Dr. Browns. We gebruiken daarvoor de Difrax-fles met Dr. Browns-speen.
pi_160746881
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 20:24 schreef Mineola het volgende:
Wij hebben m ook allebei nog van vroeger, blijft leuk speelgoed! Hij hangt hier ook aan de box.

Hoe vond jij het wennen Estrys? Middagdutje gedaan en je teennagels gelakt?
Ik vond het wel lekker :) Ik had een massage en doezelde lekker weg tijdens. Dus was heerlijk zen. En toen ik de kinderen op kwam halen kwamen er twee met open armen aanrennen: mamaatje!! O+
pi_160747175
Mari en MwCactus, thanks!
  donderdag 17 maart 2016 @ 20:57:11 #75
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_160747281
Post aangepast, ik gebruik dus de Dr Brown speen op Etos fles, niet dr browns fles op Etos fles. 8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')