Ze zei tegen het andere kindje: 'O dat is MIJN mama. Ik moet naar huis.'quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja dit is inclusief verkleiners
[..]
Wat een droppie
Hoe reageerde je dochter bij t wegbrengen?
Je kan wel veel met zo'n filter op je telefoon tegenwoordig, zelfs kleding en speelgoed aanpassenquote:Op donderdag 17 maart 2016 19:59 schreef -Spring het volgende:
Juist goed geregeld, Estrys! Zat jij niet met een zieke baby thuis.![]()
Ik doe ook niks bij zulke koorts, hoor. Althans, niet de eerste twee, drie dagen. Beterschap wel!
Och ludann. Beterschap, meis. Het is nu wel mooi geweest.
Ik heb een retrobaby
[ link | afbeelding ]
Voor T dan he, niet voor mezelf...quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:19 schreef Jagärtrut het volgende:
wat een leuk pakje, spring. Dat zou ik ook wel willen hebben..
quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:19 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Voor T dan he, niet voor mezelf...
wij gaan nu naar 74, dus ik denk het niet. Lief!quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:24 schreef -Spring het volgende:
[..]![]()
Het is een maatje 74. Ik wil m wel voor je bewaren als dat zin heeft.
Jammer!quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:31 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wij gaan nu naar 74, dus ik denk het niet. Lief!
Lukt wel, maar niet geweldig. Blijft inderdaad een brij hangen achter ventiel. Ik geef pap nu in een gewone Etos fles met de Dr. Browns speen. Ik vraag me sowieso af waarom we die Dr. Brown fles nog gebruiken, krampjestijd zijn we nu wel voorbij.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:37 schreef Malteser het volgende:
Twix krijgt naast zijn flessen melk ook wat groente en fruit en als hij zijn fles weigert, maak ik er soms pap van met wat rijstebloem wat we dan met een lepel geven.
Stel dat ik een keer een papfles wil aanbieden, hoe gaat dat in een smalle halsfles van Dr. Browns? Wordt dat dan niet te dik voor het ventiel? Iemand toevallig ervaring mee?
Wij hebben nooit rijstebloem gedaan, maar speltgranen (AH biologisch). Dat lukte inderdaad niet in de Dr. Browns. We gebruiken daarvoor de Difrax-fles met Dr. Browns-speen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:37 schreef Malteser het volgende:
Twix krijgt naast zijn flessen melk ook wat groente en fruit en als hij zijn fles weigert, maak ik er soms pap van met wat rijstebloem wat we dan met een lepel geven.
Stel dat ik een keer een papfles wil aanbieden, hoe gaat dat in een smalle halsfles van Dr. Browns? Wordt dat dan niet te dik voor het ventiel? Iemand toevallig ervaring mee?
Ik vond het wel lekkerquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:24 schreef Mineola het volgende:
Wij hebben m ook allebei nog van vroeger, blijft leuk speelgoed! Hij hangt hier ook aan de box.
Hoe vond jij het wennen Estrys? Middagdutje gedaan en je teennagels gelakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |