abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 maart 2016 @ 06:57:37 #26
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_160730438

Vandaag zijn N en L echt jarig. Wat gaat een jaar snel! Zondag vieren we het. Dan kom ik nog even afscheid nemen hier!
pi_160730490
4 dreumesjes tegelijk, wow! :o O+
Een hele fijne verjaardag gewenst voor L, N, S en Q! Gefeliciteerd en fijne emo-dag voor de mama's :* Het wordt iig een stralende zonnige dag vandaag!

Razz c_/ c_/ c_/ :*
Schrikken joh, ineens weer zo bloeden! Is het wel snel weer gestopt? Beetje teveel gedaan gisteren?

Ik heb vandaag mn eerste hele dag alleen met mn 2 meiden. De andere dagen was J (gedeeltelijk) naar opvang of opa en oma of mn vriend was thuis. Heb er wel zin in, kijken hoe ik dat allemaal ga organiseren :). Er komt iig een vriendin lunchen met haar dochtertje en een andere vriendin komt nog op kraambezoek dus genoeg te doen!
pi_160730592
*O* *G* Gefeliciteerd alle baby's dreumessen!! *G* *O*
pi_160730735
Razz je man :') Hopelijk kan je vandaag nog wat slapen!

Lot spannend! Maar je klinkt alsof dat allemaal wel gaat lukken!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_160730771
Ik mag vandaag voor het eerst alleen met 3 kindjes op pad. Dochter moet naar dansles en normaal gaat ze daar met oma heen, maar die heeft haar pols in het gips dus kan geen auto rijden. Ben benieuwd hoe dat gaat :D
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_160730961
Jarige jetjes en jarige jobjes O+ Gefeliciteerd allemaal!

Heel leuk om jullie trips down memory lane te lezen O+ Er zouden meer baby's jarig moeten worden!

Fijne dag L, N, Q, Sjaak en L-van-Kentekenplaat-en-zijn-meepostende-vriendin! *O*

Razz, je hebt toch wel een ambulance voor je terminale patiënt gebeld he? :P
pi_160731163
Dreumesdag *O* Heel leuk, die herinneringen O+ Van harte gefeliciteerd allemaal!

Oh Razz toch, welk een vreselijk leed jouw man nu treft _O- Sterkte & koffie :*
  donderdag 17 maart 2016 @ 08:58:06 #33
171422 LadyBlack
paint it black
pi_160731313
Woeiiiii viermaal gefeliciteerd!! Wat een leuke overzichtjes zag ik langskomen O+
L0t zegt het goed; fijne emodag vandaag! ;)

Succes met en geniet van je eerste solodag L0t, komt vast goed!

Razz, djeeeez dat meen je niet? :X En wat eng van die bloeding! Is dat normaal?

Sicilia, stoerrrr! Drie kindjes in de gordels hijsen, pfff. Word al moe als ik er aan denk :D

Wij durven nog niet echt veel met de auto weg want ik krijg S gewoon echt niet fatsoenlijk in de maxicosi :N Niet volgens de regels althans.
pi_160731523
Vier nieuwe dreumesjes! *O* Man wat is dat hard gegaan, ik weet nog dat ik vorig jaar na al die geboortes droomde dat mijn baby ook te vroeg kwam. Heel bizar. Geniet van jullie mooie kindjes en tot over drie maanden! O+
pi_160732411
Mijn guppie is net door pappa van de opvang opgehaald omdat ze koorts had. Arm ding, zit compleet vol met snot. Dus nu wil ik niet meer werken maar naar huis.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_160732658
Gefeliciteerd lieve Sjaak, L, N en Q! *O* *G*

Razz, onderschat de vreselijke impact van spierpijn niet hoor! Dat is echt heftiger dan bevallen, een gescheurd bloedvat en een groot stolsel verliezen :'(. Manflu 8)7.
Kijk je wel goed uit zelf :* *bezorgd*
pi_160733564
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 15:44 schreef Shopaholic1984 het volgende:

[..]

Iets te enthousiast geweest ;) of zijn je buikspieren het niet meer gewend ;)
Leuk trouwens een nieuwe baan!
Ik denk dat ik geen buikspieren meer had. Dat ze tijdens de zwangerschap gewoon opgelost waren. Dus ik begrijp Mr. Razz wel. Jullie doen maar flauw }:|

Gefeliciteerd met je meisjes! Wat is er veel gebeurd he, in zo'n jaar? O+

Jij ook mwC! Leuke collage en jij hebt zo'n vrolijk zacht gezicht. Ik probeer je wel te volgen, hoor. Al is het maar om de updates van je vrouw. :*

Lieve Gevalletje, jij ook gefeliciteerd! Mijn peuter is jaloers op Q's pruikje (of eigenlijk, ik. Voor mijn peuter. Zelf heb ik wel genoeg haar. :P ) Ik hoop op een dreumesjaar met veel uitstapjes naar de kinderboerderij en ritjes op de fiets. :*

quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 06:41 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Gefeliciteerd L van Kentekenplaat en zijn vriendin die hier ook heeft meegepost *O* !
gehehe. En dees natuurlijk. :P *O*
pi_160733931
Gefeliciteerd dreumessen en mama's *O*

Beterschap Krisvc met je kleine snotteraar.

Ik ben vanmorgen maar even bij de huisarts binnen gewandeld voor een afspraak voor A. Op aanraden van de caissičre van de AH, die vond dat wel verstandig zo vlak voor het weekend :P Hij klinkt echt als een volwassen kerel als hij hoest. Hij klinkt ook een beetje benauwd soms. Better safe than sorry.
Vanmiddag gaat hij wennen bij de GO. Ik maak me nu meer druk of de middelste het wel gaat accepteren dat ik A breng en dan weer wegga zonder haar mee te nemen. Komt vast goed, ze zal wel lekker buiten aan het spelen zijn. Zulk mooi weer :)
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_160734013
Komtie he:
Gefeliciteerd Q! *G*
Gefeliciteerd Sjaak! *G*
Gefeliciteerd N! *O*
Gefeliciteerd L! *O*
Heerlijk om die memorylanes en collages te zien.

Razz: dat klinkt als een heerlijke nacht *koffie doorschuift*

Kris: groot gelijk dat je naar huis wilt. Beterschap voor L!

Ik had gisteren gewoon een 8-maander! Time flies O+
pi_160734187
Gefeliciteerd Q., N., L. en Sjaak! Wat een mooie dag om jarig te zijn vandaag! *O*
pi_160735975
Gefeliciteerd jarige jetjes en jobjes!!! *O* wat een prachtige dag om je eerste verjaardag te vieren O+ veel plezier ook aan de mama's!!!
  donderdag 17 maart 2016 @ 12:57:36 #42
409579 LuDann
All the way
pi_160736057
Gefeliciteerd Fok! vierling! *G* *O* Ik word ook een beetje emo van jullie trips down memorylane en collages. Jeetje, het lijkt echt gisteren dat ze geboren werden allemaal. Niet te geloven dat ze gewoon al weer 1 jaar oud zijn!

Wat heeft Sjaak een hoop medische pech gehad, ik hoop dat dat vanaf nu voorlopig over is. En heel veel sterkte de komende tijd, MC. :* Dat jullie maar fijn mogen dromen.

L & N, wat een onverwachtse start hadden ze maar wat hebben ze dat goed ingehaald! 2 grote sterke meiden zijn het geworden. O+

Q. van Gevalletje, met jou ben ik tijdens je zwangerschap nog een broodje wezen eten. Toen je beviel dacht ik echt 'nu al?!' hoewel hij gewoon op tijd was. En nu is hij alweer 1 jaar! Met zijn prachtige ogen en volle bos haar. O+

Gefeliciteerd!
  donderdag 17 maart 2016 @ 13:06:11 #43
409579 LuDann
All the way
pi_160736268
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 22:58 schreef FlyingFish het volgende:

LuDann, het is zo jammer dat het onmogelijk is om je te helpen, dus dan maar een virtueel hart onder de riem. Ik vind het knap hoe je ondanks alles wat je over je heen krijgt nog de fut hebt voor je studie en het gaande houden van borstvoeding. Niet iedereen zou dat je nadoen, zelfs zonder koorts en ziektes, en daar mag je trots op zijn! En een weekendje rust is geen slecht idee denk ik. Even alleen wat tijd voor elkaar en leuke dingen doen!
Dankjewel, wat lief. :@ O+ Doet me goed hoor, dit hart onder de riem. O+ We gaan na mijn veldwerk kijken of we een weekendje weg kunnen gaan. Centerparks ofzo en dan zwemmen met de baby. O+

Ik geloof dat ik eindelijk aan de beterende hand ben. Geen paniektelefoontjes naar de spoedpost vannacht vanwege weer een nieuw raar symptoom in ieder geval. :') De uitslag van het weefselonderzoek van mijn blinde darm was ook goed, geen kwaadaardige cellen of andere nare dingen. Gewoon klassiek ontstoken.

Razz, veel sterkte aan je man hoor. }:| :D En jeetje, een bloeding, wat eng! Dat zal je ijzergehalte ook geen goed doen lijkt me?

LB, in welk opzicht past de Maxicosi niet goed? Wij hebben een andere autostoel maar omdat het hoofd van Wolk nogal 'los' lag hebben we de eerste tijd een opgerolde hydrofiel in een boog om haar hoofdje gelegd als het ware. Dan lag ze wat meer klem, anders zakte haar hoofd telkens opzij. Bedoel je zoiets?

quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 10:10 schreef Krisvc het volgende:
Mijn guppie is net door pappa van de opvang opgehaald omdat ze koorts had. Arm ding, zit compleet vol met snot. Dus nu wil ik niet meer werken maar naar huis.
Achgossie, het arme kleintje. Ik zou ook niet meer willen werken dan nee.

Hier verderop in de straat woont nog een baby. Meerdere zelfs. :P Maar eentje huilt er best vaak en ik spring regelmatig op omdat ik denk dat het Wolk is die boven ligt. Maar dat kan helemaal niet. :')
pi_160736278
Gefeliciteerd fok -vierling! *O* *O* *G* *G*
  donderdag 17 maart 2016 @ 13:24:20 #45
171422 LadyBlack
paint it black
pi_160736739
LuDann, hij is nog zo ielig dat ik de gordels helemaal niet goed krijg. Dat wil zeggen, ik kan het niet goed controleren want hij zit in zo'n slaapzak met gaten voor de gordels maar daar verzuipt hij ook nog in :')

We hebben zelf een MC Cabriofix en daarin lag hij echt met zn kin op zn borst, dus nu een Stokke Besafe Izi van vrienden te leen en dat is al beter.
pi_160737350
Felicitaties all around! Gefeliciteerd L, N, Q en Sjaak *O*
pi_160738097
Heb je geen verkleiner in de MC, LB? Of is ie gewoon zo ieniemini

Omdat ik hier zonder baby zit bestook ik gewoon jullie even met mijn kleinste moppie

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_160738477
wat een leukerd, Estrys!

Ik haat 10 minuten slaapjes. Daarna is hij een beetje uitgerust, maar ook nog moe en zoo strontvervelend. En ik ben ook zo moe....
  donderdag 17 maart 2016 @ 15:12:19 #49
409579 LuDann
All the way
pi_160739262
Estrys. O+

quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 13:24 schreef LadyBlack het volgende:
LuDann, hij is nog zo ielig dat ik de gordels helemaal niet goed krijg. Dat wil zeggen, ik kan het niet goed controleren want hij zit in zo'n slaapzak met gaten voor de gordels maar daar verzuipt hij ook nog in :')

We hebben zelf een MC Cabriofix en daarin lag hij echt met zn kin op zn borst, dus nu een Stokke Besafe Izi van vrienden te leen en dat is al beter.
Oh het is echt omdat hij zo klein is, wat een lastig probleem zeg.
  donderdag 17 maart 2016 @ 15:44:14 #50
171422 LadyBlack
paint it black
pi_160739915
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 14:22 schreef Estrys het volgende:
Heb je geen verkleiner in de MC, LB? Of is ie gewoon zo ieniemini?
Ja dit is inclusief verkleiners :')
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een droppie O+
Hoe reageerde je dochter bij t wegbrengen?

[ Bericht 3% gewijzigd door LadyBlack op 17-03-2016 15:58:50 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')