quote:
Op woensdag 16 maart 2016 22:58 schreef FlyingFish het volgende:LuDann, het is zo jammer dat het onmogelijk is om je te helpen, dus dan maar een virtueel hart onder de riem. Ik vind het knap hoe je ondanks alles wat je over je heen krijgt nog de fut hebt voor je studie en het gaande houden van borstvoeding. Niet iedereen zou dat je nadoen, zelfs zonder koorts en ziektes, en daar mag je trots op zijn! En een weekendje rust is geen slecht idee denk ik. Even alleen wat tijd voor elkaar en leuke dingen doen!
Dankjewel, wat lief.

Doet me goed hoor, dit hart onder de riem.

We gaan na mijn veldwerk kijken of we een weekendje weg kunnen gaan. Centerparks ofzo en dan zwemmen met de baby.
Ik geloof dat ik eindelijk aan de beterende hand ben. Geen paniektelefoontjes naar de spoedpost vannacht vanwege weer een nieuw raar symptoom in ieder geval.

De uitslag van het weefselonderzoek van mijn blinde darm was ook goed, geen kwaadaardige cellen of andere nare dingen. Gewoon klassiek ontstoken.
Razz, veel sterkte aan je man hoor.

En jeetje, een bloeding, wat eng! Dat zal je ijzergehalte ook geen goed doen lijkt me?
LB, in welk opzicht past de Maxicosi niet goed? Wij hebben een andere autostoel maar omdat het hoofd van Wolk nogal 'los' lag hebben we de eerste tijd een opgerolde hydrofiel in een boog om haar hoofdje gelegd als het ware. Dan lag ze wat meer klem, anders zakte haar hoofd telkens opzij. Bedoel je zoiets?
quote:
Op donderdag 17 maart 2016 10:10 schreef Krisvc het volgende:Mijn guppie is net door pappa van de opvang opgehaald omdat ze koorts had. Arm ding, zit compleet vol met snot. Dus nu wil ik niet meer werken maar naar huis.
Achgossie, het arme kleintje. Ik zou ook niet meer willen werken dan nee.
Hier verderop in de straat woont nog een baby. Meerdere zelfs.

Maar eentje huilt er best vaak en ik spring regelmatig op omdat ik denk dat het Wolk is die boven ligt. Maar dat kan helemaal niet.