abonnement Unibet Coolblue
pi_457462
quote:
Op 10 november 2000 09:46 schreef SunChaser het volgende:
Gordon!
Helemaal eens! Beste BB presentator ooit.
pi_457918
Beau! Aangename presentator. Kende hem overigens niet van andere programma's, die kijk ik nooit.
Beau heeft iets baldadigs in zijn presenteren. Leuk.
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  vrijdag 10 november 2000 @ 16:42:58 #28
168 Is2Funky
Koude start.. kuche!
pi_458933
quote:
Op 10 november 2000 12:37 schreef tiki het volgende:
Beau! Aangename presentator. Kende hem overigens niet van andere programma's, die kijk ik nooit.
Beau heeft iets baldadigs in zijn presenteren. Leuk.
gisteravond echter kreeg ik een beetje het gevoel dat Beau onze vleierij ook heeft gelezen. Iets te 'eigen' af en toe. Graag ietsje minder popie graag Beau, dan houden we het leuk!
Zien is kopen... http://www.zeepaard.nl
  vrijdag 10 november 2000 @ 18:13:25 #29
7332 KohnuZ
Lange halen, snel thuis
pi_459265
Rolf...
al is het in dit geval kiezen uit de beste van de slechten

ik heb me vorig jaar mateloos geergerd aan rolf maar wat beau nu presteerd daar wordt ik helemaal naar van.
Het mag dan wel zo zijn dat ie het iets leuker brengt maar het totale gebrek aan presenteer kwaliteiten ( zie interviews Leo en Ed )doen mij zoveel pijn dat ik terug verlang naar de tijden van rolf..

zelf daphne bracht het er beter af dan M ( ben haar naam ff kwijt ).

zoals zij op een semi grappige ( lees domme ) manier de ex bewoners en andere ( oninteressante ) mensen te woord staat scholt mij zozeer dat ik op donderdag liever de tv uitzet.

doet me allemaal een beetje denken aan een programma van vele jaren terug
toen kids bij BNN ( toen nog bij veronica ) een dagje presentator mochten zijn...

daar zaten grotere talenten tussen

Demareruh....
  vrijdag 10 november 2000 @ 20:12:42 #30
5955 Miracle
Been there, done that
pi_459590
quote:
Op 10 november 2000 18:13 schreef KohnuZ het volgende:
ik heb me vorig jaar mateloos geergerd aan rolf maar wat beau nu presteerd daar wordt ik helemaal naar van.
Het mag dan wel zo zijn dat ie het iets leuker brengt maar het totale gebrek aan presenteer kwaliteiten ( zie interviews Leo en Ed )doen mij zoveel pijn dat ik terug verlang naar de tijden van rolf..

zelf daphne bracht het er beter af dan M ( ben haar naam ff kwijt ).

zoals zij op een semi grappige ( lees domme ) manier de ex bewoners en andere ( oninteressante ) mensen te woord staat scholt mij zozeer dat ik op donderdag liever de tv uitzet.


Doordevil: Het is verdomme net de Kelly family die uitrust van een uitputtende tournee
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 november 2000 @ 23:37:14 #31
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_460047
ik vond Gordon toch echt het best presenteren
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_461651
quote:
Op 10 november 2000 23:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
ik vond Gordon toch echt het best presenteren
Big Brother3:"Beste bewoners dit is Gordon....."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')