nee wit als een spook en gingerquote:
Megatron Griffin.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah ok, dan naamswijziging aanvragen, zielig verhaal ophouden, ja ik zou altijd al zo heten maar mijn pa deed dronken aangifte dit dat, hude huil huil
chris cross griffinquote:
Heb geen Iraans paspoort.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan moet je checken of dat volgens de Iraanse wet kan.
Wrm lieg je dan dat je turk bent
quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik moet gelijk aan javaanse jongens drie kwart denken
Liegen doe je sws beetje compulsief toch?quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:42 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Heb geen Iraans paspoort.
Dunno tbh.
Jongen bel het consulaat nou. Hoe moetrn de mensen hier t nou wetenquote:Op woensdag 16 maart 2016 17:42 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Heb geen Iraans paspoort.
Dunno tbh.
enige wat ik aan roken mis is datquote:
Waar studeer je dan voor?quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:50 schreef Ashqelon het volgende:
geloven jullie btw in studeren om rijk te worden, ik ben daar toch wel een beetje van afgestapt denk ik, uitzonderingen daar gelaten word je niet rijk door studeren als je kijkt naar al die echt rijke mensen zijn het gewoon alle ondernemers.
enige vorm van zekerheid en om makkelijker in een bepaald vakgebied terecht te komen.quote:
Als je rechten studeert moet je diplomaat worden. Je nergens aan de regels hoeven houden, over naartoe reizen en coke in je koffertje kunnen smokkelen want die mogen ze toch niet openmakenquote:Op woensdag 16 maart 2016 17:54 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
enige vorm van zekerheid en om makkelijker in een bepaald vakgebied terecht te komen.
wilde eerst rechten studeren om de advocatuur in te gaan maar zit er steeds meer aan te denken om gewoon te doen wat ik interessant vind en dat is Engelse en Amerikaanse taal en literatuur.
Wat is de vertaling dan?quote:
Diplomaat word je niet zomaar.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:55 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Als je rechten studeert moet je diplomaat worden. Je nergens aan de regels hoeven houden, over naartoe reizen en coke in je koffertje kunnen smokkelen want die mogen ze toch niet openmaken
wie niet steel of erft zal werken tot hij sterftquote:Op woensdag 16 maart 2016 17:50 schreef Ashqelon het volgende:
geloven jullie btw in studeren om rijk te worden, ik ben daar toch wel een beetje van afgestapt denk ik, uitzonderingen daar gelaten word je niet rijk door studeren als je kijkt naar al die echt rijke mensen zijn het gewoon alle ondernemers.
True that maar rechten is niet intrinsiek interesaant vind ik en ik vraag me af of dat echt iets is dat ik wil studeren zeker aangezien het een behoorlijke hoeveelheid leerwerk is.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:58 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar dat betekend niet dat het niet kan
Je moet er wat voor overhebbenquote:Op woensdag 16 maart 2016 18:00 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
True that maar rechten is niet intrinsiek interesaant vind ik en ik vraag me af of dat echt iets is dat ik wil studeren zeker aangezien het een behoorlijke hoeveelheid leerwerk is.
3/4 tabak = beste tabakquote:Op woensdag 16 maart 2016 17:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
enige wat ik aan roken mis is dat![]()
zo'n lekker tabakje was dat
Neequote:Op woensdag 16 maart 2016 17:59 schreef Ashqelon het volgende:
PeZu, Cat en HLPC denken jullie dat Saul in BB meer verdient dan Cliff in BCS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |