Is wel zo. Heb je mij niet pas op tv gezien bij galileo?quote:
Bijna altijd.quote:
je kan een voornaam wijziging aanvragen bij de gemeente, geen idee hoe het zit met je namen omdraaien, gewoon gemeente vragenquote:Op woensdag 16 maart 2016 17:28 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Bijna altijd.
Heb btw nog geen antwoord gekregen op m'n vraag van toen.
Wie weet of en hoe het mogelijk is om je tweede naam officieel te laten registreren en of het raar is om je tweede naam als voornaam te gebruiken?
Kan hij ook meteen zijn geslacht laten veranderen op papier.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan een voornaam wijziging aanvragen bij de gemeente, geen idee hoe het zit met je namen omdraaien, gewoon gemeente vragen
heel raar ;squote:Op woensdag 16 maart 2016 17:28 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Bijna altijd.
Heb btw nog geen antwoord gekregen op m'n vraag van toen.
Wie weet of en hoe het mogelijk is om je tweede naam officieel te laten registreren en of het raar is om je tweede naam als voornaam te gebruiken?
hehequote:Op woensdag 16 maart 2016 17:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan hij ook meteen zijn geslacht laten veranderen op papier.
maar mag niet zomaar of wel?quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan een voornaam wijziging aanvragen bij de gemeente, geen idee hoe het zit met je namen omdraaien, gewoon gemeente vragen
al gedaan tegenwoordig kan dat al pre op maar dat is het punt verder niet.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan hij ook meteen zijn geslacht laten veranderen op papier.
Nice, pic van je tieten als ze klaar zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:36 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
al gedaan tegenwoordig kan dat al pre op maar dat is het punt verder niet.
ja het ding is dat die tweede naam niet geregistreerd is anders zou dat verder prima zijn inderdaad.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:35 schreef PeZu het volgende:
maar het hoeft niet officieel, als je gewoon overal met je volledige namen of initialen gebruikt, maar in groeten, enkel je 2e naam gebruikt is niks geks, zijn veel mensen die dat doen.
ftm G.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nice, pic van je tieten als ze klaar zijn.
ze moet het je gunnen op basis van een geldige reden, geen vast regel voorquote:
Ik noem mezelf zo al jaren Theodorus Niemeyer.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:35 schreef PeZu het volgende:
maar het hoeft niet officieel, als je gewoon overal met je volledige namen of initialen gebruikt, maar in groeten, enkel je 2e naam gebruikt is niks geks, zijn veel mensen die dat doen.
Oh pics van je tieten nu ze er nog zijn dan?quote:
Dat werkt in je voordeel.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:38 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
nee, zou het dan wel of juist niet kunnen?
Zulke ouders moeten ze het kind van afpakken.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze moet het je gunnen op basis van een geldige reden, geen vast regel voor
bij ons op de basis school zat een quioom, die werd steevast condoom genoemd, die liet zijn naam veranderen , hij werd nog steeds condoom genoemd
Dan moet je checken of dat volgens de Iraanse wet kan.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:38 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
nee, zou het dan wel of juist niet kunnen?
Iraanse koerd niet Turks daarom btw.
aah ok, dan naamswijziging aanvragen, zielig verhaal ophouden, ja ik zou altijd al zo heten maar mijn pa deed dronken aangifte dit dat, hude huil huilquote:Op woensdag 16 maart 2016 17:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja het ding is dat die tweede naam niet geregistreerd is anders zou dat verder prima zijn inderdaad.
Arabischquote:Op woensdag 16 maart 2016 17:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zulke ouders moeten ze het kind van afpakken.
oke eerst even een reden verzinnen dan. mn eerste naam is islamitisch en tweede naam joods zou ik daar iets mee kunnen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze moet het je gunnen op basis van een geldige reden, geen vast regel voor
bij ons op de basis school zat een quioom, die werd steevast condoom genoemd, die liet zijn naam veranderen , hij werd nog steeds condoom genoemd
ik moet gelijk aan javaanse jongens drie kwart denkenquote:Op woensdag 16 maart 2016 17:37 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik noem mezelf zo al jaren Theodorus Niemeyer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |