Lekker hoor. Hoelang duurt zo'n pianoconcert?quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
meneer doet ook een paar weken een mbo'tje en voelt zich verheven hoor!!!!
Waarom kom je hier een keer in de drie weken vragen of dit de Wajong sc is dan?quote:
Hahahaha.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik geloof nog steeds in sanders.
Eh dit is de eerste keer? Een andere keer dat het er over ging was omdat iemand zei dat iedereen hier wajonger was :squote:Op woensdag 16 maart 2016 13:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom kom je hier een keer in de drie weken vragen of dit de Wajong sc is dan?
Ok okquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eh dit is de eerste keer? Een andere keer dat het er over ging was omdat iemand zei dat iedereen hier wajonger was :s
Bernie is de enige die een standpunt langer dan 4 jaar kan vasthouden, enige respectabele politici die nog campagne voertquote:
2 uur ofzo weet niet preciesquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker hoor. Hoelang duurt zo'n pianoconcert?
Bernie is totaal kansloos, want hij moet geloof ik elke staat 59%+ gaan winnen als ie alle superdelegates aan zich kan binden.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bernie is de enige die een standpunt langer dan 4 jaar kan vasthouden, enige respectabele politici die nog campagne voert
Van de republikeinen bedoel je?quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik las wel dat de kans dat Trump de meerderheid gaat krijgen ook niet zo groot is.
Dat wordt PUUR genot.
Ja. Dan ga je echt puur genot krijgen en maakt Kasich een kans.quote:
Maar die Kasich heeft op dit moment toch nog helemaal niks?quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Dan ga je echt puur genot krijgen en maakt Kasich een kans.
Nee, maar als er geen meerderheid komt gaan al die delegates gewoon opnieuw stemmen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar die Kasich heeft op dit moment toch nog helemaal niks?
Oh zoquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Dus dan jagen ze er gewoon eentje uit die de beste kans maakt tegen Hillary vanuit partijbelang.
Is me wat te links, maar ja.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh zoZe zijn ook niet heel tevreden met Trump natuurlijk
Die Kasich ken ik niet echt
Ik snap niet hoe ze zo snel naar hillary gaan terwijl sanders nog achter martin luther king heeft gelopenquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Bernie had al die zwarte voters aan zich moeten binden dan had ie de nominatie al binnen gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |