smeerlapquote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:45 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik heb net een frikadel speciaal gegeten en heb nu spijt
Gr. Hans
wanneer is ie?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:44 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wel zin in die finale trouwens, ff de agenda vrijhouden.
Bert van der Veer.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:46 schreef Ties02 het volgende:
Wie bedenkt al die aids programma's op sbs, de tering
De Raad van 10.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:46 schreef Ties02 het volgende:
Wie bedenkt al die aids programma's op sbs, de tering
Bedankt Rikquote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV moet ervoor zorgen dat ze geen tegengoal krijgen deze 2e helft, dan maken ze een goede kans!!!
Even dimmen over Rik. Die man is een ongekend genie en zijn korte verhaaltjes op de site van Omroep Brabant stuk voor een stuk een lust voor het oog en de hersenen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:37 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik vind die Rik zo'n enorme kneus, echt ongekend.
Het is wachten op de 'als PSV nu nog even weet te scoren, maken ze een hele goede kans om door te gaan'
Iets in de trant van "Youri, je verslag bij FIFA is beter dan je analyses bij voetbal." l, maar dan leuker.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, gooi er een goede grap in en ik doe het.
Dat het er geen twee waren?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:45 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik heb net een frikadel speciaal gegeten en heb nu spijt
Gr. Hans
Die wordt geblokkeerd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |