Waar heb je die informatie vandaan???quote:Op zaterdag 4 juni 2016 17:32 schreef Harmankardon het volgende:
Morgen wordt hoogstwaarschijnlijk ook geschrapt, ik zou inpakken en omdraaien
Radio 1, voor wat het waard is.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 17:54 schreef Komakie het volgende:
[..]
Waar heb je die informatie vandaan???
Ze zetten daar wel redelijk wat updates neerquote:Dear Fans,
Because of inclement weather we fear further lightning with the potential risk of injuries. Due to instructions of the Mendig authorities we were ordered to suspend the festival for the moment being. Please stay in your tents or for your own protection go to your cars. We will inform you hourly of any new development.Dear Fans,
Because of inclement weather we fear further lightning with the potential risk of injuries. Due to instructions of the Mendig authorities we were ordered to suspend the festival for the moment being. Please stay in your tents or for your own protection go to your cars. We will inform you hourly of any new development.
De website geeft ook regelmatig updates. Ik kan niet zeggen dat het heel slecht geregeld is. Tenminste, zo voelt het voor mij.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:13 schreef Loveless85 het volgende:
Volgens officiële Facebook:
[..]
Ze zetten daar wel redelijk wat updates neer
Mjah weet niet hoe het op het terrein/camping is, niet iedereen heeft misschien internetquote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:31 schreef Komakie het volgende:
[..]
De website geeft ook regelmatig updates. Ik kan niet zeggen dat het heel slecht geregeld is. Tenminste, zo voelt het voor mij.
https://pbs.twimg.com/media/CkHsTFVWsAAd-Xz.jpg:largequote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:09 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Radio 1, voor wat het waard is.
Edit: staat ook op nu.nl, ze halen de deelstaatminister aan die zegt dat er morgen nog slechter weet verwacht wordt.
Dat is zo.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah weet niet hoe het op het terrein/camping is, niet iedereen heeft misschien internet
Geen idee. Genoeg torens ed. Maar ik weet niet of daar ook iets van een bliksemafleider op staat.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:44 schreef SureD1 het volgende:
Heeft RaR dezelfde bliksembeveiliging die PP heeft? Ik heb in 2014 die bui op PP meegemaakt, gelukkig in de auto kunnen schuilen, maar dat is echt niet grappig. De enige inslag echt dichtbij was op zo'n bliksemafleider.... Het is natuurlijk geen 100% garantie, maar het helpt wel denk ik.
Stond op PP toen een heel treintje ambu's klaar naast de parkeerplaats, maar die konden gelukkig onverrichter zake naar huis...
Beginnen om 21.00 uur weer en gaan de hele nacht door als ik het goed begrijpquote:Op zaterdag 4 juni 2016 19:16 schreef peaceman het volgende:
Hoorde ergens dat het definitief afgelast is voor morgen
0,0 communicatie. Je kan facebook volgen maar vaak heb je geen internet op de camping. Niks geen lichtkranten ofzo. We hebben vanmiddag uren in de rij gestaan om vervolgens van bezoekers die teruglopen maar te horen dat het niet doorgaat vandaag en dat over 5 minuten de shit lorstbarst. Erg leuk wanneer je 50 minuten door de bagger miet lopen. Je staat letterlijk tot je schenen aan in de slik. Geen houtsnippers op een paar nutteloze plekjes na.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah weet niet hoe het op het terrein/camping is, niet iedereen heeft misschien internet
op Pinkpop twee jaar geleden was de communicatie ook prima.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 20:11 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
0,0 communicatie. Je kan facebook volgen maar vaak heb je geen internet op de camping. Niks geen lichtkranten ofzo. We hebben vanmiddag uren in de rij gestaan om vervolgens van bezoekers die teruglopen maar te horen dat het niet doorgaat vandaag en dat over 5 minuten de shit lorstbarst. Erg leuk wanneer je 50 minuten door de bagger miet lopen. Je staat letterlijk tot je schenen aan in de slik. Geen houtsnippers op een paar nutteloze plekjes na.
De polizei kwam zelfs san ons vragen of het festival nu wel of niet doorging, zo goed was de communicatie. Daarnaast te weinig wc en waterpunten opnieuw. Soms belachelijk lang in de rij moeten staan voor drinken, puur door onkunde van barspersoneel.
Laat de RAR organisatoren is een weekendje Lowlands bekijken. Daar kunnen ze veel van leren.
En als je klanten uren in de rij staan om het terrein op te mogen vind ik het echt schandalig dat je ze zo zonder info laat staan en maar aan het lot overlaat op de camping of mensen naar hun auto's te lopen. Onverantwoord!
Begrijpelijk, ik had hetzelfde gedaan hoor. En als ik de peppers zo zie, mis je niet veel aan hoor.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:50 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik zit lekker thuis nu. Geen spijt van, zeker als morgen niet doorgaat.
Teleurgesteld wel, maar sta volledig achter onze keuze om vanmiddag het festival vroegtijdig te verlaten.
Modder stond echt tot de schenen zo hoog. Wat als er echt paniek uitbreekt. Hele dagen in een tentje te zitten terwijl de bliksemschichten om je oren vliegen in de hoop dat je savonds nog 3 bandjes kan zien.
Baal wel echt van Black Sabbath.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |