abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160689465
Dat doen ze anders nooit.
  woensdag 16 maart 2016 @ 06:42:47 #27
66083 Platina
78th Element
pi_160705995
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 12:36 schreef TheThirdMark het volgende:
Typisch Telegraaf.

[..]

Wanneer een advocaat op de hoogte wordt gebracht van een misdrijf die gepleegd gaat worden is hij verplicht dit te melden. Dus er is totaal geen sprake van een schending van wat dan ook.
Een misdrijf dat, niet 'die'.
pi_160706987
Lekker debiel om de man zijn naam dan in de krant te zetten.
pi_160707630
Nederland barst van de moslims die fantaseren over massaslachtingen op ons.
Niet zo raar, als dat geloof leert dat je dan een held bent, en je met zo'n slachting en uberhaupt het spelen met het idee ontzettend veel aanzien wint in de islamitische gemeenschap. Alle deuren gaan voor je open als je een jihadist bent.
  woensdag 16 maart 2016 @ 10:34:24 #30
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_160708554
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 06:42 schreef Platina het volgende:

[..]

Een misdrijf dat, niet 'die'.
Helemaal top, nuttige bijdrage ^O^
pi_160709931
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:34 schreef BarryOSeven het volgende:
Het mag dan wel de telegraaf zijn maar wil het toch even plakken hier:

[..]

bron

Nu gaat het me niet om die aanslag, voor hetzelfde geld wilden ze een waxinelichthouder naar de koets gooien.

Het gaat me hier om de berichtgeving. Waarom is het nodig om de naam van de advocaat naar buiten te brengen? Deze man heeft zijn beroepsgeheim voor het goede geschonden en wordt dus nu door de mensen waar hij de tips aan gaf (AIVD/MIVD) volledig te kakken gezet.

Het signaal is nu: "Stil maar als je wat weet over een aanslag, of we zeggen dat jij ons tipt."

Het lijkt wel alsof ze graag willen dat er een aanslag komt, geen enkele advocaat met ambitie gaat nog aanslagen tippen omdat je dan je carrière wel vaarwel kunt zeggen.

Als iemand weet waarom dit zo wordt gedaan hoor ik het graag.
Als klokkenluider ben je in Nederland altijd de klos. Een duidelijk signaal dat ze ook binnen Nederland aanslagen voorbereiden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')