Ivo is God, hij kan niet doodgaan.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:57 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat Ivo Niehe lang overleden is.
Wat is precies het verband? Fylax is Pechtold-fan?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 00:00 schreef tralalala het volgende:
Morgen Pechtold! Ik zal Fylax wel even een dm sturen.
Hater, net als ikquote:Op dinsdag 15 maart 2016 00:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat is precies het verband? Fylax is Pechtold-fan?Of juist -hater?
Het gaat (in de politiek) over het beschikbaar stellen van zo'n test voor alle zwangere vrouwen ipv alleen risico-gevallen (ouders boven de 35 ofzo). In andere landen is dit al zo en in die landen blijken (bijna) alle zwangerschappen te zijn afgebroken wanneer de baby Down heeft.quote:
Dat wordt wat, 6 man aan tafel, lekker blaten.quote:Vrijdag is de regiezitting in de strafzaak tegen Geert Wilders vanwege zijn ‘Minder, minder, minder’- uitlatingen. Wat is de zin of de onzin van dit proces en waarom doe je aangifte of juist niet? Aan tafel zes mensen. Drie daarvan deden aangifte: burgemeester van Woerden Victor Molkenboer en de Nederlands Marokkaanse Nadia Zeruali en Mohamed Lachir. VNL fractievoorzitter Joram van Klaveren en PVV-stemmers Petra Büsgen-Failé en Asje Bello staan achter Wilders in deze zaak.
Wat ik me afvraag wat de opstelling is, met z'n zessen aan tafel.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
2 pro-PVV vrouwtjes en een politieke lichtgewicht die weggeblazen gaan worden door de overige gasten, potentiële topshow. Jammer dat Jesse er vandaag niet ook nog bij is.
[ afbeelding ]
De PVV'ers mogen schreeuwen vanaf de zijlijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag wat de opstelling is, met z'n zessen aan tafel.
Of de PVV-stemmers in het publiek, zodat ze maar heel even kort de tijd krijgen om iets te zeggen.
Niet een dubbele 4K beamer setup hebben...quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:36 schreef tralalala het volgende:
PSV verlenging, dat wordt niet ergeren aan Pechtold
Ze hebben afgesproken om enkel elektronen door de kabel te sturen zodat het beeld overwegend negatief geladen is.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:00 schreef luxerobots het volgende:
Mag Pechtold ook zijn zegje doen over het Wildersproces? We moeten Wilders niet te positief afbeelden natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |