Anticonceptie magnie dus.quote:Bij reformatorische basisschool
meid toch, wat 'n wereldquote:Op maandag 14 maart 2016 21:13 schreef Charleville het volgende:
mijn woede vloeit door m'n lichaam als ik deze foto zie
Is dit niet lichtelijk overdreven?quote:Op maandag 14 maart 2016 21:13 schreef Charleville het volgende:
Domme refo's, leven helemaal volgens de burgerlijke regeltjes, mijn woede vloeit door m'n lichaam als ik deze foto zie, ik ben blij dat ik in Rotterdam woon en mijlen ver van dat soort achterlijke dorpen die je zowel in de Veluwe als Overijssel ziet.
Nummer drie gaat toch nog wel?quote:
Die fontanelletjes geven wel mee.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:36 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
zwangere vrouwen palenlekker tegen het foetushoofdje aanrampetampen
Krijgen ze van die kuiltjes in de wangen van.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:36 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Heb jij zo'n lange dat je de baarmoeder in komt?quote:Op maandag 14 maart 2016 21:36 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Met dat 'ver' valt het wel mee hoor. Vanuit Rotterdam-Zuid zit je met de auto binnen 20 minuten in refoland.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:13 schreef Charleville het volgende:
Domme refo's, leven helemaal volgens de burgerlijke regeltjes, mijn woede vloeit door m'n lichaam als ik deze foto zie, ik ben blij dat ik in Rotterdam woon en mijlen ver van dat soort achterlijke dorpen die je zowel in de Veluwe als Overijssel ziet.
God wordt boos van vrouwen in broekenquote:
Hoe kan je daar nou boos om worden?quote:Op maandag 14 maart 2016 22:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
God wordt boos van vrouwen in broeken
Stukken beter ja. Nederlands ook nogquote:Op maandag 14 maart 2016 22:14 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
Sorry, heren. Ik maak het goed door een foto van een lekker wijf te posten.
[ afbeelding ]
Geen idee.. En in de tijd van Jezus liepen mannen in jurken.. Dat een broek mannelijk zou zijn, is een recent idee.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe kan je daar nou boos om worden?
En de andere helft?quote:Op maandag 14 maart 2016 22:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Stukken beter ja. Nederlands ook nog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |