pics or it didn't happenquote:
Je laat je toch ook helemaal niet wegjagen door FF?quote:
Hij kan/kon wel erg goed vervelend doenquote:Op zondag 17 april 2016 19:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Je laat je toch ook helemaal niet wegjagen door FF?
Dus toen ben je in OUD heel veel gaan posten met baby op schoot?quote:Op zondag 17 april 2016 19:21 schreef tombolafan het volgende:
Overigens ben ik niet weggejaagd hoorIk kreeg een baby en toen had ik erna niet zoveel tijd meer
Maar zoals t vroeger was mis ik wel eens
Goedzoquote:Op zondag 17 april 2016 19:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij kan/kon wel erg goed vervelend doenMaar ik laat me door niemand wegjagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Neeeeequote:Op zondag 17 april 2016 19:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Dus toen ben je in OUD heel veel gaan posten met baby op schoot?
Heeft je kindje wel een stel goede hersenen gekregen? En hoeveel jaar is hij of zij inmiddels?quote:Op zondag 17 april 2016 19:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Neeeeetoen had ik echt ineens gewoon 0,0 tijd voor FMT. Mn hersens waren ook vrij dood toen
Ja die is gelukkig wel slimquote:Op zondag 17 april 2016 19:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Heeft je kindje wel een stel goede hersenen gekregen? En hoeveel jaar is hij of zij inmiddels?
Leuk, maar waarom pas als ze 17 is?quote:Op zondag 17 april 2016 19:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja die is gelukkig wel slim3, een meisje
Over een jaar of 14 mag ze ook meedoen met FMT van me
Maar goed, hoe is het hier? Nog roddels/meets die ik gemist heb?
oh saaiquote:Op zondag 17 april 2016 20:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Leuk, maar waarom pas als ze 17 is?
Nee, helemaal niks gemist
En als je nou zelf een meet houd? Moet ze dan uit logeren ofzo.quote:Op zondag 17 april 2016 21:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh saai
Nou dan mag ze naar meets enzo, eerder niet
Kan? Wat doe ik verkeerd dan?quote:Op zondag 17 april 2016 19:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij kan/kon wel erg goed vervelend doenMaar ik laat me door niemand wegjagen
Kan iemand nog de laatste totaalstand vinden?quote:Op zaterdag 16 april 2016 12:54 schreef Patch het volgende:
[..]
Jazekers, soms gluur ik nog eens even hierbinnen.
Sta ik nog bovenaan in de overall stand?
Welnee, als ik een meet thuis heb bedoel je? Dan is ze er gewoon bij, als ik wegga dan is papa thuis of er komt een oppasquote:Op zondag 17 april 2016 21:59 schreef drakin het volgende:
[..]
En als je nou zelf een meet houd? Moet ze dan uit logeren ofzo.
Ik heb je al eeuwen niet gesproken dus misschien nu niet meerquote:
eeeeeeh, ff kijkenquote:Op zondag 17 april 2016 23:24 schreef dyonvbaal het volgende:
Tombo mamma.... Was je dat dan ook al toen je de film in Amsterdam toen hebt georganiseerd
quote:
oud zeer...quote:Op zondag 17 april 2016 12:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ook alleen omdat hij Patch weggejaagd heeft met Balto
Wat was er met Balto gebeurd Patch?quote:
Wie is Balto?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |