In 2008 (denk ik) ben ik begonnen met een iPhone 3GS. Erg fijn toestel, ondanks de brakke camera en de overige beperkingen. Alles werkte heerlijk soepel. Na 2 jaar was ie toch wat hopeloos verouderd en ben ik geswitched naar een 4S. Wat een snelheid, wat een mooi scherm!! De camera was sterk verbeterd, en ik kon nu ook multitasken!! Jeej!Enfin, 4 jaar later was ook de 4S verouderd. Een te klein schermpje, batterij was op, en wederom liep apple achter op de mogelijkheden in vergelijking met Android (heb ik horen zeggen)
Ik had al een tijdje een sim-only abo, dus toen de Galaxy S7 uitkwam dacht ik; ik ga voor de overstap. A small step for mankind, a HUGE step for me! Zaterdag lag ie in de bus. Ik pakte de telefoon gretig uit en begon te testen. Een scala aan mogelijkheden! Alles instellen naar wens, een prachtig groot scherm, een fotocamera die niet onder doet voor een DSLR!
Na een tijdje spelen vond ik het toch niet allemaal zo soepel werken. Ik merkte dat ik stiekem alles terug begon te zetten naar instellingen vergelijkbaar met mijn iPhone. Simpele dingen zoals een herinneringen- en notities-app werkte heel anders. Safari was een fijne browser. De simpele app-indeling. Ik miste het.
Na een dag wikken en wegen was het besluit genomen. Ik verpats mijn S7 edge, ik doe het geld in een envelop en ergens in oktober huppel ik weer naar de Apple-store voor een iPhone 7. Jaja, erg origineel zijn de grote spelers in de smartphone-markt niet met hun namen.
Bij de S7 edge kreeg ik ook een VR-bril. Die heb ik ook uitvoerig getest! En eerlijk is eerlijk, dat ding ga ik missen! Het ziet eruit als een gimmick, maar deze brillen kunnen wel eens over pak 'm beet 10 jaar doodgewoon zijn in de trein of op het strand (ik hoop niet in t café of restaurant, dat zou nóg ongezelliger zijn dan nu al soms). Netflixen of 360-filmpjes kijken, echt super vet! Zo'n bril ga ik dus op termijn ongetwijfeld aanschaffen.
Anyway, ik dwaal een beetje af. Waarvoor kom ik hier ook alweer? Owja, om mijn Galaxy S7 Edge te verkopen. En Apple-bashers: hey ik heb het ten minste geprobeerd
Wat krijg je? - Een Samsung Galaxy S7 Edge, 32 GB
- In doosje met alle boekjes
- Oordopjes, nog in verpakking
- Samsung Gear VR bril
- In doos met alle boekjes
- Als je van ver komt ook een BVO'tje
Wat wil ik er voor hebben?¤750,-
Waarop is deze prijs gebaseerdDe prijs is gebaseerd op de nieuwwaarde van ¤900,-, en het feit dat de telefoon en VR bril slechts een uurtje zijn gebruikt.
Is er ruimte voor onderhandeling? Een beetje uiteraard, echter niet veel
Waar is de telefoon op te halen?In Breda, mooiste stad van het land
Leuk dat geouwehoer, heb je ook foto's? Maarzeker, kijk en geniet:
![10sdoat.jpg]()
![141ppx2.jpg]()
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2016 08:55:26 ]