SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Nachtbrakersquote:Op maandag 14 maart 2016 10:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Waarom zijn jullie altijd tot diep in de nacht wakker?
Hey Fokkie. Webcam was een goed product, maar hij heeft nog iets beters bedacht; Ebooksquote:Op maandag 14 maart 2016 12:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nachtbrakersdeze nacht viel wel mee trouwens. 1 uur/half 2 is niet diep in de nacht toch?
Maar ebooks hebben toch niets veranderd aan de interactie?quote:Op maandag 14 maart 2016 12:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hey Fokkie. Webcam was een goed product, maar hij heeft nog iets beters bedacht; Ebooks
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 14 maart 2016 12:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ebooks hebben toch niets veranderd aan de interactie?
Hij begrijpt de definitie van interactie niet. Wat een rare jongen zegquote:Op maandag 14 maart 2016 12:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat dacht ik ookIk vroeg ook wat er menselijk interacties aan een ebook is, hij zo: "met een e-reader en de interactie van de mens met een boek verandert met elkaar, vooral met een boek"
niet dat ik het snap, maar goed. hij zal t wel beter weten
Zolang ie maar goed in bed is toch.quote:Op maandag 14 maart 2016 12:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij begrijpt de definitie van interactie niet. Wat een rare jongen zeg
Zou niet daten
Smeerpijpquote:
Verstandigquote:Op maandag 14 maart 2016 12:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Smeerpijp
Ik ga de sportschool in, dagdag
quote:
Basic Fit bij Westerhavenquote:Op maandag 14 maart 2016 14:56 schreef Divje het volgende:
Waar in Grunn zit een (goede) goedkope sportschool?
Jawel, bij TrainMore bij de A-kerk. Daar is het hoe vaker je sport per week, je minder betaalt.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Aight.![]()
Kan nog wel goedkoper lijkt me ?
Nice. ff koekeloeren op hun website. Thanks.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel, bij TrainMore bij de A-kerk. Daar is het hoe vaker je sport per week, je minder betaalt.
Ik zit daar ook. Kunnen we samen de sauna pakkenquote:Op maandag 14 maart 2016 15:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Nice. ff koekeloeren op hun website. Thanks.
Done.quote:Op maandag 14 maart 2016 16:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zit daar ook. Kunnen we samen de sauna pakken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |