hahaquote:Op zondag 13 maart 2016 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 pizza niet? Eet jij 2 pizzas? Hopelijk wel die dunne dan
Die dikke krijg ik niet eens hele van op
quote:Op zondag 13 maart 2016 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het verschil zit hem in dat eten een primaire levensbehoefte is.
Maar ik denk wel dat mensen die echt smerig eetverslaafd zijn hun hele leven op moeten letten ja.
Die dikke ovenpizzas eet ik er ook zo 2 van op.quote:Op zondag 13 maart 2016 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij zit qua energiebehoefte ook veel hoger dan ikquote:Op zondag 13 maart 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die dikke ovenpizzas eet ik er ook zo 2 van op.
Vies weinig topping en vooral brood.
Die dikke Big Americans.quote:Op zondag 13 maart 2016 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 en dan zit ik wel vol hoor. Die dunne zijn soms wel wat weinig.quote:Op zondag 13 maart 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Luchtig, sponzig broodquote:Op zondag 13 maart 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:
Een eetprobleem komt ook echt maar 20% helemaal van af, rest altijd nog mee bezig en shitquote:Op zondag 13 maart 2016 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Denk trouwens wel dat een eetverslaving/eetprobleem veel lastiger is dan een alcoholverslaving op langer termijn.
Klopt. Een alcoholverslaving kom je niet van af, maar het alcoholprobleem is wel van af te komen.quote:Op zondag 13 maart 2016 23:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een eetprobleem komt ook echt maar 20% helemaal van af, rest altijd nog mee bezig en shit
Dus je stemming verandert gewoon meteen negatief wanneer je iets eet?quote:Op zondag 13 maart 2016 23:59 schreef Crack_ het volgende:
Maar eten is gewoon kut omdat ik tot het moment dat ik eet, echt echt echt positief ben.. maar als ik dan toch al eet, dan gaat het mis he. Ja en je eet nogal vaak.
Nee, dan wordt mn hoofd getriggerd want etenquote:Op maandag 14 maart 2016 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je stemming verandert gewoon meteen negatief wanneer je iets eet?
weinigquote:Op maandag 14 maart 2016 00:01 schreef Fok-it het volgende:
Today:
1 banaan
2 tomaten
1 stukje pure chocola (kudos dat dat gezond is)
4 boterhammen
2 eieren
Best prima voor een zondag
Moet nu denken dat je een keer vertelde dat je bij de Sumo keer 2de kaartje moest vragen omdat je alles al besteld hadquote:Op maandag 14 maart 2016 00:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dan wordt mn hoofd getriggerd want eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |