Ik eet altijd vies veel stokbrood bij de BBQquote:Op zondag 13 maart 2016 23:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, nee als je lekkere verschillende soorten hebt is dat wel lekker. Maar ik weet niet beter eigenlijk dus ja, als je vlees gewend bent.. is dat wel wat anders.
En ben dol op brood![]()
Omdat ik in praktijk vaak genoeg heb gezien hoe matig dat werkt voor mensen die oprecht een verkeerde eetpatroon hebben, want 40kg te dik word je dekn ik vooral als je je zelf continu beloont of emotie weg eet door te vreten.quote:Op zondag 13 maart 2016 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dat gaat niet binnen een dag, en ook niet binnen een week
Dus als jij zegt, nou ik eet 5 dagen per week gezond, ga 3x per week naar de sportschool. Dan mag ik van mezelf zaterdag pizza eten. Weet niet. Zie daar echt het negatieve niet van
Ik ookquote:Op zondag 13 maart 2016 23:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik eet altijd vies veel stokbrood bij de BBQ
Ach, het kan altijd. Je doet t voor jezelfquote:Op zondag 13 maart 2016 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Heel, heel misschien ga ik wel een keer een uitzondering maken voor een bbq.
Maar misschien denk ik er tegen juni/juli anders over
Misschien. Maar dan heb je wel kans dat dat niet genoeg voldoening geeftquote:Op zondag 13 maart 2016 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ik in praktijk vaak genoeg heb gezien hoe matig dat werkt voor mensen die oprecht een verkeerde eetpatroon hebben, want 40kg te dik word je dekn ik vooral als je je zelf continu beloont of emotie weg eet door te vreten.
Zo zonde gewoon, ik denk dat het nuttiger is om iets anders te zoeken waar je die beloning uit kan halen.
Ja dat denk ik eerder.quote:Op zondag 13 maart 2016 23:48 schreef Crack_ het volgende:
Ach, het kan altijd. Je doet t voor jezelf.
Maar kan goed zijn dat je het dan zonde vindt om te doen
1x per week zondigen?quote:Op zondag 13 maart 2016 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien. Maar dan heb je wel kans dat dat niet genoeg voldoening geeft
En als je 1x per week mag zondigen, misschien dat je er als je er eenmaal inzit dan genoeg hebt daaraan en weer verder kan. Anders blijf ej die behoefte houden, en als dat dan een keer eruit komt. Volgens mij zak je dan juist weer terug. Maar ja, lastig inderdaad. Ligt misschien ook aan de mate van ongezonde levensstijl waar je in zit
1 pizza per keer maarquote:Op zondag 13 maart 2016 23:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
1x per week zondigen?
Nee je moet gewoon leren dat snoepje en koekje en chips mag maar met mate.
Als eten zo belangrijk voor je is laat alleen maar meer zien dat er iets niet helemaal top zit tussen de oren in relatie met eten m.i.quote:Op zondag 13 maart 2016 23:48 schreef Fok-it het volgende:
Misschien. Maar dan heb je wel kans dat dat niet genoeg voldoening geeft
Ja maar als je jarenlang absurd ongezond hebt geleefd, kan je dan meteen omschakelen naar `met mate''quote:Op zondag 13 maart 2016 23:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
1x per week zondigen?
Ik ben bang dat weinig mensen die aan het afvallen zijn zich dan in kunnen houden.quote:Op zondag 13 maart 2016 23:49 schreef Crack_ het volgende:
Zelfs maar halve.quote:
Oh, als dat de vraag is.. nee dat denk ik ook nietquote:Op zondag 13 maart 2016 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar als je jarenlang absurd ongezond hebt geleefd, kan je dan meteen omschakelen naar `met mate''
Dat is de vraag. Denk niet dat veel mensen dat kunnen
Dan maar nooit meer pizza.quote:Op zondag 13 maart 2016 23:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zelfs maar halve.
Had big american, 1200 kcal per stuk.
Mijn energiebehoefte is ongeveer tussen 16-1700![]()
[..]
Oh, als dat de vraag is.. nee dat denk ik ook niet
Pizzas moet je dan ook zelf maken.quote:Op zondag 13 maart 2016 23:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan maar nooit meer pizza.
1 pizza vult niet eens
1 pizza vult niet?quote:Op zondag 13 maart 2016 23:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1 pizza vult niet eens
Zou je dat niet voor jou zelf ook kunnen zeggen dan? Met betrekking tot alcoholquote:Op zondag 13 maart 2016 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat je gewoon een tijd vrij rigoreus moet zijn en als je richting streef komt ook moet gaan leren ongezonde dingen met mate te gaan eten.
Maar dat is mijn bescheiden observatie.
Kost mij te veel tijd.quote:Op zondag 13 maart 2016 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pizzas moet je dan ook zelf maken.
Die ovendingen vullen echt voor geen fuck, zelfs met mijn matige eetlust niet
Kan er 3 op een dag opquote:
1 pizza niet? Eet jij 2 pizzas? Hopelijk wel die dunne danquote:Op zondag 13 maart 2016 23:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1 pizza vult niet eens
Het verschil zit hem in dat eten een primaire levensbehoefte is.quote:Op zondag 13 maart 2016 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou je dat niet voor jou zelf ook kunnen zeggen dan? Met betrekking tot alcohol
Want eten is gewoon verslavend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |