Ja oke, wel een aantal xquote:Op zondag 13 maart 2016 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja? Hoevaak heb je al tegen jezelf gezegd dat je van je overgewicht af wilt dan?
Goed zoquote:
quote:Op zondag 13 maart 2016 23:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik vroeg cappucino met slagroom, toen kreeg ik er eentje. HIHIHIHIHHII![]()
![]()
Tsja, je moet het zelf weten hoor. Maar jezelf voornemen om af te vallen en een dag of 2 later alweer een vette pizza naar binnen werken?quote:
Eten als beloning is ook niet echt goed om permanent iets in beweging te stellen.quote:Op zondag 13 maart 2016 23:40 schreef Fok-it het volgende:
Dat je dat nou doet na een x-aantal weken sporten een keer als beloning, maar dit schiet natuurlijk niet op
Nee, maar ach. Het word in zekere mate best gestimuleerd hoor. Voor sommige mensn kan dat fijn werken.quote:Op zondag 13 maart 2016 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eten als beloning is ook niet echt goed om permanent iets in beweging te stellen.
Tofuquote:
Ik denk niet voor mensen die zodanig rare relatie met eten hebben dan ze 40kg te veel op het lichaam hebben vergeleken met mensen die iets gezonder moeten gaan levenquote:Op zondag 13 maart 2016 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar ach. Het word in zekere mate best gestimuleerd hoor. Voor sommige mensn kan dat fijn werken.
Rigoureus alles omslaan helpt toch niet, dan kan je beter op zo`n manier werken
Ik kan nu alweer uitkijken naar de winter. lekker stoofpeertjes eten nomnomquote:Op zondag 13 maart 2016 23:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tofu![]()
was lekker
kregen we vijgjes en dadels bij
. Ennnn vega burger en visje en stokbroodjes en salade en sausjes en appelmoes en heeel veel cola
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Echt wel 7![]()
. En satésaus
![]()
En frietjes en aardappelkroketjes
EN OMGGG JAA STOOFPEERTJE JAA STOOFPERENNN![]()
![]()
Ik wil tosti met ananas nuquote:Op zondag 13 maart 2016 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan nu alweer uitkijken naar de winter. lekker stoofpeertjes eten nomnom
Ja, is het ook gewoon. Is gewoon droog, niet lekker op de bbqquote:Op zondag 13 maart 2016 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Een bbq zonder vlees is denk ik een van de dingen waar ik toch minder naar uitkijk nu
Hoezo oneens? Je hebt het over discipline. Als dat ontbreekt is het onmogelijk om een hele levensstijl om te gooienquote:Op zondag 13 maart 2016 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk niet voor mensen die zodanig rare relatie met eten hebben dan ze 40kg te veel op het lichaam hebben vergeleken met mensen die iets gezonder moeten gaan leven
En oneens met dat laatste verder.
Misschien moet ik me bij de vrouwen op een bbq gaan voegen die de salades voorbereiden.quote:Op zondag 13 maart 2016 23:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, is het ook gewoon. Is gewoon droog, niet lekker op de bbq
Hahaquote:Op zondag 13 maart 2016 23:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tofu![]()
was lekker
kregen we vijgjes en dadels bij
. Ennnn vega burger en visje en stokbroodjes en salade en sausjes en appelmoes en heeel veel cola
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Echt wel 7![]()
. En satésaus
![]()
En frietjes en aardappelkroketjes
EN OMGGG JAA STOOFPEERTJE JAA STOOFPERENNN![]()
![]()
Discipline is op te bouwen.quote:Op zondag 13 maart 2016 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo oneens? Je hebt het over discipline. Als dat ontbreekt is het onmogelijk om een hele levensstijl om te gooien
Meteen. En dan meteen ook 24/7 met een andere bezig te zijn. Dat moet je langzaam afbouwen
Eet je nog wel vis?quote:Op zondag 13 maart 2016 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien moet ik me bij de vrouwen op een bbq gaan voegen die de salades voorbereiden.
Hmmquote:
Jawel, dus dat kan natuurlijk ook nog hoor.quote:
Uiteraard. Maar dat gaat niet binnen een dag, en ook niet binnen een weekquote:
oh, nee als je lekkere verschillende soorten hebt is dat wel lekker. Maar ik weet niet beter eigenlijk dus ja, als je vlees gewend bent.. is dat wel wat andersquote:Op zondag 13 maart 2016 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel, dus dat kan natuurlijk ook nog hoor.
Maar lijkt me dan toch iets minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |