Niemand heeft elke dag motivatie.quote:Op zondag 13 maart 2016 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah weet niet of motivatie je hoe dan ook in de steek laat hoor. Het isdenk ik de kunst om die motivatie om af te vallen en gezonder te lever om te zetten naar een vaste manier van leven. Als je dat bereikt hoef je je geen zorgen te maken dat je ooit terugvalt
Dat hoeft ook niet. Maar dan is het al een standaard voor je geworden en maakt een uitzondering dus niet uit.quote:Op zondag 13 maart 2016 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niemand heeft elke dag motivatie.
Nergens in.
Tja en toch vallen die meeste uitzonderingen bij mentaal labielen snel om in een slechte gewoonte.quote:Op zondag 13 maart 2016 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Maar dan is het al een standaard voor je geworden en maakt een uitzondering dus niet uit.
Whispergodquote:
Hier moet het een stuk beter komende tijd. Pff.quote:Op zondag 13 maart 2016 22:55 schreef Fok-it het volgende:
Moet zeggen dat ik nu al wel een week of 2 best goed bezig ben. Regelmatig sporten, voeding flink aan het verbeteren. Straks werk erbij. Mezelf educatief meer bezig houden.
Heb wel het idee dat ik dat ga volhouden en er 100 procent achter sta in ieder geval
Wattanquote:Op zondag 13 maart 2016 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Discipline is niet on point laatste weken.
Heb niet het idee dat ik uit veel dingen het maximale haal laatste tijd.quote:
6x is wel veel hoor zoquote:Op zondag 13 maart 2016 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb niet het idee dat ik uit veel dingen het maximale haal laatste tijd.
Train nog wel 6 keer in de week, maar het is toch soms net niet.
Idem voor andere aspecten.
Hm, je kan het ook de andere kant opdraaien en je afvragen of dat niet gewoon komt omdat je te streng voor jezelf bentquote:Op zondag 13 maart 2016 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar het moet gewoon allemaal met een tandje meer discipline, ook qua studie enzo. Alles wel gehaald, maar had meer ingezeten.
Nah, weet zelf wel dat het gewoon allemaal iets minder met aandacht is gegaan laatste tijd.quote:Op zondag 13 maart 2016 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, je kan het ook de andere kant opdraaien en je afvragen of dat niet gewoon komt omdat je te streng voor jezelf bent
Wel goed dat je dat weet van jezelf danquote:Op zondag 13 maart 2016 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nah, weet zelf wel dat het gewoon allemaal iets minder met aandacht is gegaan laatste tijd.
Nauwelijks iets aan deze vakken gedaan.
Minder dan tijdje terug.quote:Op zondag 13 maart 2016 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel goed dat je dat weet van jezelf dan
Ook nog steeds zwartgallig?
Slik je daar geen meds voor?quote:Op zondag 13 maart 2016 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel extreem last van dwangneuroses en tics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |