Maar vandaag wel Pizza Supreme op.quote:
Als avondeten wilde m`n ma (Ben nog thuiswonendquote:Op zondag 13 maart 2016 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar vandaag wel Pizza Supreme op.
Goed hoor
Kan best zegt iequote:Op zondag 13 maart 2016 22:38 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als avondeten wilde m`n ma (Ben nog thuiswonend) Pizza, en de laatste keer dat ik pizza at was in September vorig jaar, dus kon best wel weer een keer
😂😂quote:Op zondag 13 maart 2016 22:25 schreef Insomnia_ het volgende:
lach nog steeds om platinium club jancees
zat zo te kijken die facebook.quote:
Volgens mij ben jij echt zo`n figuur die al 300 keer in z`n leven heeftgezegd dat hij alles gaat veranderen, en gaat beteren. En ambitieuze plannen maar over 20 jaarquote:Op zondag 13 maart 2016 22:39 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja eh, tuurlijk kan het eigenlijk nietMaar t'is nou al op
ahahHaha mooi manquote:Op zondag 13 maart 2016 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zat zo te kijken die facebook.
kom ik opeens 2 nichtjes tegen die er waren vorig weekend.
had ik zo gezegd in groepsapp van familia van mijn leeftijd, opeens flinke rwina omdat ze er met pakje parliament op stond.
top bants.
Valt meequote:Op zondag 13 maart 2016 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt zo`n figuur die al 300 keer in z`n leven heeftgezegd dat hij alles gaat veranderen, en gaat beteren. En ambitieuze plannen maar over 20 jaar
Still the same,
Ja klopt al heeft Stijn al gezegd dat er geen MOD bij komt dus moet er eerst een MOD wegquote:Op zondag 13 maart 2016 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
we moeten logo maken van onze bijeenskomt voor je modschap JC
dat geeft een bepaalde status weer
even die foto zoeken misshcien moeten we alvast een slogan bedenkenquote:Op zondag 13 maart 2016 22:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja klopt al heeft Stijn al gezegd dat er geen MOD bij komt dus moet er eerst een MOD weg
Oh ja? Hoevaak heb je al tegen jezelf gezegd dat je van je overgewicht af wilt dan?quote:
Helaas is de gemiddelde persoon in de wereld wel zo mentaal zwakquote:Op zondag 13 maart 2016 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt zo`n figuur die al 300 keer in z`n leven heeftgezegd dat hij alles gaat veranderen, en gaat beteren. En ambitieuze plannen maar over 20 jaar
Still the same,
ik ga alvast brainstormenquote:Op zondag 13 maart 2016 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
even die foto zoeken misshcien moeten we alvast een slogan bedenken
Nou ja, volgens mij is het meer een punt waar je overheen moet. En de meeste geven het op omdat dat punt te lang duurt voordat ze er zijn. Met sporten merk ik dat ook.quote:Op zondag 13 maart 2016 22:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Helaas is de gemiddelde persoon in de wereld wel zo mentaal zwak
Mensen die denken dat het om motivatie gaat.quote:Op zondag 13 maart 2016 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij is het meer een punt waar je overheen moet. En de meeste geven het op omdat dat punt te lang duurt voordat ze er zijn. Met sporten merk ik dat ook.
quote:Op zondag 13 maart 2016 22:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kies Jancees, kies standvastigheid.
Mwah weet niet of motivatie je hoe dan ook in de steek laat hoor. Het isdenk ik de kunst om die motivatie om af te vallen en gezonder te lever om te zetten naar een vaste manier van leven. Als je dat bereikt hoef je je geen zorgen te maken dat je ooit terugvaltquote:Op zondag 13 maart 2016 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen die denken dat het om motivatie gaat.
En als de motivatie weg is, stoppen ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |