Heb in deze toets al mijn leerlingen verwerkt in de vragen.quote:Op maandag 14 maart 2016 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Natuurkunde is wel een mooi vak.
Als ik nu mijn keuze mocht maken had ik meer beta vakken genomen..
Nog even volhouden, over een tijdje kan ik je helpen met centjes verdienen.quote:Op maandag 14 maart 2016 00:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ook nog eens rekenen.
Ik ga dit niet meer lang trekken.
Hehe.quote:Op maandag 14 maart 2016 00:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nog even volhouden, over een tijdje kan ik je helpen met centjes verdienen.
Denk je dat je het voor elkaar zou kunnen krijgen om je uren wat meer bij hetzelfde vak te houden in een volgend jaar of heb je daar niet veel inspraak in?quote:Op maandag 14 maart 2016 00:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe.
Het aantal uur is wel zwaar, maar vol te houden.
Ik word er alleen zo moe van dat ik 3 vakken geef op 3 verschillende niveau's.
Ja, heb daar wel invloed op.quote:Op maandag 14 maart 2016 00:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk je dat je het voor elkaar zou kunnen krijgen om je uren wat meer bij hetzelfde vak te houden in een volgend jaar of heb je daar niet veel inspraak in?
Ja, want ik wil naar bedquote:
Ahhww, nou dat wordt vast snel verholpenquote:Op maandag 14 maart 2016 01:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb gewoon behoefte aan een knuffel
Ah fijn, dan weet je in elk geval wat je te doen staat over een maandje of wat.quote:Op maandag 14 maart 2016 01:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, heb daar wel invloed op.
Ze zijn immers erg tevreden.
De eerste persoon die ik aan zou willen raken zie ik zaterdag pasquote:Op maandag 14 maart 2016 01:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhww, nou dat wordt vast snel verholpen
Ik wil best op vrijdag komen als je me dan niet needy gaat noemen.quote:Op maandag 14 maart 2016 01:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De eerste persoon die ik aan zou willen raken zie ik zaterdag pas
Even kijken hoe kapot ik donderdag benquote:Op maandag 14 maart 2016 01:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil best op vrijdag komen als je me dan niet needy gaat noemen.
quote:Op maandag 14 maart 2016 01:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil best op vrijdag komen als je me dan niet needy gaat noemen.
Ga ik gewoon minecraft zitten spelen terwijl jij ligt te slapen.quote:Op maandag 14 maart 2016 01:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even kijken hoe kapot ik donderdag ben
Hehe.quote:Op maandag 14 maart 2016 01:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ga ik gewoon minecraft zitten spelen terwijl jij ligt te slapen.
Mijn vriendin heeft UFC gekocht voor ps4.quote:Op maandag 14 maart 2016 01:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ga ik gewoon minecraft zitten spelen terwijl jij ligt te slapen.
Niets mis mee.quote:
Dat lijkt me echt iets waar ik reuzeberoerd in zou zijn.quote:Op maandag 14 maart 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft UFC gekocht voor ps4.
Dat is echt kaolo hard spel, echt een aanrader.
Wij zijn beide heel slecht, en het komt er op neer dat we allebei heel veel knoppen heel hard indrukken en hopen op het beste.quote:Op maandag 14 maart 2016 01:24 schreef Lokasenna het volgende:
Dat lijkt me echt iets waar ik reuzeberoerd in zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |