Dat is Hollandse folklore, mag geen sport genoemd worden.quote:
Gesink in Canadaquote:Op zondag 13 maart 2016 14:46 schreef TheArt het volgende:
Wellens is ondanks zijn beperkingen toch bezig om een enorm indrukwekkende erelijst uit te bouwen en hij is nog jong zat. Dat de Nederlanders daar eens een enorm voorbeeld aan nemen. Wellens toont zo hard aan dat aanvallen loont. Elke keer als ie een klap krijgt, slaat ie hard terug (Tour vorig jaar die enorm bagger was en daarna wel winst in Eneco Tour en gisteren door het ijs en vandaag dan gewoon aanvallen en winnen). Je moet het absoluut kunnen, maar dit soort koersgedrag mis ik zo enorm hard bij veel Nederlanders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 maart 2016 14:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gesink in CanadaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
twitter:inrng twitterde op zondag 13-03-2016 om 14:49:57Gallopin tells Eurosport he chased in case of a sprint for the stage plus "I get on well with Thomas, we talk rugby, messages each other" reageer retweet
quote:Op zondag 13 maart 2016 14:54 schreef TargaFlorio het volgende:
twitter:inrng twitterde op zondag 13-03-2016 om 14:49:57Gallopin tells Eurosport he chased in case of a sprint for the stage plus "I get on well with Thomas, we talk rugby, messages each other" reageer retweet
Bij Kelderman heb ik het idee dat die niet echt meer beter aan het worden is (ondanks zijn leeftijd). Ik heb zelf het idee dat de huidige een niveau lager is dan de renner die 2 jaar terug nog zo sterk was in de Dauphiné.quote:Op zondag 13 maart 2016 14:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Prachtige rit, weer genoten van Contador. Jammer dat Sky zo'n gigantisch sterke ploeg is, ditmaal Henao die de boel moet redden. Wellens toonde ook zijn klasse weer .. werd vaak vergeleken met Kelderman, maar qua palmares gaat ie hem helemaal voorbij.
quote:Op zondag 13 maart 2016 14:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gesink in CanadaPrecies, mooie voorbeelden. Aanvallen loont en van in het peloton blijven zitten, ga je bijna zeker nooit winnen want er zijn er vaak nog wel wat beter. Je kan toch wel zeggen dat dit het lot is van alle Nederlanders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik zal zeggen Kelderman, Mollema, Slagter, Kruijswijk, zelfs Dumoulin (moet er nog veel meer voor gaan, kijk bijvoorbeeld naar een Martin) en nog wel wat meer, neem er een voorbeeld aan.
Klassement is heilig.quote:Op zondag 13 maart 2016 14:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Precies, mooie voorbeelden. Aanvallen loont en van in het peloton blijven zitten, ga je bijna zeker nooit winnen want er zijn er vaak nog wel wat beter. Je kan toch wel zeggen dat dit het lot is van alle Nederlanders.
Maar ik zal zeggen Kelderman, Mollema, Slagter, Kruijswijk, zelfs Dumoulin (moet er nog veel meer voor gaan, kijk bijvoorbeeld naar een Martin) en nog wel wat meer, neem er een voorbeeld aan.
Helaas is de spoeling dun bij Jumbo en is hij genoodzaakt deze verantwoordelijkheid te nemen.quote:Op zondag 13 maart 2016 15:00 schreef TargaFlorio het volgende:
Kelderman zou naar mijn mening onderhand voor etappe's moeten gaan en klassement vergeten.
Of andere oorden opzoeken waar hij beter wordt begeleid in rondewerk (waaronder men dan mag verstaan wat men wil)quote:Op zondag 13 maart 2016 15:00 schreef TargaFlorio het volgende:
Kelderman zou naar mijn mening onderhand voor etappe's moeten gaan en klassement vergeten.
Maak daar maar van dat de spoeling bij Nederlandse renners dun is.quote:Op zondag 13 maart 2016 15:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Helaas is de spoeling dun bij Jumbo en is hij genoodzaakt deze verantwoordelijkheid te nemen.
Die stap heeft b.v. bij TJS, Mollema, Boom ook geen wonderen gedaan.quote:Op zondag 13 maart 2016 15:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Of andere oorden opzoeken waar hij beter wordt begeleid in rondewerk (waaronder men dan mag verstaan wat men wil)
Voor Kelderman is dit het jaar van de waarheid. Ruta del Sol was prima. Dit was de laatste 2 dagen bagger. Hij heeft nog het hele jaar om zich te bewijzen. Je kan in ieder geval voorzichtig concluderen dat hij na die hele goede Giro en daarna Dauphine een paar jaar geleden geen stap vooruit heeft gezet, maar eerder achteruit.quote:Op zondag 13 maart 2016 15:00 schreef TargaFlorio het volgende:
Eensquote:Op zondag 13 maart 2016 15:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Voor Kelderman is dit het jaar van de waarheid. Ruta del Sol was prima. Dit was de laatste 2 dagen bagger. Hij heeft nog het hele jaar om zich te bewijzen. Je kan in ieder geval voorzichtig concluderen dat hij na die hele goede Giro en daarna Dauphine een paar jaar geleden geen stap vooruit heeft gezet, maar eerder achteruit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |