Als de jury vorig jaar Trijntje op 7 zette, moet dit duidelijk betere middle-of-the-road nummer ook wel Top 10 bij de jury kunnen scoren,quote:Op zondag 10 april 2016 11:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb dit net eigenlijk pas voor het eerst gehoord. Hoezeer ik ook een hekel heb aan het gedrag van Azerbaijan in het ESF door allerlei frauduleuze stemafspraken, moet ik zeggen dat ik dit niet eens zo slecht vind. Misschien wel het beste wat ze sinds 2009 (Always) hebben gestuurd.
vind ik ook van australie en israelquote:Op maandag 14 maart 2016 02:34 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap überhaupt niet dat dit land mag meedoen aan het Songfestival. Buiten Europa liggend en valsspelend. Het nummer is op zich wel oké, maar niet heel bijzonder.
Dit verdient absoluut geen finale, maar ik vrees het ergste.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:06 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Ooh stop stop stop, dit zingt ze zoo vals
Het is Azerbeizjan, dus je hebt best kans dat het op miraculeuze (quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dit verdient absoluut geen finale, maar ik vrees het ergste.
De Azeri zullen inderdaad wel weer links en rechts een zakje geld hebben laten slingeren voor de 'eerlijke' vindersquote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:17 schreef CarloV het volgende:
Als de act niet vals is, dan is de jury het wel. Dus als je het zo bekijkt gaat Azerbeidzjan misschien dit jaar wel voor de dubble!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |