Nee, helemaal niks van wat jij nu schrijft is waar.quote:Op maandag 14 maart 2016 14:37 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik denk bij gelijke rechten aan gelijke rechten. Jij en veel feministen met jou denken juist bij gelijke rechten aan "gelijkheid van uitkomst". Wat natuurlijk nergens op slaat. Dat is een communistische wensdroom.
[..]
Nee. Jij wil extra rechten... jij wil een overheid die geld en wetten inzet om er voor te zorgen dat jij extra beschermd wordt op straat terwijl mannen in de stront mogen zakken. Zover waren we al.
Ik denk dat je niet per se mannen haat maar ik denk dat het lot van mannen je minder kan schelen dan het lot van vrouwen.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, helemaal niks van wat jij nu schrijft is waar.
Ik vraag mij af waarom jij denkt dat ik mannen haat, dat klopt namelijk helemaal niet.
Oh ja? Vecht je daar voor?quote:Ik ''vecht'' juist ook voor mannen en jongens, zoals tegen besnijdenissen, meer rechten voor de vader na scheiding, meer mannen in het onderwijs enz. enz.
Weinig. Want ik heb geen zin om alle issues te framen als geslachtelijke problemen. Maar als ik mensen dat wel zie doen dan wijs ik ze graag op de feiten.quote:Wat doe jij eigenlijk voor jouw mede mannen?
Oh. Dus je bent zo'n feminist die wel alle feministenfilmpjes deelt, wel alle feministische talking points herhaalt maar geen feminist is?quote:Maar nogmaals, ik heb mijzelf ook nooit als feminist gezien, alleen jij en andere hebben mij omgedoopt tot feminist op Fok! en mij in dat hokje gestopt, en dat lijk ik niet te ontkomen dus draag ik het maar als een geuzennaam.
Je deelt echt een onstellend aantal standpunten. If the shoe fits.quote:Ik heb alleen niks tegen feminisme in het algemeen en ik deel een aantal van hun standpunten.
Ik heb een keer op straat tijdens uitgaan gezien dat 3 jongens op 1 jongen aan het inslaan waren, die jongen maakte geen kans, ik alleen als vrouw ook niet natuurlijk ( oke, vriendin was bij me maar die is nog kleiner dan ik ben en ik ben al kleinquote:Op maandag 14 maart 2016 15:17 schreef Toefjes het volgende:
Lastig onderwerp. Heb het een keer opgenomen voor een vrouw die geslagen werd door haar vriend. Vervolgens keerden ze zich allebei tegen mijMede door dat verrassingseffect maakte ik geen kans. Ik denk wel 3 keer na voor ik weer zoiets doe. En dan zoek ik wel eventueel een coalitie voor de gelegenheid met andere mensen.
Nee, zelfs dat klopt niet.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:21 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet per se mannen haat maar ik denk dat het lot van mannen je minder kan schelen dan het lot van vrouwen.
[..]
Ik probeer het onder de aandacht te brengen, ik heb bv veel onderzoek gedaan naar besnijdenissen bij jongens, ongeveer 200 baby's sterven per jaar aan de gevolgen van een besnijdenis in Amerika alleen, ik vind dit zeer ernstig.quote:Oh ja? Vecht je daar voor?
[..]
Dat merk ik, alleen helaas verzin jij de feiten soms gewoon om je gelijk te krijgen.quote:Weinig. Want ik heb geen zin om alle issues te framen als geslachtelijke problemen. Maar als ik mensen dat wel zie doen dan wijs ik ze graag op de feiten.
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet ga kijken wat nu een feministenfilmpje is en wat niet, ik zie een film van een man bij TEDtalk dan ook niet als een feministenfilm.quote:Oh. Dus je bent zo'n feminist die wel alle feministenfilmpjes deelt, wel alle feministische talking points herhaalt maar geen feminist is?
Nee, jij geeft die label aan mij.quote:Of ben je gewoon een feminist maar trek je het label aan en uit wanneer het je uit komt voor de discussie.
[..]
Ik deel zoveel punten, ik ben van mening dat homo's mogen trouwen, ondanks dat ik zelf niet van plan ben met een vrouw te trouwen.quote:Je deelt echt een onstellend aantal standpunten. If the shoe fits.
Maar je meisjes krijgen de bescherming en je jongens krijgen straks de toespraken over dat ze smerige verkrachters zijn die zich moeten inhouden om meisjes veiliger te laten voelen.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, zelfs dat klopt niet.
Jij moet begrijpen dat ik 4 kinderen heb in totaal, 2 meisjes en 2 jongens, ik wil dat ze allen evenveel kansen, rechten en wat nog hebben in het leven, ongeacht hun geslacht.
"Onderzoek". Dan doe ik meer dan jij.quote:[..]
Ik probeer het onder de aandacht te brengen, ik heb bv veel onderzoek gedaan naar besnijdenissen bij jongens, ongeveer 200 baby's sterven per jaar aan de gevolgen van een besnijdenis in Amerika alleen, ik vind dit zeer ernstig.
Ik ben dus van mening dat het wettelijk pas toegestaan mag zijn vanaf 16 jaar en alleen eerder wanneer er medische indicatie is.
Ik verzin nergens feiten. Jij negeert feiten en posts van mij waar je moeilijk een antwoord op kan geven. Dat is anders. Hoef je trouwens niet over te liegen. Kunnen mensen hier gewoon teruglezen.quote:[..]
Dat merk ik, alleen helaas verzin jij de feiten soms gewoon om je gelijk te krijgen.
Dit is je argument? Zeg dan: "ik deel een filmpje! BEN IK NU OOK EEN FILMPJE? NOU???!!"quote:[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet ga kijken wat nu een feministenfilmpje is en wat niet, ik zie een film van een man bij TEDtalk dan ook niet als een feministenfilm.
Maar ik heb heel vaak dit filmpje gedeeld, ben ik nu ook een man die verkracht is?
Ik heb er niet alleen op gereageerd, ik heb dit filmpje geliked op youtube en gedeeld hier op fok! toen het pas uit was. Niet dat dat zogenaamd veel uit maakt maar... ja ik ben bekend met het filmpje. Omdat het een productie is uit een community waar ik (via onder andere Patreon) geld aan doneer.quote:En van wat ik mij kan herinneren ben jij bekend met dit filmpje en heb je er ook wel eens op gereageerd.
De meningen die je deelt zeggen wat over de meningen die je houdt. Ik zie jou op dit forum vaak typisch feministische standpunten verdedigen. Kan je hoog en laag springen en ontkennen dat je een feminist bent. Prima. Vooral doen. En uiteindelijk ben jij de arbiter over welke labels je wel of niet aan wil trekken. Maar doe niet alsof je de vermoorde onschuld bent als iemand (zoals ik) er vanuitgaat dat je een feminist bent als je zowat ALLE talking points napraat.quote:Ook deel ik heel veel filmpjes en standpunten die over een bepaalde groepering gaat waar ik mij niet perse mee associeer.
Zoals bv gayrights, tegen racisme enz. ik wist niet dat je alleen een mening mag ondersteunen wanneer je tot die groepering behoord.
Je stropopargument is nu wel genoeg uitgewerkt hoop ik?quote:[..]
Nee, jij geeft die label aan mij.
[..]
Ik deel zoveel punten, ik ben van mening dat homo's mogen trouwen, ondanks dat ik zelf niet van plan ben met een vrouw te trouwen.
Ik ben van mening dat transgenders de steun en hulp krijgen die ze nodig hebben, ondanks dat ik geen plannen heb om mijzelf in een man te laten veranderen.
Ik ben van mening dat iedereen het recht heeft om zijn geloof te uiten, terwijl ik niet gelovig ben.
Ik ben ook van mening dat racisme slecht is, terwijl ik nooit persoonlijk met racisme te maken heb gehad.
Maar ik ben nog steeds geen homoseksuele zwarte transgender die iedere zondag in de kerk zit.
En dat is de sleutel dus ook. Die maximale keuzevrijheid waar je het over hebt. Ondanks die vrijheid zijn nog maar iets van 30% tot 40% van de startende ondernemers vrouwen. Ondanks die vrijheid zijn Nederlandse vrouwen kampioen part-time werken. Ondanks die vrijheid kiezen vrouwen vooral voor sociale ipv technische studies.quote:Op maandag 14 maart 2016 14:57 schreef ludovico het volgende:
[..]
Haha, wel een terecht puntje tegen feministen hoor! Ze moeten echt beter onderscheid maken tussen maximale keuzevrijheid / gelijke rechten en "gelijkheid van uitkomst"
Iets wat mij ook enorm opvalt. Ik denk niet dat vrouwen noch mannen erbij gebaat zijn overigens.
Nee, helemaal niet, dit bedoel ik, jij kent mij eigenschappen toe die ik absoluut niet bezit.quote:Op maandag 14 maart 2016 16:09 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Maar je meisjes krijgen de bescherming en je jongens krijgen straks de toespraken over dat ze smerige verkrachters zijn die zich moeten inhouden om meisjes veiliger te laten voelen.
Gotcha.
Grappig hoe je er een woord uitpikt, onderzoek en niet ''onder de aandacht brengen''. typerend.quote:[..]
"Onderzoek". Dan doe ik meer dan jij.
[..]
Welke feiten en posts dan? Het enige wat ik nog niet heb gedaan is een reactie van mij zoeken waarin ik iets slechts zeg over een vrouw, sorry, ik ben daar nog niet aan toegekomen gezien ik best veel post op een dag en daar dus wat tijd in gaat zitten en ik dat niet belangrijk genoeg vind om het stel op sprong te doen.quote:Ik verzin nergens feiten. Jij negeert feiten en posts van mij waar je moeilijk een antwoord op kan geven. Dat is anders. Hoef je trouwens niet over te liegen. Kunnen mensen hier gewoon teruglezen.
Jouw argument is omdat ik een filmpje van een feminist post ik wel een feminist moet zijn.quote:[..]
Dit is je argument? Zeg dan: "ik deel een filmpje! BEN IK NU OOK EEN FILMPJE? NOU???!!"
Ik heb dan ook nergens ontkent dat ik bepaalde feministische standpunten ondersteun, maar dat maakt mij nog geen feminist.quote:Je standpunten worden natuurlijk verraden door het soort filmpjes wat je post, de dingen die je roept, etc... Doe nou niet alsof het onredelijkheid is waardoor ik die conclusie trek.
Ah zie je, hebben we toch meer gemeen dan je dacht.quote:[..]
Ik heb er niet alleen op gereageerd, ik heb dit filmpje geliked op youtube en gedeeld hier op fok! toen het pas uit was. Niet dat dat zogenaamd veel uit maakt maar... ja ik ben bekend met het filmpje. Omdat het een productie is uit een community waar ik (via onder andere Patreon) geld aan doneer.
[..]
Dit bedoel ik, jij wil met alle macht dat ik een feminist ben en mij zo noem, blijkbaar is dat voor jou enorm belangrijk, maar voor mij niet...ik zie mijzelf dan meer als een humanist, als het beestje toch perse een naam moet hebben.quote:De meningen die je deelt zeggen wat over de meningen die je houdt. Ik zie jou op dit forum vaak typisch feministische standpunten verdedigen. Kan je hoog en laag springen en ontkennen dat je een feminist bent. Prima. Vooral doen. En uiteindelijk ben jij de arbiter over welke labels je wel of niet aan wil trekken. Maar doe niet alsof je de vermoorde onschuld bent als iemand (zoals ik) er vanuitgaat dat je een feminist bent als je zowat ALLE talking points napraat.
[..]
Ah, je bedoeld het argument waar je geen weerwoord voor hebt.quote:Je stropopargument is nu wel genoeg uitgewerkt hoop ik?
Geef het nou maar gewoon toe.quote:Op maandag 14 maart 2016 16:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet, dit bedoel ik, jij kent mij eigenschappen toe die ik absoluut niet bezit.
Ik vind het zelfs een walgelijke insinuatie.
Ik wist wel dat je een naar mannetje was maar dat je zo laag zou zinken, bah bah.
Ik onderzoek, deel en doneer en sta op het punt om zelf youtube video's te produceren.quote:[..]
Grappig hoe je er een woord uitpikt, onderzoek en niet ''onder de aandacht brengen''. typerend.
Ik had een mooie post over dakloosheid hier ergens. Of misschien in een ander topic waar je net heel toevallig overheen keek.quote:[..]
Welke feiten en posts dan? Het enige wat ik nog niet heb gedaan is een reactie van mij zoeken waarin ik iets slechts zeg over een vrouw, sorry, ik ben daar nog niet aan toegekomen gezien ik best veel post op een dag en daar dus wat tijd in gaat zitten en ik dat niet belangrijk genoeg vind om het stel op sprong te doen.
Nee. En daarom is het een stropopargument.quote:[..]
Jouw argument is omdat ik een filmpje van een feminist post ik wel een feminist moet zijn.
Maar als ik het goed begrijp geldt dat alleen voor filmpjes met feministen, niet wanneer het een andere doelgroep is?
Is voor mij totaal niet belangrijk om jou in dat hokje te stoppen. Ik ga op je gestelde argumenten diep genoeg in dat die vaststelling er in principe van los staat. Met of zonder dat labeltje maai ik je wel onderuit. Geen probleem.quote:[..]
Ik heb dan ook nergens ontkent dat ik bepaalde feministische standpunten ondersteun, maar dat maakt mij nog geen feminist.
Waarom is het voor jou eigenlijk zo belangrijk om mij in dat hokje te stoppen?
ja.. jij gebruikt dingen die ik op dit forum introduceer als mooi-weer posts om te doen alsof mannen-issues jou iets kunnen schelen.quote:[..]
Ah zie je, hebben we toch meer gemeen dan je dacht.
Humanisme is een specifieke politieke beweging met een veel groter lichaam aan standpunten over een reeks aan topics.quote:[..]
Dit bedoel ik, jij wil met alle macht dat ik een feminist ben en mij zo noem, blijkbaar is dat voor jou enorm belangrijk, maar voor mij niet...ik zie mijzelf dan meer als een humanist, als het beestje toch perse een naam moet hebben.
Nee. En ik heb in deze post dus al aangegeven waarom het een stropopargument is en ik hoop oprecht dat je er mee kapt. Ik hoef niet eens een excuses te horen of een "ik zal er mee kappen". gewoon stilzwijgend stoppen met het fout presenteren van mijn punt. Zou erg fijn zijn.quote:[..]
Ah, je bedoeld het argument waar je geen weerwoord voor hebt.
Ik weet niet of je de discussie in het buitenland (te weten, US, Canada, UK, Zweden) een beetje volgt maar daar is de beweging al een stukje verdergevorderd dan hier.quote:Op maandag 14 maart 2016 17:10 schreef galatea het volgende:
weetje Special K en Terry, mannen in het algemeen worden door deze ideeën niets ontzegd, mannen die aan anderen zitten wel. Dus wat hebben jullie er in godsnaam op tegen?
Waarom zou ik in vredesnaam iets toegeven wat ten eerste een complete leugen is en ten tweede ik ten zeerste tegen ben?quote:
Super toch!quote:Ik onderzoek, deel en doneer en sta op het punt om zelf youtube video's te produceren.
Ah, maar het grappige is dat jij helemaal geen benul hebt over wat ik allemaal wel en niet doe.quote:Dus leuk voor je dat je wel eens een wikipediaartikel leest over iets maar... tsja.
Beter iets dan niets.quote:En dan nog. Zelfs al dit bovenstaande bij elkaar (jij en ik samen) is natuurlijk nauwelijks een deuk in echte problemen veroorzaken.
[..]
Dat heb ik gewoon puur gemist, niet expres niet op gereageerd, het is een druk topic, dan mis ik nog wel eens wat, maar als jij mijn mening echt zo belangrijk vind wil ik er best op reageren hoor, plaats het maar nog een keer en ik zal dat doen.quote:Ik had een mooie post over dakloosheid hier ergens. Of misschien in een ander topic waar je net heel toevallig overheen keek.
[..]
Ja, dat begrijp ik.quote:Nee. En daarom is het een stropopargument.
Mijn echte argument is:
Jij post feministisch getinte comments, post feministisch geinspireerde video's en daarom denk ik (en anderen) dat je een feminist bent.
En niemand naast jij en Terry lijkt zich druk te maken over of ik mijzelf wel of geen feminist noem.quote:Kap er eens mee te doen alsof ik jou op basis van 1 video een feministisch standpunt toeken. Serieus. Stop er mee. Ik word het zat. het is kinderachtig, niemand hier trapt er in.. gewoon kappen.
Dat onderuit maaien zijn de meningen sterk over verdeeld, gezien de meerderheid hier jouw mening niet echt ondersteunt, alleen Terry heb je dan wel in je hoek staan...maar of je daar nu echt blij mee moet zijn?quote:[..]
Is voor mij totaal niet belangrijk om jou in dat hokje te stoppen. Ik ga op je gestelde argumenten diep genoeg in dat die vaststelling er in principe van los staat. Met of zonder dat labeltje maai ik je wel onderuit. Geen probleem.
[..]
Nee...gewoon nee...quote:ja.. jij gebruikt dingen die ik op dit forum introduceer als mooi-weer posts om te doen alsof mannen-issues jou iets kunnen schelen.
Waarom mij dat iets kan schelen? Omdat het een ernstig onderwerp is, omdat ik twee zoons heb, omdat ik vind dat iedere vorm van seksueel geweld stopgezet moet worden enz. enz.quote:Het probleem is.. waarom kan het je iets schelen? Waarom denk jij dat misbruik van mannen en jongens niet serieus wordt genomen?
Dat heb ik ook nooit beweerd gelukkig....aannames aannames..quote:Als je antwoord lijkt op "komt door het patriachaat" of "is omdat toxic masculinity" dan heeft het feit dat je zo'n filmpje post weinig nut gehad. Want uiteindelijk is je belang dan om je feministische agenda te voorspoedigen, niet om echt aandacht te trekken voor dingen die mislopen in de samenleving.
Dit topic gaat over vrouwen, vandaar dat ik mij in dit topic richt op vrouwen.quote:[..]
Humanisme is een specifieke politieke beweging met een veel groter lichaam aan standpunten over een reeks aan topics.
Noem jezelf in deze discussie dan liever een gender-egalitarian. Maar stop er dan ook mee alles te framen vanuit een "hoe helpt dit vrouwen... vrouwen vrouwen vrouwen all I care about is vrouwen" framework. Het is namelijk nogal doorzichtig dat je maar 1 interesse hebt.
Dat jij het zo noemt maakt het nog niet waar. ik zal niet stilzwijgend stoppen gezien je gewoonweg geen gelijk hebt.quote:[..]
Nee. En ik heb in deze post dus al aangegeven waarom het een stropopargument is en ik hoop oprecht dat je er mee kapt. Ik hoef niet eens een excuses te horen of een "ik zal er mee kappen". gewoon stilzwijgend stoppen met het fout presenteren van mijn punt. Zou erg fijn zijn.
Serieus, de echte? Want vrouwen zijn nep slachtoffers?quote:Op maandag 14 maart 2016 17:52 schreef SpecialK het volgende:
Daarnaast is het kwalijk dat Bussemaker dus voorbij gaat aan het feit dat mannen de echte slachtoffers van straatgeweld zijn. Vrouwen verdienen extra bescherming en mannen dienen daar voor te zorgen door elkaar in het gareel te houden. Vervang mannen eens met negers en huiver.
Oh en ik ben een drama queen. Jij mag je kinderen mishandelen zoals je wil, hoor.quote:Op maandag 14 maart 2016 18:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waarom zou ik in vredesnaam iets toegeven wat ten eerste een complete leugen is en ten tweede ik ten zeerste tegen ben?![]()
Ik zou mijn zoons nooit mentaal zo verpesten, ten eerste omdat ik zo niet denk en ten tweede zou ik daarmee het feit ontkennen dat ook vrouwen dader kunnen zijn en ook mannen slachtoffer.
Jij hebt echt een zieke geest als jij werkelijk waar denkt dat ik daar toe in staat zou kunnen zijn, dus ik ga er maar vanuit dat je aan het trollen bent.
Wel aangezien je mij vertelde wat je allemaal wel en niet doet.quote:[..]
Super toch!
[..]
Ah, maar het grappige is dat jij helemaal geen benul hebt over wat ik allemaal wel en niet doe.
Meh. Dat is het verschil tussen jou en mij. Ik zet mij in deze specifieke discussie niet in voor iets. Ik werp slechts tegens op voor jouw standpunten.quote:[..]
Beter iets dan niets.
Je gaat gewoon door, he.quote:[..]
Dat heb ik gewoon puur gemist, niet expres niet op gereageerd, het is een druk topic, dan mis ik nog wel eens wat, maar als jij mijn mening echt zo belangrijk vind wil ik er best op reageren hoor, plaats het maar nog een keer en ik zal dat doen.
[..]
Ja, dat begrijp ik.
Maar ik post ook over vrijheid voor homo's, post ook filmpjes over vrijheid voor homo's en toch denk jij (en andere) niet dat ik homo ben.
Nogmaals. Kan me uiteindelijk weinig schelen aangezien je al zat domme dingen zegt om op in te gaan.quote:[..]
En niemand naast jij en Terry lijkt zich druk te maken over of ik mijzelf wel of geen feminist noem.
Mijn reacties staan op zichzelf. Met of zonder steun van anderen.quote:[..]
Dat onderuit maaien zijn de meningen sterk over verdeeld, gezien de meerderheid hier jouw mening niet echt ondersteunt, alleen Terry heb je dan wel in je hoek staan...maar of je daar nu echt blij mee moet zijn?
Surprise. Upworthy. Zo'n smerig feministisch webvodje. Natuurlijk hang jij daar rond.quote:[..]
Nee...gewoon nee...
Denk jij echt dat jij dat filmpje hebt geintroduceert aan mij? Dat is onzin, ik heb hem namelijk via upworthy.
Mooi. Dus dat sociopathische gefocus op de vrouwelijke kant van het probleem of in ieder geval op het feit dat er per se een geslachtsverschil is wat belangrijk genoeg is om 1 van de 2 partijen anders te behandelen... daar ga je dus vanaf nu lekker mee kappen?quote:[..]
Waarom mij dat iets kan schelen? Omdat het een ernstig onderwerp is, omdat ik twee zoons heb, omdat ik vind dat iedere vorm van seksueel geweld stopgezet moet worden enz. enz.
En het wordt niet serieus genomen omdat er in de maatschappij nog steeds het beeld heerst dat mannen niet verkracht kunnen worden.
Daarom zeg ik ook "als", he. Wel wakker blijven.quote:[..]
Dat heb ik ook nooit beweerd gelukkig....aannames aannames..
En voila jij bent aanwezig om te onderkennen dat vrouwen speciale bescherming verdienen.quote:[..]
Dit topic gaat over vrouwen, vandaar dat ik mij in dit topic richt op vrouwen.
En voila jij bent daar aanwezig om te vertellen hoe schadelijk mannelijk gedrag is.quote:Er zijn ook mannen topics geweest, waar ik mij dus richt op mannen in de discussie.
Ik concentreer mij op geen van beiden. Ik schiet alleen maar feministische rethoriek uit de lucht.quote:Ik durf zelfs te beweren dat ik meer bezig ben met mannenrechten dan jij met vrouwenrechten en jij lijkt jou alleen te concentreren op mannenrechten.
Dus jij denkt nog steeds dat doen alsof ik deed alsof 1 gepost filmpje van jou voor mij genoeg reden was om je een feminist te noemen ok is als gedrag in een discussie terwijl ik aangaf dat ik die conclusie op je gehele oevre baseer?quote:[..]
Dat jij het zo noemt maakt het nog niet waar. ik zal niet stilzwijgend stoppen gezien je gewoonweg geen gelijk hebt.
Vrouwen zijn minder vaak slachtoffer van geweld op straat ja. Als we toch zoals jou gaan denken en dingen op geslachtelijk niveau gaan oplossen dan zullen we dus eerst moeten focussen op mannen. Dat is het enge van jouw gedachtegang. Niet alleen dat je dus 1 groep in de stront laat zakken maar dat je ook nog eens (qua frequentie en ernst) de verkeerde groep in de stront laat zakken.quote:Op maandag 14 maart 2016 18:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Serieus, de echte? Want vrouwen zijn nep slachtoffers?
Het zou niet kunnen dat beide gewoon slachtoffer zijn op een andere manier?
Och osje toch. Doe normaal. Jij bent hier het enge feministenwijf. Ik bied slechts wat normaal tegengas tegen je smerige ongrondwettelijke ideetjes.quote:Godverdomme wat kan jij toch overdrijven zeg, zelden iemand meegemaakt met zo'n enge gedachtegang als jij.
Mooi al die projectie van je.quote:Op maandag 14 maart 2016 18:33 schreef snakelady het volgende:
Ik heb sterk het vermoeden dat SpecialK en Terry zo enorm gedreven tegen ''feministen'' en vrouwen die ''feministische'' denkwijze ondersteunen, zijn omdat ze zelfs de mannelijke versie van feminazi's zijn.
Dus hun eigen gevoel opdringen aan andere maar dan dus net andersom.
Ik vind het namelijk verbazingwekkend dat terwijl ik juist aandring voor samenwerking en juist de nadruk leg op maatschappelijke problemen en niet man/vrouw problemen ze beide continu de schuld willen leggen op vrouwen, vrouwen krijgen meer aandacht, vrouwen doen dit meer, vrouwen, vrouwen , vrouwen.
Maar ik ze nooit hoor zeggen dat mannen ook wel eens iets verkeerds kunnen doen, terwijl dat iets is wat mij juist werd verweten.
Hoe meer ik erover nadenk ik meer ik er van overtuigd ben, sorry jongens, maar jullie zijn de mannelijke versie van de feminazi...is dat dan een mascunazi?
projectie inderdaad, dat is het woord wat ik zocht, dank je.quote:Op maandag 14 maart 2016 19:05 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Mooi al die projectie van je.
Zoals ik al zei hecht ik 0,0 waarde aan jouw mening over mij.
Minder vaak slachtoffer van gewoon geweld inderdaad maar weer meer slachtoffer van seksueel geweld, dat is minder erg volgens jou?quote:Op maandag 14 maart 2016 19:00 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Vrouwen zijn minder vaak slachtoffer van geweld op straat ja. Als we toch zoals jou gaan denken en dingen op geslachtelijk niveau gaan oplossen dan zullen we dus eerst moeten focussen op mannen. Dat is het enge van jouw gedachtegang. Niet alleen dat je dus 1 groep in de stront laat zakken maar dat je ook nog eens (qua frequentie en ernst) de verkeerde groep in de stront laat zakken.
Ach, een gevoelige snaar geraakt? He, die gemene vrouwen ook he, die maken het mannen zo moeilijk, arme jongen.quote:[..]
Och osje toch. Doe normaal. Jij bent hier het enge feministenwijf. Ik bied slechts wat normaal tegengas tegen je smerige ongrondwettelijke ideetjes.
Het afschuwelijke onrecht toch, dat we gewoon met z'n allen proberen onfatsoenlijk gedrag wat tegen te gaan. Dat iemand zoiets vuigs als idee heeft zeg...quote:Op maandag 14 maart 2016 19:00 schreef SpecialK het volgende:
Och osje toch. Doe normaal. Jij bent hier het enge feministenwijf. Ik bied slechts wat normaal tegengas tegen je smerige ongrondwettelijke ideetjes.
Nu je het zo brengt schaam ik mij inderdaad diep.quote:Op maandag 14 maart 2016 19:25 schreef erodome het volgende:
[..]
Het afschuwelijke onrecht toch, dat we gewoon met z'n allen proberen onfatsoenlijk gedrag wat tegen te gaan. Dat iemand zoiets vuigs als idee heeft zeg...
Zo selectief in je verontwaardiging, het is in en in triest.quote:Op maandag 14 maart 2016 19:25 schreef erodome het volgende:
Het afschuwelijke onrecht toch, dat we gewoon met z'n allen proberen onfatsoenlijk gedrag wat tegen te gaan. Dat iemand zoiets vuigs als idee heeft zeg...
Is dat een tik door die andere topic? Waar ik zei dat mensen die anderen lastig vallen hard aangepakt moeten worden?quote:Op maandag 14 maart 2016 19:42 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Zo selectief in je verontwaardiging, het is in en in triest.
Wat jij wil, het valt gewoon op.quote:Op maandag 14 maart 2016 19:43 schreef erodome het volgende:
Is dat een tik door die andere topic? Waar ik zei dat mensen die anderen lastig vallen hard aangepakt moeten worden?
Zullen we dat onderwerp gewoon daar houden ipv in allerlei andere topics erbij trekken?
Serieus: je hebt de discussie nog lang volgehouden, ik begon zelfs te denken dat je het leuk vond. Je hebt je netjes verweerd en ik zie niets onfatsoenlijks of onredelijks in je ideeën over mannen en vrouwen.quote:Op maandag 14 maart 2016 19:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nu je het zo brengt schaam ik mij inderdaad diep.
Nee maar seksueel geweld komt minder voor dan ander straatgeweld.quote:Op maandag 14 maart 2016 19:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
projectie inderdaad, dat is het woord wat ik zocht, dank je.
Dat is inderdaad wat jullie doen ja.
[..]
Minder vaak slachtoffer van gewoon geweld inderdaad maar weer meer slachtoffer van seksueel geweld, dat is minder erg volgens jou?
Nee. Jij zegt dat mannen andere mannen moeten aanspreken om vooral geweld richting vrouwen in te dammen. Je maakt eigenlijk geen woord vuil aan ander soort straatgeweld wat veel vaker voorkomt.quote:en hoe laat ik een groep in de stront zakken wanneer ik zeg dat al het soort gewled aangepakt moet worden?
Leg mij dat nog eens even uit want die begrijp ik niet helemaal.
Nee. Zoals ik al zei. Ik bekijk het niet vanuit een geslachtelijk perspectief. Jij wel. Ik spieg je slechts voor dat je in zo'n geval eerst zou moeten kijken naar mannen.quote:Hoewel jij nu dus laat zien eerst alleen geweld jegens mannen aan te pakken, hmm..als je mannen en vrouwen in dit geval om zou draaien klink je net als een feminazi....
Niks mis met vrouwen. Feministen zoals jij, echter... of je nou een man of een vrouw bent... ik geef je tegengas.quote:[..]
Ach, een gevoelige snaar geraakt? He, die gemene vrouwen ook he, die maken het mannen zo moeilijk, arme jongen.
Sorry, maar ik zie het verschil niet. Je ziet me hier niet roepen dat alle mannen naarlingen zijn, maar wel dat het fijn zou zijn als we met z'n allen elkaar een beetje aanspreken op onfatsoenlijk gedrag.quote:Op maandag 14 maart 2016 19:44 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Wat jij wil, het valt gewoon op.
De focus ligt in dit topic op mannelijk gedrag. Ik ga er tegen in dat dit een productieve manier is om naar het probleem te kijken.quote:Op maandag 14 maart 2016 19:25 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is dan toch ook het onderwerp van deze topic?quote:Op maandag 14 maart 2016 19:50 schreef SpecialK het volgende:
[..]
De focus ligt in dit topic op mannelijk gedrag. Ik ga er tegen in dat dit een productieve manier is om naar het probleem te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |