abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160608723
Ik had ongeveer 2 weken geleden gesolliciteerd bij de albert heijn (ik ben 15), maar ik heb geen reactie gekregen. Waarschijnlijk ben ik dan wel afgewezen (een vriendin van mij was een paar dagen geleden aangenomen bij dat filiaal) maar ik wil er misschien toch even achteraan bellen om het zeker te weten (want misschien zien ze dan dat je dat baantje echt graag wilt en ik heb het atm echt nodig). Er staat wel in die acceptatiemail van je sollicitatie dat je wss bent afgewezen als je geen reactie hebt binnen twee weken, maar ik heb hier vaker gelezen dat mensen wel gewoon even hebben gebeld. Dus zou ik ze nog bellen of zou ik het maar laten?
pi_160608740
Afgewezen worden voor de AH,

dat moet wel een heul beroerd gesprek zijn geweest.
pi_160608750
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 10:44 schreef Poepoog het volgende:
Afgewezen worden voor de AH,

dat moet wel een heul beroerd gesprek zijn geweest.
Ik heb geen gesprek gehad. Ik had alleen een online formulier ingevuld maar geen antwoord gekregen.
pi_160608759
Ff bellen. Als je bent afgewezen meteen vragen waarom
pi_160608872
Als jij wil bellen moet je gewoon bellen. Hoe simpel kan het zijn.
pi_160609065
Ehm, er staat al bij dat als je geen reactie krijgt dat je niet wordt uitgenodigd voor een gesprek/bent aangenomen.

Dus waarom bellen?

Ik heb ook niet nagebeld toen ik geen reactie kreeg op m'n sollicitatie bij de bioscoop. Daar stond hetzelfde bij.

Jammer maar helaas!
pi_160609124
Je zult niet tegen de muur worden gezet als je belt maar verspilde tijd en moeite is het wel.
pi_160614037
Je kan ook naar AH filiaal gaan en even zeggen bij de balie dat je de manager wil spreken!
  zaterdag 12 maart 2016 @ 16:46:16 #9
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_160614627
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 11:09 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ehm, er staat al bij dat als je geen reactie krijgt dat je niet wordt uitgenodigd voor een gesprek/bent aangenomen.

Dus waarom bellen?

Ik heb ook niet nagebeld toen ik geen reactie kreeg op m'n sollicitatie bij de bioscoop. Daar stond hetzelfde bij.

Jammer maar helaas!
Vooral geen initiatief tonen, zo kom je er wel in het leven
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  zaterdag 12 maart 2016 @ 20:54:17 #10
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_160620829
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 11:09 schreef Jaimy_Luca het volgende:

Dus waarom bellen?

Jammer maar helaas!
Natuurlijk wel even bellen, dan weer je ook wáárom je niet aangenomen bent.
En miss hebben ze je sollicitatie wel gemist.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_160620886
In in geval wist ik waarom ze geen reactie gaven. ;) Daarom ook niet gebeld.
pi_160635264
Natuurlijk even bellen. Kost maar paar minuten, je krijgt duidelijkheid en toont initiatief.
pi_160726106
Geen idee of dat nog zo is hoor, maar toen ik solliciteerde bij de supermarkt hoorde ik ook niets, en toen ik er eenmaal werkte (werd drie maanden later aangenomen, maar voornamelijk volgens mij omdat een vriendin van mij er werkte en die een goed woordje voor me had gedaan) kwam ik er achter dat er echt een map van een halve meter dik lag met sollicitaties en als ze iemand nodig hadden gingen ze daar gewoon in zoeken... Of diegene nou een maand geleden of een jaar geleden had gesolliciteerd. Kan natuurlijk niets zeggen over AH nu, maar...bellen is altijd goed dan.
  donderdag 17 maart 2016 @ 09:32:29 #14
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_160731773
Online, dus er kan altijd iets mis gegaan zijn. Gewoon nog een keer opsturen of even bellen.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_160732151
Ik denk dat ik wel weet wie jij bent.

Maar idd ik het kan dat ze je hebben afgewezen.

Ik heb wel is gehad dat ik gesolliciteerd had bij All-In verspreidingen...

Nooit wat van gehoord, 8 maanden later toeb ik al een hele tijd ergens anders een baantje had werd ik ineens gebeld:

ja hallo met All in verspreidingen wij hebben uw sollicitatie ontvangen blablabla.

Ik: ik heb helemaal niet gesolliciteerd??.

Die vrouw: jaa op deze datum zus en zo.

Ik: ooch jaa klopt, maar ik heb al een baantje, hoezo bellen jullie nu pas dan?

Vrouw: ja dat is gewoon ons proces.

Ik: nou succes

Ik had gewoon opgehangen, wat triest dat ze na dik een half jaar ineens denken goh laten we bellen😂😂😂😂.
Wie stevig in zijn schoenen staat heeft zware tijden gehad!
pi_160751512
Dat had ik vorig jaar ook. Mezelf online aangemeld en niet binnen twee weken iets terughoren. Volgens mij heb ik een maand later een brief gekregen dat ik niet aangenomen was... tja, ik zou doorzoeken als ik jou was!
heroes always get remembered but you know legends never die.
  Manager PR/Moderator vrijdag 18 maart 2016 @ 18:40:24 #17
269689 crew  Viv
pi_160766724
Toen ik op mijn 16e bij een supermarkt wilde werken hoorde ik ook een paar weken niks op mijn brief. Ik ben toen naar het filiaal gegaan en bij de balie naar de bedrijfsleider gevraagd. Hij: "Oh ja, jij wou hier komen werken hè, kom maar mee". Na een kort gesprek werd ik meteen aangenomen, en ik ben uiteindelijk 12 jaar in dienst geweest (tijdens school en studie). :D

In de supermarkt zijn sollicitaties van die dingen die blijven liggen als het druk is, dus gewoon even bellen of langsgaan als je niks hoort!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')