Ahquote:Op donderdag 9 juni 2016 19:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik snap niet waar je het over hebt, maar ik bedoel elke pot over 2.5 goals per wedstrijd. Dat lijkt me bij Spanje - Ierland best plausibel
Was het leven maar zo simpel.quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah
Ik dacht dat je het over de odds had.
Ik geef het een:
2 aanvallende landen tegen elkaar = alles boven de @2
aanvallend vs verdedigend = alles boven de @3
verdedigend vs verdedigend = onder 2,5 vanaf @1,5
Eerste schot op doel sinds de 1-1 viel, en dan ook nog in de laatste minutenquote:
Heb Albanië de laatste tijd niet echt gevolgd. Zou er weinig over kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 01:14 schreef Nattekat het volgende:
Voor Albanië - Zwitserland schat ik de kans groot dat Albanië voluit de verdediging opzoekt en Zwitserland dus op zoek zal moeten naar een gaatje om erlangs te komen. Dus zodra Zwitserland dat doelpunt heeft, zullen ze weinig risico's meer nemen.
Klinkt dit redelijk of is dit net zo stom als denken dat Frankrijk - Roemenië helemaal niet een makkelijke prooi is voor de Fransen?
Tweede in hun kwalificatiepoule achter Portugal, heel weinig doelpunten tegen, spelen vaak met hooguit één doelpunt verschil.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 09:20 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Heb Albanië de laatste tijd niet echt gevolgd. Zou er weinig over kunnen zeggen.
Unibet.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:02 schreef zerokil het volgende:
[..]
Lekker hoor, welke bookmaker gebruik je?
Euroknallers stromen binnen hoor hahaquote:Op zaterdag 11 juni 2016 15:30 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Vergeten voor de wedstrijd te posten, maar dit is iig wat ik nu heb
2/3 +1.7quote:Op zaterdag 11 juni 2016 01:54 schreef PizzametKebab het volgende:
MLB
Mets @2.0 (GOED)
Red Sox @1.7 (GOED)
Rangers @2.3 (FOUT)
Allemaal flat.
Copa
Colombia + USA DNB combi @2.25
Met die Euroknallers toch al mooi een heerlijke echte pizza bij elkaar gespaardquote:Op zondag 12 juni 2016 00:04 schreef PizzametKebab het volgende:
[..]
Euroknallers stromen binnen hoor haha
3/5 +1.07quote:Op zondag 12 juni 2016 00:11 schreef PizzametKebab het volgende:
[..]
2/3 +1.7
MLB
Pirates - Cardinals over 7,5 total runs @1.75 (FOUT)
Indians @2.02 (FOUT)
Cardinals @1.87 (GOED)
Giants @1.77 (GOED)
Rangers @2.43 (GOED)
Risicootje hoor. Heb zelf BTTS gedaan.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:40 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Persoonlijk denk ik dat die 2 wel gehaald gaat worden, maar zo'n hoge odd kon ik niet laten liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |