Heb je al wat staan voor morgen? of ga alleen traden? Ik hoop op Nichols Canyon. Voor de supreme twijfel ik nog tussen gewoon Min (3.00) of Charbel (21.00, EW).quote:
Ik heb nog niks staan voor morgen. Ik trade over het algemeen alleen maar. Gokken is niet aan mij besteed haha.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Heb je al wat staan voor morgen? of ga alleen traden? Ik hoop op Nichols Canyon. Voor de supreme twijfel ik nog tussen gewoon Min (3.00) of Charbel (21.00, EW).
Ze weten dat jij graag je poen wilt hebben, vaak is het slikken of stikken....quote:Op maandag 14 maart 2016 22:51 schreef Knuck-les het volgende:
Is het normaal dat bookmakers een foto/scan van je paspoort willen hebben zonder dat jij je BSN blokeert? Probeer m'n leeftijd geverifieerd te krijgen bij WIlliam Hill, maar ze accepteren mijn foto niet omdat ik mijn BSN er op geblokeerd heb. Een bookmaker mag/hoeft toch helemaal niet te vragen naar mijn BSN?
Maar wat zou het hun moeten boeien of ik mijn BSN laat zien? Hebben ze toch niets aan?quote:Op maandag 14 maart 2016 23:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ze weten dat jij graag je poen wilt hebben, vaak is het slikken of stikken....
screens willen wequote:Op donderdag 17 maart 2016 18:59 schreef Wedden het volgende:
5/10 Valencia - Bilbao both teams to score YES @ 1.87
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 17 maart 2016 18:59 schreef Wedden het volgende:
5/10 Valencia - Bilbao both teams to score YES @ 1.87
3-0 rustquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:51 schreef Wedden het volgende:
[..]
Heb vanmiddag Sevilla -1 (asian) @ 2 gepakt (5/10)
ja dat stond er exactquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:36 schreef johnson555 het volgende:
[..]
Dacht dat er stond; first to score 2 goals![]()
![]()
Maar netjes
Niet helemaal, er stond ook nog 'team'.quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
Niet helemaal, er stond ook nog 'team'.
Heb verder dat duel der giganten niet gevolgd maar uit de enigszins positieve reactie van de agrariėr begrijp ik dat de buit binnen lijkt te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |