Ow lekker dan. Monitor weegt 12 kilo, versterker die ik eronder zet ik gok 15 kilo. En dan nog wat kleine dingen eromheen en op de hoeken speakers van 5 kilo per stuk.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:29 schreef bleiblei het volgende:
Is gewoon spaanplaat. Zeg maar kunststof aanrechtblad. 150 moet denk ik wel lukken met die dikte. Als je die dertig kg niet precies in het midden zet, zeker.
Dan kan je overwegen aan de achter/onderkant een balkje van ongeveer 40*40mm te schroeven. Dan gaat het 100% zeker goed.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:29 schreef Geralt het volgende:
Het gewicht staat voornamelijk in het midden achteraan zegmaar
Ja dat wil ik dus eigenlijk niet aangezien het blad net iets van de muur afstaat ivm een kachelpaneel wat tegen die muur staat waar ik met een poot niet langsaf kom.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dan kan je overwegen aan de achter&onderkant een balkje van ongeveer 40*40mm te schroeven. Dan gaat het 100% zeker goed.
Of een stalen hoekprofiel tegen achterzijde/onderzijde tafelblad? mits goed vastgezet zal deze prima 30 kg dragenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:59 schreef RacerDKB het volgende:
Misschien iets over de lengte van de linkerachterpoot naar de rechterachterpoot? Ter versteviging, zoals een metalen buis.
Het is een monitor van 12 kilo een versterker van 15 kilo en 2 speakers van nog eens 5 kilo per stuk. En dan moet er dus nog een asbak enzo bij. En een biertje. En een bak nootjes. Zonder dat het door gaat hangen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:19 schreef Spanky78 het volgende:
Makkelijk, zeker als je de poten net een klein beetje maar vinden zet. En balkje is ideaal tegen doorhangen.
Maar een computer op een 38mm gelamineerd spaanplaat, geen probleem. KUN je je vriendin er nog bij leggen ook.
Een ikea bureau is van veel dunner materiaal. Is ook wel wat smaller, naar dit gaat echt niet zomaar doorbuigen. En dun stalen balkje is perfect om eronder te schroeven. Maar ook zonder ga je niet zomaar doorzakken.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het is een monitor van 12 kilo een versterker van 15 kilo en 2 speakers van nog eens 5 kilo per stuk. En dan moet er dus nog een asbak enzo bij. En een biertje. En een bak nootjes. Zonder dat het door gaat hangen.
Welke kleur?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:26 schreef Postbus100 het volgende:
Ik heb nog een bureau te koop staan wat wellicht aan je eisen voldoet? Precieze maten weet ik zo even niet, en ik kan morgen foto's posten, maar volgens mij is het bureau 160*80... Ik hoef er niet veel voor te hebben. Omgeving Amersfoort.
Kleur vind ik lastig te duiden, maar ik denk dat het eiken of beuken fineer is. Vrij lichte houtkleur dus. Maat: inderdaad 160*80. Prijs: twee tientjes.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Welke kleur?
En in principe zoek ik alleen een blad zonder onderstel. Tevens is amersfoort een flink stuk rijden voor me; dus het hangt vooral af van de prijs en de kleur.
Een Ikea bureaublad ligt dan ook op een metalen frame.....quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:32 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Een ikea bureau is van veel dunner materiaal. Is ook wel wat smaller, naar dit gaat echt niet zomaar doorbuigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |