SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kon je alsnog lachen om de mop?
Had je de mop ook leuk gevonden als het bijv niet over sex had gegaan maar als het over eten ging?
Wat vind je van het idee om moppen achterstevoren te tappen? Zou je het ook aan vrienden aanbevelen?
Asocieer reverse mop met een kleur!
Asocieer reverse mop met een liedje!
Beeld de reverse mop uit in een dansje!
Wil je verder nog wat kwijt? of heb je nog een vraag!?
Post zelf ook een achterste voren mop!![]()
niet gekliktvroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_vándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_prätéñ![]()
oi ik heb ook geen hoog ikuuquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:08 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik snapte hem helemaal niet.
Totdat ik de spoilers van onder naar boven las, toen wel.![]()
Mijn buurman moest zo hard lachen dat ik dit bericht nu in naam van hem typ.[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]![]()
sorry dat ik je stoor maar bedoelde je met die buurman mij?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:49 schreef mergbot het volgende:
Mijn buurman moest zo hard lachen dat ik dit bericht nu in naam van hem typ.![]()
Nee mijn buurman is sinds overledenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:16 schreef matthias24 het volgende:
[..]
sorry dat ik je stoor maar bedoelde je met die buurman mij?[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]![]()
Meschien... jaquote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:46 schreef matthias24 het volgende:
[..]
en meschien jij ook wel. (neem me niet kwalijk dat ik dat zeg.)
Zonder wrijving geen glans![]()
Ja. Jij?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:50 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja vervelend is dat he.ik leef met je mee
......heb je ooit wel eens ban gekregen?
ach jee dat vind ik wel super vervelend voor je hoor. (het verbaast me alleen niks)quote:........... hoe lang duurde die ban?
![]()
Paar dagen. Is al jaren terug. Ik ben een voorbeeldig user sindsdien.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:54 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ach jee dat vind ik wel super vervelend voor je hoor. (het verbaast me alleen niks)........... hoe lang duurde die ban?
ik ben nog niet gebanen, maar ik moet alleen nu wel op me tellen passenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Paar dagen. Is al jaren terug. Ik ben een voorbeeldig user sindsdien.... als je begrijpt wat ik bedoel.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:59 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik ben nog niet gebanen, maar ik moet alleen nu wel op me tellen passen... als je begrijpt wat ik bedoel.
Seks hebben met een man houd jij zeker wel van?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:10 schreef hardromacore2.0 het volgende:
die mop
Seks hebben met een vrouw
Homo![]()
Nou nou nouquote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:01 schreef pinman het volgende:
[..]
Seks hebben met een man houd jij zeker wel van?
HomoZonder wrijving geen glans
Forum Opties Forumhop: Hop naar: