Dat dacht ik zelf dus ook al, maar ja dan ben je er iig uit en op een nieuwe locatie. Zal ik dit dinsdag ook aankaarten?quote:Op zondag 20 maart 2016 13:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan loop je eenzaam in een vreemde stad ... denk je dat jij je daar beter bij gaat voelen?
Beter ga je eens constructief aan de slag, ipv van eenzaam huilreden naar eenzaam huilreden te hoppen.
Niet bepaald, elk jaar plannen om dan wat te doen maar ja in mijn uppie sta je daar tussen feestvierende vriendengroepenquote:
Dat gaat je echt niet minder eenzaam doen voelen hoor.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat dacht ik zelf dus ook al, maar ja dan ben je er iig uit en op een nieuwe locatie. Zal ik dit dinsdag ook aankaarten?
Ik zou je willen adviseren om gewoon in je eigen stad te blijven. Het is al erg genoeg dat je daar al bekend staat als een enge staarachtige creep.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat dacht ik zelf dus ook al, maar ja dan ben je er iig uit en op een nieuwe locatie. Zal ik dit dinsdag ook aankaarten?
Negeer vooral weer de constructieve posts. Lekker klagen.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet bepaald, elk jaar plannen om dan wat te doen maar ja in mijn uppie sta je daar tussen feestvierende vriendengroepen#zelfafwijzing
God, wat kan jij slecht lezen zeg. Weet je zeker dat je hbo doet?quote:Op zondag 20 maart 2016 13:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet bepaald, elk jaar plannen om dan wat te doen maar ja in mijn uppie sta je daar tussen feestvierende vriendengroepen#zelfafwijzing
Dat valt nog best mee. Meer dat het hele dorp met elkaar bevriend is maar ik er (door nooit interesse te tonen / jongere leeftijdgenoten) er geen deel van uitmaak en het daar nu ook al veel te laat voor is.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zou je willen adviseren om gewoon in je eigen stad te blijven. Het is al erg genoeg dat je daar al bekend staat als een enge staarachtige creep.
Neem Deezertje mee anders.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:48 schreef Etsu het volgende:
Met Koningsdag ga ik met mijn vrienden de stad in, en met Bevrijdigingsfestival ga ik met andere vrienden naar Amsterdam. Leuk hè?
Dit schemert ook altijd door in jouw postst. Het is nooit te laat om vrienden te maken.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:49 schreef Deezertje het volgende:
en het daar nu ook al veel te laat voor is.
Ik denk dat jij niet in staat bent om dit soort dingen te relativeren.quote:
Dan blijf ik liever thuis. Ik wil niet met hem gezien worden, mijn hemeltjelief.quote:
Hobby zoeken? Daar ga ik binnenkort ook mee aan de slag. Puquiz misschien, maar dan eerst een oproepje plaatsen om bij een team te komen. Ook benieuwd naar een sport, maar dan wel een waar ik enigszins goed in ben en vooral leuk vind om te doen.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Negeer vooral weer de constructieve posts. Lekker klagen.
Wel bij mensen die zelf al tig vrienden hebben toch? De sociaal leuke mensen.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:50 schreef habitue het volgende:
[..]
Dit schemert ook altijd door in jouw postst. Het is nooit te laat om vrienden te maken.
Waarom ga je niet vrijwilligerswerk doen ofzo. Dan kom je heel veel mensen tegen die op zoek zijn naar sociale contactenquote:Op zondag 20 maart 2016 13:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik kijk films en series en lees af en toe een boek om de dagen te vullen naast de verplichte dingen.
Pubquiz is geen hobby, dat is gewoon iets om af en toe een avondje in de kroeg mee te vullen.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hobby zoeken? Daar ga ik binnenkort ook mee aan de slag. Puquiz misschien, maar dan eerst een oproepje plaatsen om bij een team te komen. Ook benieuwd naar een sport, maar dan wel een waar ik enigszins goed in ben en vooral leuk vind om te doen.
Nu pas?quote:Op zondag 20 maart 2016 13:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hobby zoeken? Daar ga ik binnenkort ook mee aan de slag.
Doen. Maar dan moet je ook wel echt openstaan om in een team te komen met allemaal lelijke meisjes en/of mannen. Al betwijfel ik of het zo wel werkt, want dat heb ik nog nooit meegemaakt. Ofja, ik heb tenminste vrienden met wie ik een team kan vormen.quote:Puquiz misschien, maar dan eerst een oproepje plaatsen om bij een team te komen.
Zie je het al? 'Jamaar, ... (boehoehoe)quote:Ook benieuwd naar een sport, maar dan wel een waar ik enigszins goed in ben en vooral leuk vind om te doen.
Ik heb ook tig vrienden waarvan sommige al 15 jaar en maak nog steeds nieuwe vrienden. Juist de sociaal leuke mensen staan open voor nieuwe mensen. Maar je moet wel wat te bieden hebben, iemand die alles negatief ziet en klaagt vindt niemand leuk.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wel bij mensen die zelf al tig vrienden hebben toch? De sociaal leuke mensen.
Klopt. Zodra je 50 vrienden hebt en sociaal leuk genoeg bent hou je op met sociaal leuk doen en open te staan voor andere mensen want dan heb je je doel bereikt.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wel bij mensen die zelf al tig vrienden hebben toch? De sociaal leuke mensen.
Je hoeft toch niet meteen bevriend met ze te raken? Je forceert je veel te veel op het vrienden maken.. Begin eerst maar eens met ze simpel te begroeten en vriendelijk te lachen. Dat kun je ook doen tegen niet vriendenquote:Op zondag 20 maart 2016 13:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat valt nog best mee. Meer dat het hele dorp met elkaar bevriend is maar ik er (door nooit interesse te tonen / jongere leeftijdgenoten) er geen deel van uitmaak en het daar nu ook al veel te laat voor is.
quote:
quote:Op zondag 20 maart 2016 13:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee dat doe je niet. Iedere dag zit je te zwelgen in zelfmedelijden, dat is iets heel anders.
Jij verwoordt het beter dan ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:27 schreef -Phineas- het volgende:
Hm ik voel me nu bijna nooit/ niet eenzaam. Ik heb er een gewoonte van gemaakt dat ik het alleen maar leuk vind als ik anderen gelukkig zie op foto's of op straat. Dan zie je tussen al die ellende op de wereld toch nog mensen die lief zijn voor elkaar. Jezelf vergelijken met die mensen doe ik nooit... Ik bedenk dan altijd van 'hé eigenlijk is het leven helemaal niet zo slecht en denk ik gelijk aan alle mensen die van mij houdenen wat ik nu allemaal wel niet heb...'
Dus ja ik zit gewoon heel lekker in mijn vel en denk alleen maar optimistisch. In het verleden alles behalve hoor... Maar ik ben ook heel goed geholpen door een hele wijze man. Was geen arts of psycholoog maar wist toch mijn ogen te openen op de meest miraculeuze wijze.
Wist je dat ik zelfs heel gelukkig werd toen ik mijn ex met een nieuwe vriendin zag. Jeetje wat een gevoel was dat om hem weer blij te zien. Word daarom hier weleens voor gek verklaardSommigen beweren dat ik mezelf voor de gek houd. Nouja
Heb trouwens ook mijn dipmomenten maar ik voel me nooit echt eenzaam meer.
Ik dacht laatst bij het lezen van de seksuele frustratie in dat Syndroom-topic ook .. 'goh, eens even kijken of mijn FwB iets te doen heeft'. Durfde het toen niet te zeggen uit angst dat die jongen gefrustreerd de straat op zou rennen om vreemden geld te bieden voor seks in zijn hotelkamer.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:41 schreef Etsu het volgende:
Maar wel goed dat jullie hierover zijn begonnen, even mijn beste vriendin appen of ze zin heeft zondag.
Ja Koningsdag is sowieso kut. Het is overal echt veel te druk, op pleinen, in treinen, etc. Kan slecht tegen grote druktes dus dat wordt dan een dag op mijn zolderkamer blijven.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En ook sociale dagen als Koningsdag en Bevrijdingsdag die er weer aankomen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |