abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160807833
quote:
9s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

En dan loop je eenzaam in een vreemde stad ... denk je dat jij je daar beter bij gaat voelen?
Beter ga je eens constructief aan de slag, ipv van eenzaam huilreden naar eenzaam huilreden te hoppen.
Dat dacht ik zelf dus ook al, maar ja dan ben je er iig uit en op een nieuwe locatie. Zal ik dit dinsdag ook aankaarten?
pi_160807835
Klinkt hoe ik mijn dagen vul als ik een kater heb. :D
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_160807866
quote:
9s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:44 schreef Etsu het volgende:

[..]

Totaaaaaal irrelevant weer.
Niet bepaald, elk jaar plannen om dan wat te doen maar ja in mijn uppie sta je daar tussen feestvierende vriendengroepen :') #zelfafwijzing
pi_160807870
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:44 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat dacht ik zelf dus ook al, maar ja dan ben je er iig uit en op een nieuwe locatie. Zal ik dit dinsdag ook aankaarten?
Dat gaat je echt niet minder eenzaam doen voelen hoor.
pi_160807878
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:44 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik zou je willen adviseren om gewoon in je eigen stad te blijven. Het is al erg genoeg dat je daar al bekend staat als een enge staarachtige creep.
pi_160807905
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:46 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Niet bepaald, elk jaar plannen om dan wat te doen maar ja in mijn uppie sta je daar tussen feestvierende vriendengroepen :') #zelfafwijzing
Negeer vooral weer de constructieve posts. Lekker klagen.
pi_160807913
Ken je het lied 'Zwaar leven' van Brigitte Kaandorp? Nee? Zoek het eens op en bedenk hoe jouw gejank hier op iedereen overkomt. Je hebt echt niks aan dat passieve gejank van je. Als 25-jarige zou je toch onderhand wel moeten weten/op kunnen zoeken welke mogelijkheden er zijn om mensen te ontmoeten.
pi_160807917
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:46 schreef Deezertje het volgende:

[..]

God, wat kan jij slecht lezen zeg. Weet je zeker dat je hbo doet?
Ik druk jou op de feiten wat de afgelopen maanden is gebeurd. Barbusse corrigeert mij dat er sprake is van jaren, niet van maanden. Vervolgens ga jij het hebben over de andere onbelangrijke feestdagen.

Met Koningsdag ga ik met mijn vrienden de stad in, en met Bevrijdigingsfestival ga ik met andere vrienden naar Amsterdam. Leuk hè? *O*
pi_160807936
quote:
10s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:46 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik zou je willen adviseren om gewoon in je eigen stad te blijven. Het is al erg genoeg dat je daar al bekend staat als een enge staarachtige creep.
Dat valt nog best mee. Meer dat het hele dorp met elkaar bevriend is maar ik er (door nooit interesse te tonen / jongere leeftijdgenoten) er geen deel van uitmaak en het daar nu ook al veel te laat voor is.
pi_160807937
quote:
9s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:48 schreef Etsu het volgende:
Met Koningsdag ga ik met mijn vrienden de stad in, en met Bevrijdigingsfestival ga ik met andere vrienden naar Amsterdam. Leuk hè?
Neem Deezertje mee anders.
pi_160807956
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:49 schreef Deezertje het volgende:
en het daar nu ook al veel te laat voor is.
Dit schemert ook altijd door in jouw postst. Het is nooit te laat om vrienden te maken.
pi_160807960
quote:
10s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:49 schreef habitue het volgende:

[..]

Nee joh, de trein kost geld.
pi_160807966
quote:

[..]

Dat valt nog best mee.
Ik denk dat jij niet in staat bent om dit soort dingen te relativeren.

quote:
10s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:49 schreef habitue het volgende:

[..]

Dan blijf ik liever thuis. Ik wil niet met hem gezien worden, mijn hemeltjelief. :{w
pi_160808010
quote:
14s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:48 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Negeer vooral weer de constructieve posts. Lekker klagen.
Hobby zoeken? Daar ga ik binnenkort ook mee aan de slag. Puquiz misschien, maar dan eerst een oproepje plaatsen om bij een team te komen. Ook benieuwd naar een sport, maar dan wel een waar ik enigszins goed in ben en vooral leuk vind om te doen.
pi_160808049
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:50 schreef habitue het volgende:

[..]

Dit schemert ook altijd door in jouw postst. Het is nooit te laat om vrienden te maken.
Wel bij mensen die zelf al tig vrienden hebben toch? De sociaal leuke mensen.
  zondag 20 maart 2016 @ 13:55:33 #141
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_160808079
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:42 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik kijk films en series en lees af en toe een boek om de dagen te vullen naast de verplichte dingen.
Waarom ga je niet vrijwilligerswerk doen ofzo. Dan kom je heel veel mensen tegen die op zoek zijn naar sociale contacten :) En verder... ga vaker naar de bibliotheek als je van lezen houd... Zitten ook vaak hele vriendelijke mensen. Doe alles als je maar buiten bent :) en niet binnen. En richt je niet teveel op het zoeken naar sociale contacten... Richt je vooral op alle kleine maar fijne dingetjes. De wind in je haren.. de lachende mensen om je heen.. als jij niet gelukkig kan zijn met jezelf kun je ook niet gelukkig zijn met een ander...
pi_160808103
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:53 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hobby zoeken? Daar ga ik binnenkort ook mee aan de slag. Puquiz misschien, maar dan eerst een oproepje plaatsen om bij een team te komen. Ook benieuwd naar een sport, maar dan wel een waar ik enigszins goed in ben en vooral leuk vind om te doen.
Pubquiz is geen hobby, dat is gewoon iets om af en toe een avondje in de kroeg mee te vullen.
pi_160808113
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:53 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hobby zoeken? Daar ga ik binnenkort ook mee aan de slag.
Nu pas?

quote:
Puquiz misschien, maar dan eerst een oproepje plaatsen om bij een team te komen.
Doen. Maar dan moet je ook wel echt openstaan om in een team te komen met allemaal lelijke meisjes en/of mannen. Al betwijfel ik of het zo wel werkt, want dat heb ik nog nooit meegemaakt. Ofja, ik heb tenminste vrienden met wie ik een team kan vormen. :)

quote:
Ook benieuwd naar een sport, maar dan wel een waar ik enigszins goed in ben en vooral leuk vind om te doen.
Zie je het al? 'Jamaar, ... (boehoehoe) :'( :'( :'( '.
Als je begint met sporten, ben je er natuurlijk niet goed in, dat moet je toch leren? En of je het leuk vindt om te doen, zie je vanzelf wel weer. Eerst maar eens proberen.
pi_160808162
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:54 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik heb ook tig vrienden waarvan sommige al 15 jaar en maak nog steeds nieuwe vrienden. Juist de sociaal leuke mensen staan open voor nieuwe mensen. Maar je moet wel wat te bieden hebben, iemand die alles negatief ziet en klaagt vindt niemand leuk.
pi_160808172
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:54 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Klopt. Zodra je 50 vrienden hebt en sociaal leuk genoeg bent hou je op met sociaal leuk doen en open te staan voor andere mensen want dan heb je je doel bereikt.
  zondag 20 maart 2016 @ 14:00:56 #146
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_160808221
quote:

[..]

Dat valt nog best mee. Meer dat het hele dorp met elkaar bevriend is maar ik er (door nooit interesse te tonen / jongere leeftijdgenoten) er geen deel van uitmaak en het daar nu ook al veel te laat voor is.
Je hoeft toch niet meteen bevriend met ze te raken? Je forceert je veel te veel op het vrienden maken.. Begin eerst maar eens met ze simpel te begroeten en vriendelijk te lachen. Dat kun je ook doen tegen niet vrienden :)
pi_160808305
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:39 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat doe ik elke dag al.
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:39 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Nee dat doe je niet. Iedere dag zit je te zwelgen in zelfmedelijden, dat is iets heel anders.
:D
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_160808418
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 20:27 schreef -Phineas- het volgende:
Hm ik voel me nu bijna nooit/ niet eenzaam. Ik heb er een gewoonte van gemaakt dat ik het alleen maar leuk vind als ik anderen gelukkig zie op foto's of op straat. Dan zie je tussen al die ellende op de wereld toch nog mensen die lief zijn voor elkaar. Jezelf vergelijken met die mensen doe ik nooit... Ik bedenk dan altijd van 'hé eigenlijk is het leven helemaal niet zo slecht en denk ik gelijk aan alle mensen die van mij houden :P en wat ik nu allemaal wel niet heb...'

Dus ja ik zit gewoon heel lekker in mijn vel en denk alleen maar optimistisch. In het verleden alles behalve hoor... Maar ik ben ook heel goed geholpen door een hele wijze man. Was geen arts of psycholoog maar wist toch mijn ogen te openen op de meest miraculeuze wijze.

Wist je dat ik zelfs heel gelukkig werd toen ik mijn ex met een nieuwe vriendin zag. Jeetje wat een gevoel was dat om hem weer blij te zien. Word daarom hier weleens voor gek verklaard :P Sommigen beweren dat ik mezelf voor de gek houd. Nouja :')

Heb trouwens ook mijn dipmomenten maar ik voel me nooit echt eenzaam meer.
Jij verwoordt het beter dan ik. ^O^
Your opinion of me is none of my business.
pi_160808453
quote:
17s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:41 schreef Etsu het volgende:
Maar wel goed dat jullie hierover zijn begonnen, even mijn beste vriendin appen of ze zin heeft zondag. *O*
Ik dacht laatst bij het lezen van de seksuele frustratie in dat Syndroom-topic ook .. 'goh, eens even kijken of mijn FwB iets te doen heeft'. Durfde het toen niet te zeggen uit angst dat die jongen gefrustreerd de straat op zou rennen om vreemden geld te bieden voor seks in zijn hotelkamer.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 20 maart 2016 @ 14:34:16 #150
374442 R-K
Jawohl!
pi_160809116
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:43 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En ook sociale dagen als Koningsdag en Bevrijdingsdag die er weer aankomen..
Ja Koningsdag is sowieso kut. Het is overal echt veel te druk, op pleinen, in treinen, etc. Kan slecht tegen grote druktes dus dat wordt dan een dag op mijn zolderkamer blijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')