Ik vind nu de temperatuur ook wel lekker. Langzaam opbouwen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 15:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja lekkerNu nog 10 graden erbij en ik ben helemaal happy.
Ik heb toch liever dat ik in zomerkleding en slippers rond kan lopen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind nu de temperatuur ook wel lekker. Langzaam opbouwen.
Ik zag net iemand in de supermarkt in kortebroek en teenslippers. Dat vond ik iets tequote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb toch liever dat ik in zomerkleding en slippers rond kan lopen.
Dat is wel erg overdreven jaquote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zag net iemand in de supermarkt in kortebroek en teenslippers. Dat vond ik iets te
Hehe.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lopen meer gekken buiten dan dat er binnen opgesloten zitten hé
Minimaal 20 is toch wel voldoende alquote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:26 schreef Amarantha het volgende:
Voor ik in tshirt en slippers ga lopen moet het wel 25 graden zijn.
Als zonnetje schijnt wel.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Minimaal 20 is toch wel voldoende al?
Ik ben allang blij dat we nu van die 5 graden af zijn met alleen maar regen.quote:
Ja hier het zelfde. Ik kijk ook geen series in bed eigenlijk. Doe ik gewoon achter mijn bureau, ook als ik ziek ben.quote:
Mijn vriendin kijkt netflix in bed.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja hier het zelfde. Ik kijk ook geen series in bed eigenlijk. Doe ik gewoon achter mijn bureau, ook als ik ziek ben.
Lekkerquote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:30 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm hier heb ik nu wel zin in. IJskoffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |