Nee, moet wetenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:23 schreef Lokasenna het volgende:
Ik voel me meestal wel bevrijd daarna.
Kan ik eindelijk weer slapen.
Lekkerquote:
wat had ie gehadquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:26 schreef Lokasenna het volgende:
De kat van mijn moeder is echt superaanhankelijk geworden na zijn bijnadoodervaring. Mocht wel een tandje minder.
Tentamentje gemurderdquote:
Geluk gehad danquote:
Netjes netjesquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tentamentje gemurderd
Middagje shishabar met broertje
Wat dingen in de familie die weer gladgestreken zijn.
Lekker hoor.
Op wat kleine dingetjes na goed, hij heeft weer met zn vriendin he kaolo onhandig verderquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Netjes netjes
Hoe gaat het met je broertje nu?
contractje aan te komen? Met z`n boksen bedoel je?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op wat kleine dingetjes na goed, hij heeft weer met zn vriendin he kaolo onhandig verder
Zit een contractje aan te komen, maar hij moet even 18 worden om naar volwassen klasse te kunnen gaan.
Dus dingen zien er goed uit.
Ja, gaat echt goede kant op.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
contractje aan te komen? Met z`n boksen bedoel je?
Wist niet dat hij zo talentvol wasquote:
Anders had ik wel achter zn vodden aangezeten dat ie moest werken voor zn kaolo geld.quote:
Is hij ook wel naar een goeie boksschool gegaan dan als ze contracten geven aan ledenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Anders had ik wel achter zn vodden aangezeten dat ie moest werken voor zn kaolo geld.
Nee, gaat goed. Maar heeft meer tegenstand nodig in 18+ klasse.
Ja, niveau is hier hoger dan in Nederland he. Sport is veel groter, in Nederland vooral kickboxen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is hij ook wel naar een goeie boksschool gegaan dan als ze contracten geven aan leden
Dacht dat het gewoon normale boksschool was
Yes. Vrijdag al die rondleiding dus begint op te schietenquote:
Volgende week?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Yes. Vrijdag al die rondleiding dus begint op te schieten
Uhu. DUs hopelijk over 2 weken aan de slag.quote:
?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Had je die contract van Nouri van ajax gezien
kakaaaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |