Hoe opquote:
Dan is daar dus geen camera?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:55 schreef rowan634 het volgende:
[..]
is één keer gebeurd, toen met LauraB.
Toen kwam ze aan en vroegen ze welke Laura, en zei: ''Laura B''. dat was het
ik volg het al een tijdje niet meer eigenlijk.maar ga er nog even over nadenkenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:55 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ga je nog een afscheidsfilmpje maken?
je hebt genoeg filmpjes gemaakt. hij is straks weg, dan heb je je zin. hoef je geen negatief filmpje te maken tochquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:57 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik volg het al een tijdje niet meer eigenlijk.maar ga er nog even over nadenken
wie zei dat hij negatief wasquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:58 schreef rowan634 het volgende:
[..]
je hebt genoeg filmpjes gemaakt. hij is straks weg, dan heb je je zin. hoef je geen negatief filmpje te maken toch
maar ze konden het verschil tussen LaurA en LauB niet zienquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:58 schreef rowan634 het volgende:
[..]
lijkt me wel.. voor de veiligheid misschien?
kutstagiair misschienquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:59 schreef ES... het volgende:
[..]
maar ze konden het verschil tussen LaurA en LauB niet zien
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:59 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
je hebt gelijk,ik zie niks positiefs aan hem
dan kan er gelijk een nieuwe inquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:01 schreef sjampoeh het volgende:
waarom blijft hij eigenlijk tot woensdag.. krijgen we nog dagen dit geouwehoer
misschien word het wel een heel mooi filmpje,soort van eerbetoonquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:58 schreef rowan634 het volgende:
[..]
je hebt genoeg filmpjes gemaakt. hij is straks weg, dan heb je je zin. hoef je geen negatief filmpje te maken toch
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:03 schreef rowan634 het volgende:
Ivan: ''Er wordt ruimte gemaakt voor anderen, ik zie Bas opstaan!''
Ben: ''Ik heb het idee dat ie dan heel gemeen wordt''
ben is zo'n hater
dat kan dan alleen een filmpje zijn van zijn rug,die de poort uit looptquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:02 schreef lonneberga het volgende:
[..]
misschien word het wel een heel mooi filmpje,soort van eerbetoon
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:04 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
dat kan dan alleen een filmpje zijn van zijn rug,die de poort uit loopt
oud nieuwsquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:06 schreef freaky40 het volgende:
Het is over en uit...https://www.facebook.com/(...)75349572750/?fref=nf
Why?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:06 schreef ES... het volgende:
Hij gaat Floor bellen, alsof zij op hem zit te wachten.![]()
Had hij nu wel eigen voordeur ?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:06 schreef Bramenstruik het volgende:
Ivan gaat seminairs volgen in Amerika![]()
Beetje interessant lopen doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:06 schreef Bramenstruik het volgende:
Ben zei dat hij Floor moest bellen. Ivan zei dat hij dat misschien wel zou doen, dat ze iets samen konden doen. niet heel enthousiastquote:
Wel een nieuw berichtquote:
Ik schaam me nergens voorquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:26 schreef ES... het volgende:
[..]
Serieus?
Omdat hij nooit meer op tv komt? Of waarom?
Thnxquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:07 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Ben zei dat hij Floor moest bellen. Ivan zei dat hij dat misschien wel zou doen, dat ze iets samen konden doen. niet heel enthousiast
Ik vind het ook niet echt raar hoor, nix mis met een paar gemeende tranen omdat Ivan weggaatquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:27 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik ook. het is niet raar. het is toch iemand die je al bijna 2 jaar volgt. Op zn slechtst hebt gezien en op zn best.. we hebben meegeleefd
Nee hoor, ik snap het gewoon niet. Vandaar de vraag.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
[..]
Ik schaam me nergens voor
zou dat moeten?![]()
![]()
Omdat hij nooit meer op tv komt?? ehm oke![]()
alsof het daar om gaat
ik heb tranen van geluk gejankt met nomiquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het ook niet echt raar hoor, nix mis met een paar gemeende tranen omdat Ivan weggaat
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:09 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik heb tranen van geluk gejankt met nomi
Hij zei het meer alsof hij dat allang zo bedacht heeft.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:07 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Ben zei dat hij Floor moest bellen. Ivan zei dat hij dat misschien wel zou doen, dat ze iets samen konden doen. niet heel enthousiast
Jij hoeft het ook niet te snappen , dat scheeltquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:09 schreef ES... het volgende:
[..]
Nee hoor, ik snap het gewoon niet. Vandaar de vraag.
nee zn (huur)huis heeft hij opgezegd voor hij erin kwam, liep laatst nog te liegen dat hij 2 huizen had............ maar moet gewoon terug naar mammaquote:
Om Noom heb ik ook een traantje gelaten , ik vond haar leukquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:09 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik heb tranen van geluk gejankt met nomi
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:10 schreef Iamjack het volgende:
Vanessa staat wel aan het hek voor Ivan. Die staat al een dag droog.
Uhm. Jij beweerde dat ze een nieuwe vriend heeft. En dat geloven WE nog steeds niet. Dus tja ...quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Sommige wilde me niet geloven hier...dus tja...
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:01 schreef Iamjack het volgende:
Valt me mee dat Ivan geen beeld van zichzelf wilt wegzetten in de kasteeltuin.
Klopt, maar het intrigeert me wel.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij hoeft het ook niet te snappen , dat scheelt
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:11 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Jaaaaaaaaaaaa
wat een goed idee
in de Kasteel tuin
op een sokkel
Koning
"hij die steeds naar huis moest gaan
.. < gaat met de pet rond
Dat heeft ze ook, maar ja, genoeg daar over.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Uhm. Jij beweerde dat ze een nieuwe vriend heeft. En dat geloven WE nog steeds niet. Dus tja ...
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:06 schreef Bramenstruik het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:11 schreef Vinamp het volgende:
Dus Bozo denkt dat hij nu de nieuwe leider wordt
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:12 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
![]()
Donald eat you Hart out
o wacht
Hullary
The King is coming euver
Hail to the King
KIng Bozoquote:
+1quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:54 schreef Odaiba het volgende:
Ivan hoort wat mij betreft in het rijtje van Emil, ook al had ik soms een hekel aan hem.
Ivan bedankt
Jawel, ze heeft wel eens vaker tegen Ivan staan schreeuwen in de luifel.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:02 schreef sjampoeh het volgende:
gina is nog nooit boos op eiwan geweest..ja vd week om een elastiekjuh
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Uhm. Jij beweerde dat ze een nieuwe vriend heeft. En dat geloven WE nog steeds niet. Dus tja ...
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:11 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Jaaaaaaaaaaaa
wat een goed idee
in de Kasteel tuin
op een sokkel
Koning
"hij die steeds naar huis moest gaan
.. < gaat met de pet rond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij en Rob toch?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:15 schreef rowan634 het volgende:
Vic: ''het is belangrijk dat wij straks gaan opstaan''
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:16 schreef Iamjack het volgende:
[..]hey lamzak, mooi beeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:15 schreef rowan634 het volgende:
Vic: ''het is belangrijk dat wij straks gaan opstaan''
komen niet op de bank ?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:17 schreef kkka3 het volgende:
[..]![]()
Gina tegen Vic: ik weet dat ik er ben tot eind van het jaar (?) en jij ook
Ivan had het net ook al over Bas.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zij en Rob toch?
Zoals al was besloten![]()
ik denk, geen bron, dat Nicole een hoop lol heeft, vooral na Ivan! En niet op hem zit te wachten, althans dat hoop ik voor haarquote:
Staat toch enigquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:18 schreef Vinamp het volgende:
Vic slaat weer wartaal uit, die zakdoek zit te strak om haar kop
ze is 15 maanden een zure ongelukkige trien geweest, dus ik hoop zeker voor haar dat ze het nu beter heeft. En dat Ivan maar bij haar wegblijftquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:18 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik denk, geen bron, dat Nicole een hoop lol heeft, vooral na Ivan! En niet op hem zit te wachten, althans dat hoop ik voor haar
Kennelijk nietquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:16 schreef Iamjack het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tis ff en bestelling
maar dan hebben we ook wat![]()
meisje heeft verschrikkelijke jaloezie issues, dus dat is ook wel weer te veel gevraagdquote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:18 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ze is 15 maanden een zure ongelukkige trien geweest, dus ik hoop zeker voor haar dat ze het nu beter heeft. En dat Ivan maar bij haar wegblijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |