abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160661980
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 22:30 schreef Fatoeman het volgende:
Pedo topic
het gaat idd veel over klaarkomen en baby's
  dinsdag 15 maart 2016 @ 04:59:23 #28
272287 henrivo
Tikt tegen jassies
pi_160677471
quote:
14s.gif Op zondag 13 maart 2016 18:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zo, ik heb er nog ééntje hoor :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat zijn er 6
pi_160679720
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 04:59 schreef henrivo het volgende:

[..]

Nee, dat zijn er 6
Ik had niet verwacht dat iemand deze zo leuk zou vinden :')
pi_160679800
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 16:10 schreef ZinInPizza het volgende:

[..]

het gaat idd veel over klaarkomen en baby's
Gewoon controversiële onderwerpen. Hoe kom je anders op grove moppen? Probeer gewoon zoveel mogelijk gevoelige onderwerpen in een zo kort mogelijke grap te stoppen.
pi_160679947
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:14 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Gewoon controversiële onderwerpen. Hoe kom je anders op grove moppen? Probeer gewoon zoveel mogelijk gevoelige onderwerpen in een zo kort mogelijke grap te stoppen.
k, das niet zo moeilijk.

Kan ik gelijk mijn laatste weer in balans brengen, maar controversieel gaat ie wel worden (en vooral niet beter, want geen zin hier veel tijd in te gaan steken. Hij's net zo waar als m'n laatste mop hier btw, om maar even wat contrast aan te brengen).

Wat voor excessen krijg je als teveel mensen zich a-autistisch gaan gedragen en allemaal hersenloos achter de kudde gaan aanhobbelen, zonder zich af te vragen waarom ze dat eigenlijk doen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160680244
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:22 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

k, das niet zo moeilijk.

Kan ik gelijk mijn laatste weer in balans brengen, maar controversieel gaat ie wel worden (en vooral niet beter, want geen zin hier veel tijd in te gaan steken. Hij's net zo waar als m'n laatste mop hier btw, om maar even wat contrast aan te brengen).

Wat voor excessen krijg je als teveel mensen zich a-autistisch gaan gedragen en allemaal hersenloos achter de kudde gaan aanhobbelen, zonder zich af te vragen waarom ze dat eigenlijk doen?
SPOILER
Dit heeft weinig met een mop te maken.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_160680328
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:37 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Dit heeft weinig met een mop te maken.
Dit heeft alles met een mop te maken, want vrijwel niemand vindt moppen leuk die over henzelf gaan, alleen gaat deze mop dit keer niet over een minderheid.

Je vindt deze ook confronterend? Dat komt omdat ie een kern van waarheid heeft en daarom vinden mensen de mechaniek van moppen zo leuk...tenminste, zolang het niet over henzelf gaat.

Dus dit heeft alles met moppen te maken. Dat jij hem niet leuk vindt, doet daar niks aan af.

Wat een gefilosofeer he? En dat op een willekeurige dinsdagochtend :P

Wat vond je trouwens van m'n mop over autisten? :P
pi_160680365
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:41 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dit heeft alles met een mop te maken, want vrijwel niemand vindt moppen leuk die over henzelf gaan, alleen gaat deze mop dit keer niet over een minderheid.

Je vindt deze ook confronterend? Dat komt omdat ie een kern van waarheid heeft en daarom vinden mensen de mechaniek van moppen zo leuk...tenminste, zolang het niet over henzelf gaat.

Dus dit heeft alles met moppen te maken. Dat jij hem niet leuk vindt, doet daar niks aan af.

Wat een gefilosofeer he? En dat op een willekeurige dinsdagochtend :P

Wat vond je trouwens van m'n mop over autisten? :P
Vond ik ook niet grappig. Blijkbaar ben ik een autistische neonazi.
Volg de pijlen.
pi_160680398
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:43 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Vond ik ook niet grappig. Blijkbaar ben ik een autistische neonazi.
Maar als je niet van moppen houdt, waarom heb je dan dit topic opengeklikt? :P
pi_160680425
quote:
5s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar als je niet van moppen houdt, waarom heb je dan dit topic opengeklikt? :P
Voordat ik jouw reactie had gelezen wist ik ook niet dat ik een autistische neonazi was ;(
Volg de pijlen.
pi_160680462
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:46 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Voordat ik jouw reactie had gelezen wist ik ook niet dat ik een autistische neonazi was ;(
Anders open je er een topic over :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')