Daar hoop ik wel op, met mijn filmpje is't niet gelukt helaas. Maar met de band moet dat vast wel lukken.quote:
Hoho... Nu spring ik even inquote:Op vrijdag 11 maart 2016 02:16 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Ben je jaloers op mensen met bijzondere talenten?
Moet jij niet slapen?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 02:39 schreef Fylax het volgende:
Dus? Gewoon trots zijn op jezelf dat je piano kunt spelen! Kan niet iedereen!
Braddie
ben een nachtmens slaap altijd laatquote:Op vrijdag 11 maart 2016 02:42 schreef Calcio het volgende:
[..]
Nee, 20:42 hier. Ben je morgen vrij ofzo?
Linkspopulist en Dumperthater. Je hebt zo bijna geen troefkaarten meer overquote:Op vrijdag 11 maart 2016 04:00 schreef Sander166 het volgende:
Dafuq. Denk je echt dat ze jou credits gaan geven? Je weet dat Dumpert nu geld verdient met jouw filmpje he?
Als jij dat filmpje zelf hebt gestuurd met de link erbij en ze zetten die link er niet bij, dan weet je dat ze het expres doen.
Dumpert vertrouwen![]()
![]()
1 grote kneuzenbende van keyboardwarriors.
dit ,Dumpert is een site voor kneuzen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 04:00 schreef Sander166 het volgende:
Dafuq. Denk je echt dat ze jou credits gaan geven? Je weet dat Dumpert nu geld verdient met jouw filmpje he?
Als jij dat filmpje zelf hebt gestuurd met de link erbij en ze zetten die link er niet bij, dan weet je dat ze het expres doen.
Dumpert vertrouwen![]()
![]()
1 grote kneuzenbende van keyboardwarriors.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |