nee, gewoon nee.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:31 schreef syndroom het volgende:
[..]
Jij zit toch net zo goed opgescheept met die seksuele frustratie? Zou het niet fijn zijn om samen seksualiteit te ervaren in plaats van in je eentje, met je hand.
Als straw nou eens wat leuke dames regelt om uit te kiezen hebben we nog een leuke avond in petto.
Ik doe "HET" nog liever zonder zoenen met een chlamydiacactus met weerhaken eigenlijk.quote:
Alsof ik vrouwen kan 'regelen'. Een enkeltje naar de wallen kun je krijgen, daar past dat soort taal meer thuis in een zakelijke transactie.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:31 schreef syndroom het volgende:
[..]
Jij zit toch net zo goed opgescheept met die seksuele frustratie? Zou het niet fijn zijn om samen seksualiteit te ervaren in plaats van in je eentje, met je hand.
Als straw nou eens wat leuke dames regelt om uit te kiezen hebben we nog een leuke avond in petto.
Zo stiekem zijn die fantasieën niet hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:34 schreef syndroom het volgende:
Ik heb deezer wel door dat hij stiekem achter zijn pc zit te fantaseren over het kunnen flirten en bij de vleet de lekkerste dames in bed kunnen krijgen. Alleen hij moet braaf blijven omdat hij dan alle fok feministen over zich heen krijgt.
Dude, wat is je probleem? Open je eigen topic weer en ga daar moeilijk doen. Tssk.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:34 schreef syndroom het volgende:
Ik heb deezer wel door dat hij stiekem achter zijn pc zit te fantaseren over het kunnen flirten en bij de vleet de lekkerste dames in bed kunnen krijgen. Alleen hij moet braaf blijven omdat hij dan alle fok feministen over zich heen krijgt.
Om uit te kiezen? Of het wederkerig is, boeit niet, als jij maar kunt neuken?quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:31 schreef syndroom het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Om uit te kiezen? Of het wederkerig is, boeit niet, als jij maar kunt neuken?
Waarom een smoesje verzinnen? Aanslagen zouden juist een motivatie moeten zijn om de dingen te doen die je leuk vind en je niet tegen te laten houden door haatzaaierij. Ik was vorige week nog in station Maalbeek waar gisteren een bom is afgegaan. Ik ga echt mijn trips en plannen niet afblazen door geneuzel als dit.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet.. Smoesje? Aanslagen. Maar eerlijk dan: geen zin in mijn uppie.
Je hoeft geen strafbaar feit te plegen om opgenomen te worden in een psychiatrisch kliniek. Als je een gevaar vormt voor anderen of jezelf, dan kun je zeker worden opgenomen. Ik weet niet waarom je Etsu beschuldigt, maar gezien je topics en je posts moet ik hem gelijk geven. Ga zo door en dan zullen we eens zien wie hier gelijk heeft.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:27 schreef syndroom het volgende:
[..]
Je hebt sowieso recht op een advocaat. Dus ze kunnen je niet zomaar om niets opnemen terwijl je helemaal niets gedaan hebt. Etsu wil een gedachtepolitie om mensen zoals mij op te pakken zonder dat ze ook maar het idee hebben om strafbare feiten te plegen.
Nogmaals ik doe niets strafbaars en ben dat ook niet van plan!
De manier om met andere reizigers in contact te komen is door te gaan reizen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:39 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Waarom een smoesje verzinnen? Aanslagen zouden juist een motivatie moeten zijn om de dingen te doen die je leuk vind en je niet tegen te laten houden door haatzaaierij. Ik was vorige week nog in station Maalbeek waar gisteren een bom is afgegaan. Ik ga echt mijn trips en plannen niet afblazen door geneuzel als dit.
Maar dat is een andere discussie die hier niet hoort.
Wat houd je tegen in je uppie te gaan? Hostels staan bekend om het feit dat er veel reizigers zitten die alleen op pad zijn en behoefte hebben aan sociaal contact. Ideale plek om je sociale skills te trainen. Als je het niks is ben je zo weer terug maar heb je het tenminste wel geprobeerd. Nu zeg ik niet dat je direct moet gaan boeken, maar probeer het gewoon eens. Denk dat er een wereld voor je open gaat.
Als ik je hier af en toe zie antwoorden op vragen van mensen wat je in iemand zoekt zeg je regelmatig "iemand die ook van reizen houd". Maar waarom ga je wachten tot die persoon ooit eens komt, je nu de vrijheid (waar je naar eigen zeggen zo gek op bent!!!) en ruimte om het te doen!
In het begin van mijn studie ben ik een paar keer alleen naar het buitenland geweest, alleen uitgegaan en in hostels toen was ik net 20 ofzo. Waarom ik er toen geen moeite mee had en nu wel is voor mij ook een raadsel. Iets in mij zegt dat het niet meer 'hoort'.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:39 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Waarom een smoesje verzinnen? Aanslagen zouden juist een motivatie moeten zijn om de dingen te doen die je leuk vind en je niet tegen te laten houden door haatzaaierij. Ik was vorige week nog in station Maalbeek waar gisteren een bom is afgegaan. Ik ga echt mijn trips en plannen niet afblazen door geneuzel als dit.
Maar dat is een andere discussie die hier niet hoort.
Wat houd je tegen in je uppie te gaan? Hostels staan bekend om het feit dat er veel reizigers zitten die alleen op pad zijn en behoefte hebben aan sociaal contact. Ideale plek om je sociale skills te trainen. Als je het niks is ben je zo weer terug maar heb je het tenminste wel geprobeerd. Nu zeg ik niet dat je direct moet gaan boeken, maar probeer het gewoon eens. Denk dat er een wereld voor je open gaat.
Als ik je hier af en toe zie antwoorden op vragen van mensen wat je in iemand zoekt zeg je regelmatig "iemand die ook van reizen houd". Maar waarom ga je wachten tot die persoon ooit eens komt, je nu de vrijheid (waar je naar eigen zeggen zo gek op bent!!!) en ruimte om het te doen!
Je kan altijd een leuk hotelletje pakken of op een groepsreis gaan. Mocht je ooit in de buurt van Rotterdam komen, dan wil ik je best op sleeptouw nemen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
In het begin van mijn studie ben ik een paar keer alleen naar het buitenland geweest, alleen uitgegaan en in hostels toen was ik net 20 ofzo. Waarom ik er toen geen moeite mee had en nu wel is voor mij ook een raadsel. Iets in mij zegt dat het niet meer 'hoort'.
Dat snap ik op zich wel. Zou een georganiseerde reis, zo'n groepsreis ergens naartoe, dan een optie zijn?quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet.. Smoesje? Aanslagen. Maar eerlijk dan: geen zin in mijn uppie.
Ik heb geen strafblad, ben geen gevaar voor mezelf of voor anderen, dus ik zie totaal geen reden waarom ik opgenomen zou moeten worden in een psychiatrisch ziekenhuis.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:41 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Je hoeft geen strafbaar feit te plegen om opgenomen te worden in een psychiatrisch kliniek. Als je een gevaar vormt voor anderen of jezelf, dan kun je zeker worden opgenomen. Ik weet niet waarom je Etsu beschuldigt, maar gezien je topics en je posts moet ik hem gelijk geven. Ga zo door en dan zullen we eens zien wie hier gelijk heeft.
Dat is voor mij weer te geforceerd. Ik zou dan zeker willen weten met soortgelijke leeftijdsgenoten te gaan, en niet mensen van midden 30 en hoger zeg maar.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:45 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Dat snap ik op zich wel. Zou een georganiseerde reis, zo'n groepsreis ergens naartoe, dan een optie zijn?
Omdat je seks wilt.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat is voor mij weer te geforceerd. Ik zou dan zeker willen weten met soortgelijke leeftijdsgenoten te gaan, en niet mensen van midden 30 en hoger zeg maar.
Er bestaan heel wat groepsreizen voor mensen tussen de 18 en de 30 hoorquote:Op woensdag 23 maart 2016 21:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat is voor mij weer te geforceerd. Ik zou dan zeker willen weten met soortgelijke leeftijdsgenoten te gaan, en niet mensen van midden 30 en hoger zeg maar.
Dat mag je klote vinden, maar als dat erge vormen aanneemt is het niet vreemd om daar hulp voor te zoeken hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:45 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik heb geen strafblad, ben geen gevaar voor mezelf of voor anderen, dus ik zie totaal geen reden waarom ik opgenomen zou moeten worden in een psychiatrisch ziekenhuis.
Mag ik dan niet meer uitten dat ik het klote vind dat ik geen seks kan hebben en dat ik m'n seksualiteit moet onderdrukken?
Voor de laatste keer, doe ik niks strafbaars en ben dat ook zeker niet van plan.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat mag je klote vinden, maar als dat erge vormen aanneemt is het niet vreemd om daar hulp voor te zoeken hoor.
Jongerenreizen van 18-30 hier 16-30 hier, of ga als kampleider voor jongeren van 18-25 een zomer naar amerika.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hou eens op met je strafbaar-gedoe. Dat staat hier los van.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:53 schreef syndroom het volgende:
[..]
Voor de laatste keer, doe ik niks strafbaars en ben dat ook zeker niet van plan.
Wat wil, of verwacht je dan van me?quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hou eens op met je strafbaar-gedoe. Dat staat hier los van.
Dat je een eigen topic aanmaakt en dit topic schoon houdt van je rare hersenspinsels.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:55 schreef syndroom het volgende:
[..]
Wat wil, of verwacht je dan van me?
Maar als je sociaal niet zo vaardig bent is het dan niet beter om eerst in je eigen omgeving te oefenen voordat je jezelf in het diepe gooit?quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:53 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Jongerenreizen van 18-30 hier 16-30 hier, of ga als kampleider voor jongeren van 18-25 een zomer naar amerika.
Of niet natuurlijk.
De wereld is je eigen omgeving! Sociale vaardigheden pak je op tijdens je leven, dus het enige wat je hoeft te doen is gaan leven.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:56 schreef syndroom het volgende:
[..]
Maar als je sociaal niet zo vaardig bent is het dan niet beter om eerst in je eigen omgeving te oefenen voordat je jezelf in het diepe gooit?
Dat zeg ik toch ook nergens?quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:53 schreef syndroom het volgende:
[..]
Voor de laatste keer, doe ik niks strafbaars en ben dat ook zeker niet van plan.
Zegt meneer die twee keer naar een grote stad is opgetrokken en boos, gefrustreerd en gecontroleerd door de politie thuiskwam.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:56 schreef syndroom het volgende:
[..]
Maar als je sociaal niet zo vaardig bent is het dan niet beter om eerst in je eigen omgeving te oefenen voordat je jezelf in het diepe gooit?
Echt zo in het diepe gooien is zo'n reis niet. Je doet een heleboel dingen samen, kijkt verwonderd naar een prachtige waterval ofzo en dan kan je daar meteen over praten. Je hebt meteen gespreksstof.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:56 schreef syndroom het volgende:
[..]
De beste manier om het te leren is door jezelf in het diepe te gooien.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:56 schreef syndroom het volgende:
[..]
Wrijf het er nog maar lekker in.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zegt meneer die twee keer naar een grote stad is opgetrokken en boos, gefrustreerd en gecontroleerd door de politie thuiskwam.
Ook in dat geval blijft het advies van psychologische hulp staan!quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:08 schreef wiskundenoob het volgende:
Ze nemen jullie allemaal in de maling lol. Geloof er niks van dat dit niet gespeeld is.
En psychiatrische hulp voor syndroom.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:10 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ook in dat geval blijft het advies van psychologische hulp staan!
Waarom denk je dat dit soort mensen niet bestaan?quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:08 schreef wiskundenoob het volgende:
Ze nemen jullie allemaal in de maling lol. Geloof er niks van dat dit niet gespeeld is.
Die zal snel genoeg opgenomen worden in het team van behandelaars, want dit wordt een project, geen losse afspraken.quote:
Tof!quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Je kan altijd een leuk hotelletje pakken of op een groepsreis gaan. Mocht je ooit in de buurt van Rotterdam komen, dan wil ik je best op sleeptouw nemen.
Maar wat nou als hij gewoon oprecht niet geinteresseerd is in andere mensen?quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:16 schreef sibella2 het volgende:
Wbt. Deezer, probeer eens OPRECHT interesse te tonen in een ander, ipv alleen te bedenken wat jij aan iemand kan hebben.
Ik zou een schadeclaim indienen als ik jou was.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:18 schreef tjaptjoep het volgende:
Sinds ik de topics van Deezertje lees, zit ik aan de antidepressiva.
Bedankt hé
Dan krijgt er ten minste nog iemand behandeling voor zijn problemen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:18 schreef tjaptjoep het volgende:
Sinds ik de topics van Deezertje lees, zit ik aan de antidepressiva.
Bedankt hé
Gemist.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Knipoog PI, dus de vraag is hoe serieus het bedoeld was.
Forever alone.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:18 schreef habitue het volgende:
[..]
Maar wat nou als hij gewoon oprecht niet geinteresseerd is in andere mensen?
Vandaag was soort van laatste mogelijkheid. Morgen ben ik er niet en vrijdag is goede vrijdag, daarna Pasen. Dinsdag heb ik andere verplichtingen dus ze blijft nu een week door mijn hoofd spoken. Beste is als ik haar gewoon niet meer zie of direct aanspreek de volgende keer.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:16 schreef sibella2 het volgende:
Sjeezus, syndroom, wat ben jij in- en intriest. Ga je bezig houden met je eigen problematiek in plaats van wijzen naar deezer. Echt kansloos, dat oeverloze gestook.
Wbt. Deezer, probeer eens OPRECHT interesse te tonen in een ander, ipv alleen te bedenken wat jij aan iemand kan hebben. Je roept het echt over jezelf af. En stop met naar het meisje in de ub kijken, ik zou dat echt heel ongemakkelijk en eng vinden. Spreek haar aan en get it over with of stap er overheen. Nu ben je gewoon eng.
dit. Meeste autisten kunnen zich niet interesseren als ze het nut er niet van inzien. Het is duidelijk waar zijn "nut" naar uitgaat op dit moment, dus dat is ook het enige waar de bereidheid zal liggen om energie in te steken. Niet in alle, o zo essentiele, tussenstappen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:18 schreef habitue het volgende:
[..]
Maar wat nou als hij gewoon oprecht niet geinteresseerd is in andere mensen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |