abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160888580
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:36 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

Je wil wat doen met je leven maar als het wat te lastig gaat worden kruip je weg. Mensen die echt met je in een (diepzinnig) persoonlijk gesprek willen in je topics negeer je gewoon om vervolgens het bekende *niemand praat tegen mij* verhaal op te hangen.
Je wil iets doen met je leven dan moet je veranderen, DM/PB een van die users die je aan aanbod hebben gedaan en ga iets DOEN! En dan geen smoesjes, dan sport je maar een keer WEL op de dagen dat je normaal gesproken niet sport.
Niet janken, actie ondernemen
Gelezen? Nee he?

:z

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2016 16:40:06 ]
pi_160888590
Je hebt een stoornis en het wordt onderhand wel eens tijd dat er wat mee gedaan wordt.
  woensdag 23 maart 2016 @ 16:42:09 #128
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_160888619
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 16:38 schreef Deezertje het volgende:
Het is ook een soort verslaving. Iedere dag naar de UB. Helft van de tijd kwijt aan denken/staren en aan het eind van de dag denken: dit is zoooo slecht. Levert niks op (behalve een uurtje tikken aan studie misschien) maar elke dag weer de hoop dat 't vandaag wél wat wordt terwijl niemand daar op zit te wachten volgens mij. Ik ben die mensen daar als 'bekenden' gaan zien maar dat slaat natuurlijk nergens op. Iedere keer weer steek in mijn rug als ik een 'bekende' met iemand anders om zie gaan etc.
Zelfreflectie.

Zien jullie dat, banaan en ets?
The love you take is equal to the love you make.
pi_160888642
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 16:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zelfreflectie.

Zien jullie dat, banaan en ets?
Werd me net duidelijk. Ik vetrok en keek expliciet haar kant op, kon ze niet omheen.. Maar ze keek absoluut niet terug, en morgen probeer ik het waarschijnlijk weer :')
  woensdag 23 maart 2016 @ 16:45:32 #130
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160888681
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 16:39 schreef Etsu het volgende:

Gelezen? Nee he?

Het ene oor in, het andere oor uit.
Zoals Deezer zelf verkondigt.

Bezigheidstherapie, dit.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160888684
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 16:39 schreef Etsu het volgende:

[..]

Gelezen? Nee he?

Zeker wel.
pi_160888691
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 16:43 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Werd me net duidelijk. Ik vetrok en keek expliciet haar kant op, kon ze niet omheen.. Maar ze keek absoluut niet terug
Probeer je eens in te denken hoe dat voor haar moet zijn om al weken aangestaard te worden door dezelfde gozer.
pi_160888722
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 16:43 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Werd me net duidelijk. Ik vetrok en keek expliciet haar kant op, kon ze niet omheen.. Maar ze keek absoluut niet terug, en morgen probeer ik het waarschijnlijk weer :')
CREEEEEPYYYYYYYYY
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_160888724
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 16:46 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Probeer je eens in te denken hoe dat voor haar moet zijn om al weken aangestaard te worden door dezelfde gozer.
Het is niet alsof ze het niet weet of doorheeft denk ik. Net maakte ik expliciet oogcontact maar meestal geef ik haar geen aandacht om het niet te akward te maken.
pi_160888751
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 16:48 schreef habitue het volgende:

[..]

CREEEEEPYYYYYYYYY
Ik kijk niet direct in haar ogen want ze kijkt me niet altijd aan, meer vanaf de zijkant. Dat voelt ze wel branden enzo.
  woensdag 23 maart 2016 @ 16:50:13 #136
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_160888756
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 16:48 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Het is niet alsof ze het niet weet of doorheeft denk ik. Net maakte ik expliciet oogcontact maar meestal geef ik haar geen aandacht om het niet te akward te maken.
Ahum, verplaats je eens in het meisje. Wat zou jij ervan vinden als een persoon waar je totaal geen interesse in hebt je de hele tijd zou aanstaren?
pi_160888797
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 16:49 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik kijk niet direct in haar ogen want ze kijkt me niet altijd aan, meer vanaf de zijkant. Dat voelt ze wel branden enzo.
En dit maakt het minder creepy, hoe precies?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_160888824
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 16:48 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wat versta je in godsnaam onder expliciet oogcontact?
  woensdag 23 maart 2016 @ 16:54:44 #139
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_160888831
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 14:32 schreef Deezertje het volgende:
Gisteren dus bij de PO geweest. Verhaal uitgelegd. Op de vraag: maar wat kan ik dan voor je doen? gezegd: geen idee. Dus dat gaan we samen uitzoeken. Geen tastbaar probleem als 'pijn, dus we schrijven een medicijn voor'. Psycholoog is nu nog geen optie, inderdaad de vraag wat ik daar dan mee moet. Volgende week gaat mijn ASS-begeleider mee. Alternatief is 'geforceerd' op zoek gaan sociaal contact, zoals ass-bijeenkomsten maar dan blijf je binnen dat wereldje en mijn eigen ervaring is dat daar ook niet autisten zoals ik komen maar echt van die einzelgangers.

Verder weet ik mijn probleem ook wel: ik hang overal gewoon te veel gewicht aan voor wat het eigenlijk is. Praatje maken is helemaal niet eng, maar als het een meid is dan weer wel. En hoe langer je het uitstelt, des te lastiger 't wordt. En zo houdt je 't probleem in stand.
En dit is natuurlijk wel een stap.

Ben zeer benieuwd naar het vervolggesprek met PO en ASS-begeleider.
The love you take is equal to the love you make.
pi_160888884
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 16:54 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

pi_160888917
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 16:54 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Haar richting inkijken, richting haar ogen maar ze beantwoord het niet.
pi_160888950
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 16:59 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Haar richting inkijken, richting haar ogen maar ze beantwoord het niet.
Maar dan weet je toch genoeg en hou je er mee op? In welk opzicht is dit niet creepy?
pi_160889022
quote:
Alternatief is 'geforceerd' op zoek gaan sociaal contact, zoals ass-bijeenkomsten maar dan blijf je binnen dat wereldje en mijn eigen ervaring is dat daar ook niet autisten zoals ik komen maar echt van die einzelgangers.
Maar ben je dat stiekem ook niet? Wat versta je onder een einzelganger? Het beeld dat je over jezelf schept is een soort van kluizersnaarsbestaan. En in eerdere topics gaf je aan dat je niet met autisten in contact wilt komen en nu komt er volgens jou daar ook mensen zonder autisme erop af is het weer niet goed. Wat wil je nu precies?
  woensdag 23 maart 2016 @ 17:15:38 #144
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_160889218
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:06 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Gaat het om oprechte interesse dan? Tijdens uitgaan zeer zeker niet hoor. Gewoon of je een vlotte babbel hebt.
Wat weet jij daar nou van dan?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  woensdag 23 maart 2016 @ 17:18:27 #145
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_160889279
quote:
zoals ass-bijeenkomsten maar dan blijf je binnen dat wereldje en mijn eigen ervaring is dat daar ook niet autisten zoals ik komen maar echt van die einzelgangers.

Jij BENT een einzelganger. Het schoolvoorbeeld van een einzelganger zelfs. Je kent niemand buiten je ouders. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_160889608
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 17:01 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Maar dan weet je toch genoeg en hou je er mee op? In welk opzicht is dit niet creepy?
Aangezien meiden zelf geen gesprek beginnen of oogcontact maken/flirten moet ik het maar doen toch? Ik wil ook eens lekker ondeugend sjansen. Kans is aanwezig dat ze bezet is en daarom de boot afhoudt. Ik moet morgen wat inleveren dus eigenlijk vanavond weer naar de bieb want thuis komt er niks van.. Maar gisteravond zat ze er nog ook dus durf eigenlijk niet meer terug anders denkt ze helemaal dat ik haar stalk :D
pi_160889667
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 17:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Jij BENT een einzelganger. Het schoolvoorbeeld van een einzelganger zelfs. Je kent niemand buiten je ouders. :')
In theorie wel, praktijk niet. Ik ga elke dag de deur uit, reis in de spits, begeef me onder leeftijdgenoten in de bieb, idem voor sportschool. Dus zie genoeg mensen. Ja ik doe alles alleen maar ik ga contact zeker niet uit de weg. Zelf starten ben ik dan weer geen held in :')
pi_160889764
'lekker ondeugend sjansen' :')
pi_160889776
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 17:34 schreef Deezertje het volgende:

[..]

In theorie wel, praktijk niet. Ik ga elke dag de deur uit, reis in de spits, begeef me onder leeftijdgenoten in de bieb, idem voor sportschool. Dus zie genoeg mensen. Ja ik doe alles alleen maar ik ga contact zeker niet uit de weg. Zelf starten ben ik dan weer geen held in :')
Je leeft naast mensen, niet met ze.
Net zoals peuters naast andere peuters spelen maar niet samen spelen.

Toch echt een schoolvoorbeeld van einzelganger. Kluizenaar valt dan misschien wel weer mee.
pi_160889910
quote:
9s.gif Op woensdag 23 maart 2016 17:38 schreef Etsu het volgende:
'lekker ondeugend sjansen' :')
Manmanmanman :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')