Jij begint te janken om een ONS. Daar is geen interesse in het spel, enkel lust. Daar heb je geen vlotte babbel voor bij nodig. Het is handig.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gaat het om oprechte interesse dan? Tijdens uitgaan zeer zeker niet hoor. Gewoon of je een vlotte babbel hebt.
Als ik dit lees en uit zet met ALLES wat je hier al verteld hebt aan ons, dan weet ik vrijwel zeker dat je NIET alles verteld hebt tijdens het gesprek. Ik heb het vermoede dat je alles van te voren al wel weer hebt over geanalyseerd, zelf conclusies hebt gemaakt en dus dan maar alvast bepaalde dingen alvast hebt ingevuld voor ze.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:32 schreef Deezertje het volgende:
Gisteren dus bij de PO geweest. Verhaal uitgelegd. Op de vraag: maar wat kan ik dan voor je doen? gezegd: geen idee. Dus dat gaan we samen uitzoeken. Geen tastbaar probleem als 'pijn, dus we schrijven een medicijn voor'. Psycholoog is nu nog geen optie, inderdaad de vraag wat ik daar dan mee moet. Volgende week gaat mijn ASS-begeleider mee. Alternatief is 'geforceerd' op zoek gaan sociaal contact, zoals ass-bijeenkomsten maar dan blijf je binnen dat wereldje en mijn eigen ervaring is dat daar ook niet autisten zoals ik komen maar echt van die einzelgangers.
Verder weet ik mijn probleem ook wel: ik hang overal gewoon te veel gewicht aan voor wat het eigenlijk is. Praatje maken is helemaal niet eng, maar als het een meid is dan weer wel. En hoe langer je het uitstelt, des te lastiger 't wordt. En zo houdt je 't probleem in stand.
En ik straal geen lust uit?quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij begint te janken om een ONS. Daar is geen interesse in het spel, enkel lust. Daar heb je geen vlotte babbel voor bij nodig. Het is handig.
Ik ben zeker wel open geweest, maar er is geen pasklare oplossing voor. Mindset. Hij legde ook uit dat vriendschappen sowieso komen en gaan elke 10 jaar, mee veranderen met je levensfase. Maar een beperkt aantal houd je je hele leven bij je, maar dat vergt wel energie. Als jij kinderen krijgt en je beste vriend niet, ga je er toch automatisch minder of anders mee om want je kan hem niet overal bij betrekken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:08 schreef j1nxnl het volgende:
[..]
Als ik dit lees en uit zet met ALLES wat je hier al verteld hebt aan ons, dan weet ik vrijwel zeker dat je NIET alles verteld hebt tijdens het gesprek. Ik heb het vermoede dat je alles van te voren al wel weer hebt over geanalyseerd, zelf conclusies hebt gemaakt en dus dan maar alvast bepaalde dingen alvast hebt ingevuld voor ze.
Typisch gevalletje zelf-sabotage als je het mij vraagt.
En hop maar weer snel in je oude gedrag schieten. Gaat je goed af in ieder geval want denk dat deze post al weer twee paginaatjes verder staat als de ge-quoten post van jou.
Constructief ook. Heeft ie eindelijk z'n topic terug.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom blijf je dan met Koningsdag en Bevrijdigingsfestival alleen thuis? Je wist toch niet wat je moest doen, daar in die groepen? Er zullen honderden groepen zijn met alleen mannen.
Alcohol en gaan. Geen gejank.
Omdat ik geen alcohol drinkquote:Op woensdag 23 maart 2016 15:11 schreef Etsu het volgende:
Maar hierop reageren, ho maar:
[..]
Constructief ook. Heeft ie eindelijk z'n topic terug.
Neem je 2 shotjes wodka, word je soiewso losser van. Niemand drinkt een hele fles vodka leeg op een avond.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:12 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat ik geen alcohol drinkAlleen wodka, maar dat lijkt me niet al te slim.
Ik geloof je niet.quote:
En dat zie jij als reden om geen vriendschappen aan te gaan? Omdat het risico bestaat dat het niet voor eeuwig is?quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:10 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik ben zeker wel open geweest, maar er is geen pasklare oplossing voor. Mindset. Hij legde ook uit dat vriendschappen sowieso komen en gaan elke 10 jaar, mee veranderen met je levensfase. Maar een beperkt aantal houd je je hele leven bij je, maar dat vergt wel energie. Als jij kinderen krijgt en je beste vriend niet, ga je er toch automatisch minder of anders mee om want je kan hem niet overal bij betrekken.
Wellicht heeft hij last van verlatingsangst? Zijn enige vriend op de basisschool had op het laatste moment voor een andere school gekozen. Zo te lezen zoekt hij ook geen langdurige relatie want hij zegt vaak zat dat hij alleen een keer wil ervaren hoe het is. Hij is erg aan zijn vrijheid gehecht zegt hij dan.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:20 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
En dat zie jij als reden om geen vriendschappen aan te gaan? Omdat het risico bestaat dat het niet voor eeuwig is?
Aandacht.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:29 schreef Bananenpap het volgende:
Het is mij trouwens nog altijd niet duidelijk wat je nu eigenlijk wil. Wil je vriendschap? Wil je liefde? Wil je seks? Wil je erkenning? Heb je het idee dat je iets moet bewijzen? Wat is nu eigenlijk je doel met die trainingen?
Nee hoor, ik verwacht zeker niet dat ze 10 jaar of voor eeuwig zijn. De vriendschappen op school waren ook geen vriendschappen. Ze eindigden op de dag dat we elkaar voor het laatst zagen. Verder gegaan met leven, werken etc. Of zoals de PO het gisteren noemde: het waren voorbijgangers.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:20 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
En dat zie jij als reden om geen vriendschappen aan te gaan? Omdat het risico bestaat dat het niet voor eeuwig is?
Ik heb idee dat ik mezelf elke dag moet bewijzen ja. Geen vrienden, nog niet op mezelf etc. Dat hoef ik helemaal niet, maar toch voelt dat zo. Ik wil gewoon wat doen met mijn leven. Kan ook een bijstand aanvragen, maar daar wordt ik echt niet gelukkig van en is absoluut geen goede date-garantie als je er zelf voor gekozen hebt.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:29 schreef Bananenpap het volgende:
Het is mij trouwens nog altijd niet duidelijk wat je nu eigenlijk wil. Wil je vriendschap? Wil je liefde? Wil je seks? Wil je erkenning? Heb je het idee dat je iets moet bewijzen? Wat is nu eigenlijk je doel met die trainingen?
De reden dat jij geen vriendschappen aangaat is volgens mij omdat je totaal geen interesse toont in anderen. Als je geen moeite hebt om een gesprek aan te gaan met jongens/mannen, hoe komt het dan dat je geen vrienden hebt?quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik verwacht zeker niet dat ze 10 jaar of voor eeuwig zijn. De vriendschappen op school waren ook geen vriendschappen. Ze eindigden op de dag dat we elkaar voor het laatst zagen. Verder gegaan met leven, werken etc. Of zoals de PO het gisteren noemde: het waren voorbijgangers.
Niet echt duidelijk antwoord op mijn vraag. Wil je vriendschap? Wil je liefde? Wil je seks? Wil je erkenning?quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb idee dat ik mezelf elke dag moet bewijzen ja. Geen vrienden, nog niet op mezelf etc. Dat hoef ik helemaal niet, maar toch voelt dat zo. Ik wil gewoon wat doen met mijn leven. Kan ook een bijstand aanvragen, maar daar wordt ik echt niet gelukkig van en is absoluut geen goede date-garantie als je er zelf voor gekozen hebt.
Die term is ook voorbij gekomen ja.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:30 schreef Koral het volgende:
[..]
Wellicht heeft hij last van verlatingsangst? Zijn enige vriend op de basisschool had op het laatste moment voor een andere school gekozen. Zo te lezen zoekt hij ook geen langdurige relatie want hij zegt vaak zat dat hij alleen een keer wil ervaren hoe het is. Hij is erg aan zijn vrijheid gehecht zegt hij dan.
Hoe dan ook, praatjes vullen geen gaatjes. Of zo iets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar daar geloof ik niet echt in. Zelfde als dat ik morgen een relatie heb, de kans altijd bestaat dat die de dag daarna weer voorbij is. Daar ben ik ook niet bang voor.
Je wil wat doen met je leven maar als het wat te lastig gaat worden kruip je weg. Mensen die echt met je in een (diepzinnig) persoonlijk gesprek willen in je topics negeer je gewoon om vervolgens het bekende *niemand praat tegen mij* verhaal op te hangen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb idee dat ik mezelf elke dag moet bewijzen ja. Geen vrienden, nog niet op mezelf etc. Dat hoef ik helemaal niet, maar toch voelt dat zo. Ik wil gewoon wat doen met mijn leven. Kan ook een bijstand aanvragen, maar daar wordt ik echt niet gelukkig van en is absoluut geen goede date-garantie als je er zelf voor gekozen hebt.
Hoe deed je dat dan met die 'relatie' die je tijden terug had?quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mwah, eens niet. Er zijn genoeg mannen en vrouwen die een ONS hebben zonder elkaar te kennen, laat staan vriendschappelijk ala FWB's. Die lat is voor mij misschien te hoog want stel ze zegt ja kan ik haar moeilijk thuis uitnodigen als mijn ouders beneden zitten
Wat heb je nodig om dat wel te zijn in jouw ogen?quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:56 schreef Etsu het volgende:
Ook jij kan een ONS krijgen, maar jij bent simpelweg niet aantrekkelijk om een ONS mee te hebben.
Waarom en hoe en wat is jou allang en breed bekend.
In ieder geval niet door te staren.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:45 schreef yats het volgende:
[..]
Wat heb je nodig om dat wel te zijn in jouw ogen?
Die is nooit bij mij geweest, altijd op haar kamertje afspreken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:43 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe deed je dat dan met die 'relatie' die je tijden terug had?
En ja, die lat is voor jou te hoog, maar (grotendeels) niet vanwege jouw ouders maar eerder om wie/hoe je nu bent. Denk je dat vrouwen niet door jouw 'intenties' heen prikken?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |