Doe t gewoon ,dan worden meiden ook makkelijkerquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:45 schreef Deezertje het volgende:
Mannen vind ik iig minder 'eng' om aan te spreken.
Nee tot ze er niet meer komt (studie klaar) of ik haar overduidelijk met een andere jongen zie.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoelang? Tot ze eindelijk toegeeft en je een mep in je gezicht verkoopt, lol?
Waarom blijf je dan met Koningsdag en Bevrijdigingsfestival alleen thuis? Je wist toch niet wat je moest doen, daar in die groepen? Er zullen honderden groepen zijn met alleen mannen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mannen vind ik iig minder 'eng' om aan te spreken.
Volhoudertje hoor. Groot respect!quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee tot ze er niet meer komt (studie klaar) of ik haar overduidelijk met een andere jongen zie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, probleem is dat je NU geen vriendscahppen kent. Ongeacht welk geslacht.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:46 schreef Deezertje het volgende:
Maar is het probleem dus niet deels dat ik nooit een vriendschap heb gekend met een dame? Wel met een man vroeger en ook op school ging ik meer met mannen om dan vrouwen (iig niet de populaire meiden).
En social skills hebt.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, probleem is dat je NU geen vriendscahppen kent. Ongeacht welk geslacht.
Uiteindelijk wel, maar ik kon dus al goed met meiden uit mijn klas opschieten tijdens mijn opleiding, maar dat waren of mijn types niet of ze hadden (relationeel) geen interesse in mij.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:48 schreef Cue_ het volgende:
Daarbij zoek je niet naar een vriendschap met een vrouw, enkel seks / relatie.
En niet te vergeten wat ik gisteren zei: stel ik spreek die ene dame eens aan, stel een vraag en krijg antwoord, en dan???? Je bent dan niet insta-vriend. Hooguit dat je de volgende keer als je haar ziet niet op 0 begint, maar ze kan je dan alsnog negeren of afkappen als ze geen zin in je heeft.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
En social skills hebt.
Deezertje, je doet alsof het veel rooskleuriger is en je houdt jezelf voor gek. Maandenlang roep je dat je geen vrienden hebt en niet weet hoe je sociaal contact kan maken.
Check de post onder bloempje.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:50 schreef probeer het volgende:
En hoe staat het er voor met je hulptraject?
insta-vrienden bestaan nietquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:50 schreef Deezertje het volgende:
En niet te vergeten wat ik gisteren zei: stel ik spreek die ene dame eens aan, stel een vraag en krijg antwoord, en dan???? Je bent dan niet insta-vriend. Hooguit dat je de volgende keer als je haar ziet niet op 0 begint, maar ze kan je dan alsnog negeren of afkappen als ze geen zin in je heeft.
Dus je bent met ons eens dat je eerst vrienden maakt en daarna een relatie om de hoek komt kijken?quote:
Fijn! Waarom heb je geen contact onderhouden?quote:maar ik kon dus al goed met meiden uit mijn klas opschieten tijdens mijn opleiding,
Dus je hebt geen contact onderhouden omdat ze geen relatie met je wilden en ze je geen type waren?quote:maar dat waren of mijn types niet of ze hadden (relationeel) geen interesse in mij.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volhoudertje hoor. Groot respect!Soms is ze ook gewoon ff pauze houden een half uur lang en geen idee wat ze dan doet. Ik maak alles veel groter dan 't is. Vast staat dat ze mij qua gezicht kent, maar ook dat het niet meer dan dat is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/care.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Soms is ze ook gewoon ff pauze houden een half uur lang en geen idee wat ze dan doet. Ik maak alles veel groter dan 't is. Vast staat dat ze mij qua gezicht kent, maar ook dat het niet meer dan dat is.
Mwah, eens niet. Er zijn genoeg mannen en vrouwen die een ONS hebben zonder elkaar te kennen, laat staan vriendschappelijk ala FWB's. Die lat is voor mij misschien te hoog want stel ze zegt ja kan ik haar moeilijk thuis uitnodigen als mijn ouders beneden zittenquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus je bent met ons eens dat je eerst vrienden maakt en daarna een relatie om de hoek komt kijken?
[..]
Fijn! Waarom heb je geen contact onderhouden?
[..]
Dus je hebt geen contact onderhouden omdat ze geen relatie met je wilden en ze je geen type waren?
Kortom: je beoordeelt meisjes op hun uiterlijk en ziet hen als een lustobject. Je hebt geen interesse in vriendschap, in sociale contacten opbouwen. Je wilt alleen seks.
Gatverdamme, wat ben jij walgelijk.
Nee, toen was ik niet eens met seks bezig. Maar ik zag ze gewoon niet als vrienden. Andere interesses, en zij hebben ook nooit contact onderhouden. Was vooral gewoon wanneer je elkaar zag op school.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus je bent met ons eens dat je eerst vrienden maakt en daarna een relatie om de hoek komt kijken?
[..]
Fijn! Waarom heb je geen contact onderhouden?
[..]
Dus je hebt geen contact onderhouden omdat ze geen relatie met je wilden en ze je geen type waren?
Kortom: je beoordeelt meisjes op hun uiterlijk en ziet hen als een lustobject. Je hebt geen interesse in vriendschap, in sociale contacten opbouwen. Je wilt alleen seks.
Gatverdamme, wat ben jij walgelijk.
quote:
Daarom probeer ik ook via die apps een date te regelen, weet je zeker dat ze single zijn dan je tijd te verdoen in RL en er dan achter komen dat ze gewoon al een relatie heeftquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:56 schreef Etsu het volgende:
Ook jij kan een ONS krijgen, maar jij bent simpelweg niet aantrekkelijk om een ONS mee te hebben.
Waarom en hoe en wat is jou allang en breed bekend.
Een klein percentage van de gebruikers van die apps (ik vermoed zelfs 0%) weet een ONS te scoren zonder met elkaar te communiceren. Dat is toch wat je bedoelt? In het uitgaansleven kan je makkelijk een ONS scoren met een beetje alcohol en skills.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Daarom probeer ik ook via die apps een date te regelen,
Blabla.quote:weet je zeker dat ze single zijn dan je tijd te verdoen in RL en er dan achter komen dat ze gewoon al een relatie heeft.
Nee.quote:Gaat om je uitstraling en dat je meiden op hun gemak kunt stellen.
Gaat het om oprechte interesse dan? Tijdens uitgaan zeer zeker niet hoor. Gewoon of je een vlotte babbel hebt.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een klein percentage van de gebruikers van die apps (ik vermoed zelfs 0%) weet een ONS te scoren zonder met elkaar te communiceren. Dat is toch wat je bedoelt? In het uitgaangsleven kan je makkelijk een ONS scoren met een beetje alcohol en skills.
[..]
Blabla.
[..]
Nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |