Kreeg ik in het echt ook maar zoveel aandacht.. ik maak geen geheim van de locaties waar ik komquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gek hè? Er kijken en lezen tientallen, zo niet honderden users mee. Je hebt in die paar weken tijd jezelf voor lul gezet op FOK!. Iedereen weet onderhand wie jij bent.
Nou hilarisch.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Kreeg ik in het echt ook maar zoveel aandacht.. ik maak geen geheim van de locaties waar ik kom
Wees blij dat ze je in het echt niet zo'n mafklapper vinden als de mensen hier doen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Kreeg ik in het echt ook maar zoveel aandacht.. ik maak geen geheim van de locaties waar ik kom
Maar dan vinden ze dus niks van mij, oftewel: genegeerd worden.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wees blij dat ze je in het echt niet zo'n mafklapper vinden als de mensen hier doen.
Dit topic gaat toch over mijn leven? Nou dat dus.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:48 schreef Copycat het volgende:
Deezertje, houd het svp gewoon on topic hier, ipv het zelf in een halve slowchat te veranderen.
Maar het is geen dagboek waar alles maar besproken moet worden zonder doel. Let daarop.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:50 schreef Deezertje het volgende:
Dit topic gaat toch over mijn leven? Nou dat dus.
En waarom is dat zo?quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:32 schreef Deezertje het volgende:
maar als het een meid is dan weer wel
Dat doe ik al best vaak.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:35 schreef Cue_ het volgende:
Dus een praatje met een jongen vind je niet eng. Dus doe dat de eerst komende week eens. Gewoon jongens/mannen aanspreken
Dat is niet waar, want je hebt geen vrienden. Je praat met niemand in de UB en op sportschool.quote:
Deels daarom ja. Niet dat ik meteen wil daten of verwachtingen heb maar omdat ik sowieso nooit een vriendschap heb gekend met een meisje. Dus ik weet niet wat het verschil is tussen mannen onderling, meiden waar ik goed mee kan zonder gevoelens (ala de friendzone) en meiden waar ik zelf interesse in heb.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
En waarom is dat zo?
Omdat je stiekem hoge verwachtingen van haar hebt? Omdat je haar als een vleesobject ziet?
Waarom heb je met een meisje moeite?
Nee en anders had ze wel langer contact gemaakt of iig een keer hoi gezegd. Maar toch blijf ik 't proberen lol als ze langs loopt. Ergens verwacht ik dat ze bezet is.quote:
Mannen vind ik iig minder 'eng' om aan te spreken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is niet waar, want je hebt geen vrienden. Je praat met niemand in de UB en op sportschool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |