SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:29 schreef Amarantha het volgende:
"Ik vouw je was wel even op"
Maar toen keek ik en zag ik iets wat verdacht veel op een fapdoekje lijkt!
Maar scheelt dat het klein is, hoef ik het niet echt aan te raken. Gooi het wel bovenop. Ach het zal ook wel iets anders zijn maar dat was het eerste wat in mij op kwamquote:
Ruik je dat niet dan?quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar scheelt dat het klein is, hoef ik het niet echt aan te raken. Gooi het wel bovenop. Ach het zal ook wel iets anders zijn maar dat was het eerste wat in mij op kwam
Het ruikt gewoon naar schone wasgoedquote:
Same, vind t gewoon ontspannenquote:Op donderdag 10 maart 2016 14:59 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat ik dat wel chillste huishoudelijke taak vind.. De was doen
Strijken vind ik echt aids. Dat doe ik dus ook nooit meer sinds ik uit huis ben hahaquote:Op donderdag 10 maart 2016 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Same, vind t gewoon ontspannen
En strijken vind ik ook mega chill, maar heb nooit iets om te strijken. En om nou te gaan strijken omdat het kan, nee zo leuk nou ook weer niet. En ik doe er meeega lang over.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Strijken vind ik echt aids. Dat doe ik dus ook nooit meer sinds ik uit huis ben haha
Maar de was doen is zo relaxt.. vooral als het mooi weer is en het buiten hangt te drogenquote:
Ja, ik moet nog lijntje spannen op het balkon. Dat is lekkerquote:Op donderdag 10 maart 2016 15:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar de was doen is zo relaxt.. vooral als het mooi weer is en het buiten hangt te drogenBinnen 2 uur de was droog
Vertel.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:08 schreef Etsu het volgende:
Volgens mij krijg ik binnenkort weer een huisgenoot.
Gewoon allesquote:Op donderdag 10 maart 2016 15:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik moet nog lijntje spannen op het balkon. Dat is lekkervooral met beddengoed
en handdoeken
Wattanquote:Op donderdag 10 maart 2016 15:08 schreef Etsu het volgende:
Volgens mij krijg ik binnenkort weer een huisgenoot.
Ik ken iemand die per 1 mei uit haar kamer wordt gezet want het huis is verkocht, en ze was helemaal in paniek want ze wilde dit jaar aankijken ivm studie enzo, en die paar maanden tja. Toen zei ik zo van: "Zullen we huisgenoten worden of haat je katten?" en toen was ik lief en vroeg ze of ze er 2 maanden mocht wonen ter overbrugging, en ik zei jahoor. En toen niks.quote:
Oh leukquote:Op donderdag 10 maart 2016 15:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ken iemand die per 1 mei uit haar kamer wordt gezet want het huis is verkocht, en ze was helemaal in paniek want ze wilde dit jaar aankijken ivm studie enzo, en die paar maanden tja. Toen zei ik zo van: "Zullen we huisgenoten worden of haat je katten?" en toen was ik lief en vroeg ze of ze er 2 maanden mocht wonen ter overbrugging, en ik zei jahoor. En toen niks.
Geen idee of het echt doorgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |